Thumbnail
15ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης

ΨΗΦΙΣΜΑ

των εκπαιδευτικών του 15ου ΕΠΑ.Λ. Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη, 30/06/2016

Με αφορμή την εγκύκλιο με Αρ. Πρ. Φ.20/105921/Δ4/29/6/2016 και με θέμα: « Καθορισμός τομέων ανά  επαγγελματικό λύκειο (ΕΠΑ.Λ.) του Ν. 4386/2016 (Α΄ 83) οι εκπαιδευτικοί του 15ου ΕΠΑ.Λ Θεσσαλονίκης, αξιολογώντας την εγκύκλιο  εκφράζουμε έντονα την  αντίθεσή μας για την απώλεια του τομέα Αισθητικής & Κομμωτικής (νυν Υγείας Πρόνοιας & Ευεξίας) από τη σχολική μας μονάδα, μεταφέροντας τις ειδικότητες του παραπάνω  Τομέα  στο κοντινό 8ο ΕΠΑ.Λ. Θεσσαλονίκης του συγκροτήματος «Ευκλείδη»  και

ζητούμε  άμεσα

τη μη εφαρμογή  της εγκυκλίου  Φ.20/105921/Δ4/29/6/2016  και, ως εκ τούτου, την παραμονή των Τομέων και Ειδικοτήτων του 15ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης ως έχουν (τομέας Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας, τομέας Μηχανολογίας, τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού).

Ειδικότερα,

 Α.  Θεωρούμε ότι  είναι βασική παιδαγωγική αρχή  η μικτή φοίτηση που εξασφαλίζει η υπάρχουσα κατανομή. Σε αντίθετη περίπτωση παρατηρούνται φαινόμενα παραβατικότητας  και  αναποτελεσματική κοινωνικοποίηση των μαθητών/μαθητριών.

Β. Αξιολογούμε ότι είναι δυνατόν να διευθετηθεί το ζήτημα της λειτουργίας της  ίδιας ειδικότητας  σε διαφορετικές μονάδες, όχι όμως  αναγκαστικά με τη συγκέντρωση όλων των ειδικοτήτων  ενός τομέα σε μία σχολική μονάδα (μοίρασμα ειδικοτήτων τομέα σε διαφορετικά σχολεία του συγκροτήματος «Ευκλείδη»). Προτείνουμε ο Τομέας Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας να υπάρχει και στις δύο σχολικές μονάδες, διότι:

i) Αφενός μεν πρόκειται για δύο σχολεία με διαφορετικές σχολικές αυλές και διαφορετικές εισόδους (15Ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, είσοδος από την οδό Κατσιμίδη 11, 8ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης είσοδος από την οδό Αλ. Παπαναστασίου 13,

ii) Αφετέρου δε ο πληθυσμός του Δήμου Θεσσαλονίκης καταγράφεται σε 324.766 κατοίκους (απογραφή 2011) και ως εκ τούτου οι ανάγκες του μαθητικού δυναμικού είναι πολύ μεγάλες, σε σημείο που να δικαιολογείται η ύπαρξη ιδίου τομέα σε κοντινά σχολεία.

 Γ. Διαπιστώνουμε ότι οι επικείμενες αλλαγές, με τον τρόπο που σχεδιάζονται στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή (ολοκλήρωση σχολικού έτους, διαδικασία εγγραφών) προκαλούν εύλογη ανησυχία σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, με την προχειρότητα και την έλλειψη διαβούλευσης σε τοπικό επίπεδο, μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων και  δε διευκολύνουν την αποκρυστάλλωση της εικόνας του σχολείου, ούτε τη σταθερή και ήρεμη λειτουργία του.

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ 15ου ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpa
Φοιτητές από ΗΠΑ στο ελληνικό θερινό σχολείο του ΕΚΠΑ με με θέμα τον ελληνικό πολιτισμό!
Μετέχουν στο θερινό σχολείο «Ταξίδι στον ελληνικό πολιτισμό», που οργανώνει το αγγλόφωνο πρόγραμμα της Φιλοσοφικής Αθηνών στην Αρχαιολογία, Ιστορία...
Φοιτητές από ΗΠΑ στο ελληνικό θερινό σχολείο του ΕΚΠΑ με με θέμα τον ελληνικό πολιτισμό!