Thumbnail
Υπ. Παιδείας 

Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) και σε Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) έτους 2016

Έχοντας υπόψη :

1. Το άρθρο 35 του ν. 1566/1985,

2. Τις διατάξεις του άρθρου 16Β’ παρ. 4 του Ν. 1566/1985, όπως τροποποιήθηκε από τις διατάξεις του άρθρου 5 του Ν.1824/1988,

3. Τις διατάξεις του Ν. 2817/2000,

4. Τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 8 του Ν. 3194/2003,

5. Τις διατάξεις του άρθρου 17 του Ν. 3402/2005, 6. Τις διατάξεις του άρθρου 6 του Ν. 3454/2006,

7. Το άρθρο 12, παρ. 3 και 4, του άρθρου 20 παρ. 1.3 και 1.4 και του άρθρου 21, παρ. 1 του ν. 3699/2008, όπως ισχύουν μετά τις τροποποιήσεις της παραγράφου 5 του άρθρου 47 του ν.3848/2010,

8. Τις διατάξεις του Ν. 4038/2012,

9. Την παρ. 2 του άρθρου 39 και το εδάφιο στ) της παρ. 1 του άρθρου 46 του ν. 4115/2013,

10. Το άρθρο 28 παρ.2α του ν.4186/2013,

11. Τις διατάξεις του Π.Δ. 50/1996,όπως τροποποιήθηκε από τα Π.Δ. 100/1997, Π.Δ. 39/1998, 12. Τις διατάξεις του άρθρου 18 του Π.Δ. 1/2003,

13. Τις διατάξεις του άρθρου 27 παρ. 3ε και του άρθρου 32 παρ. 5 του Π.Δ. 114/2014,

14. Την υπ’ αριθμ. 152263/Δ2/4-12-2012 (ΦΕΚ 3437/τ.Β΄/24-12-2012) υπουργική απόφαση περί καθορισμού των περιοχών μετάθεσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση,

15. Το Π.Δ. 73/2015 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών»,

16. Tην με αριθμ. Πρωτ. 106998/Ε2/30-6-2016 Απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα «Πίνακες με τις κενές οργανικές θέσεις του διδακτικού προσωπικού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατά περιοχή μετάθεσης και κλάδο, σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε/Ε.Ε.Ε.Ε.Κ-ΚΕ.Δ.Δ.Υ. έτους 2016»,

17. Την με αριθμ. 12/28-06-2016 Πράξη του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Κ.Υ.Σ.Δ.Ε.),

18. Τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών.

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

1. Μεταθέτουμε με αίτησή τους και χωρίς δαπάνη του Δημοσίου, με την επιφύλαξη των διατάξεων των άρθρων 14 και 15 του ν. 2685/1999, σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) και σε Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) τους παρακάτω εκπαιδευτικούς λειτουργούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Δείτε το έγγραφο τυο υπ. Παιδείας σε μορφή Pdf

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

papaioannou
Νίκος Παπαϊωάννου: Πώς (δεν) απάντησε σε ερώτηση για αδικίες στο στεγαστικό επίδομα φοιτητών
H «απάντηση» που έδωσε σε ερώτηση βουλευτή σχετικά με αδικίες που παρατηρούνται στους δικαιούχους φοιτητικού στεγαστικού επιδόµατος περιείχε ... μια...
Νίκος Παπαϊωάννου: Πώς (δεν) απάντησε σε ερώτηση για αδικίες στο στεγαστικό επίδομα φοιτητών
Παιδί
Έρευνα σοκ: Νέα μελέτη συνδέει το φθόριο στο πόσιμο νερό με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά
Τα αποτελέσματα έδειξαν 320 περιπτώσεις αυτισμού στην ομάδα με φθόριο, έναντι μόλις 5 στην ομάδα χωρίς έκθεση — αντιστοιχώντας σε αύξηση κινδύνου 526%
Έρευνα σοκ: Νέα μελέτη συνδέει το φθόριο στο πόσιμο νερό με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά
stratiotikes_sholes_1.jpg
Στρατιωτικές σχολές: Ερευνα-βιτρίνα του ΓΕΣ σε μαθητές - Πώς προσπαθούν να ανακόψουν την απροθυμία τους
Η έρευνα δεν αναζητά τα «γιατί δεν» έχουν πια οι νέοι υψηλά τις στρατιωτικές σχολές όπως παλιότερα. Δεν επιχειρεί να κατανοήσει την απόσταση της...
Στρατιωτικές σχολές: Ερευνα-βιτρίνα του ΓΕΣ σε μαθητές - Πώς προσπαθούν να ανακόψουν την απροθυμία τους