Επιτέλους με την συμβουλή του ΜΕΓΑΛΟΥ ΒΕΖΙΡΗ (Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας) θα μετατραπούν τα ΕΠΑΛ που στεγάζονται στο κτηριακό συγκρότημα της Τεχνικής Σχολής ΕΥΚΛΕΙΔΗ το σχολικό έτος 2016-2017 σε σχολές αρρένων και θηλαίων. Με την εισήγηση του ο Μεγάλος Βεζίρης προς το υπουργείο κατάφερε να μεταφέρει τις τέσσερεις (4) μηχανολογικές ειδικότητες του 7ου ΕΠΑΛ στην μία (1) μηχανολογική ειδικότητα του 15ου ΕΠΑΛ και μαζί με τις δύο (2) ηλεκτρολογικές ειδικότητες που ήδη λειτουργούν στο 15ο ΕΠΑΛ αυτό μετατρέπεται σε σχολή αρρένων. Για να μην βγάζει μάτι η απόφαση του Μεγάλου Βεζίρη αυτός έγκαιρα το 2015 ενέκρινε τη λειτουργία ολιγομελούς τμήματος πέντε (5) ατόμων στο 15ο ΕΠΑΛ της ειδικότητας Θέρμανση και Φυσικό Αέριο και πραγματικά παρακολουθούντες τρείς (3) μαθητές ενώ η ειδικότητα υπάρχει και λειτουργεί εδώ και χρόνια στο όμορο 7ο ΕΠΑΛ με 15 μαθητές. Το ότι το προσωπικό του 15ου ΕΠΑΛ δεν επαρκούσε για τη λειτουργία του ολιγομελούς τμήματος δεν ήταν καν εμπόδιο αφού με απόφαση του ΠΥΣΔΕ τοποθετήθηκε καινούργιος (guest) καθηγητής από άλλο σχολείο. Το ότι η Ελλάδα είναι σε οικονομική κρίση με περιορισμένους οικονομικούς πόρους είναι μία λεπτομέρεια που δεν έχει καμία σημασία για τις αποφάσεις του Μεγάλου Βεζίρη.
Για να είναι πραγματικά όλα τα σχολεία του κτηριακού συγκροτήματος της Τεχνικής Σχολής ΕΥΚΛΕΙΔΗ αρρένων και θηλέων μεταφέρθηκαν οι τέσσερεις (4) ειδικότητες Υγείας & Πρόνοιας από το 7ο ΕΠΑΛ στο 8ο ΕΠΑΛ όπου λειτουργούσαν δυο (2) ειδικότητες Υγείας & Πρόνοιας και άλλες δυο (2) ειδικότητες Υγείας & Πρόνοιας από το 15ο ΕΠΑΛ τις οποίες έγκαιρα είχε αποσπάσει το 2015 από 7ο ΕΠΑΛ με το πρόσχημα να μην είναι μόνο αγοράκια στο 15ο ΕΠΑΛ.
Για να μη παραπονιέται το 7ο ΕΠΑΛ ότι του πείρε τις 8 από τις 10 ειδικότητες που είχε του μετέφερε έναν ολόκληρο τομέα τον Δομικών Έργων από το 8ο ΕΠΑΛ. Η λεπτομέρεια ότι αυτός ο τομέας έχει σήμερα μηδέν εγγραφές μαθητών και θα διατηρήσει αυτές τις εγγραφές την επόμενη 10ετία δεν το βλέπει ορατό ο Μεγάλος Βεζίρης ελπίζοντας ότι τώρα που θα έρθει η ανάπτυξη θα ανακάμψει ο κλάδος κατασκευής κτιριακών έργων και θα κάνουν ουρά οι μαθητές στις εγγραφές. Βέβαια ότι τον τομέα αυτόν όταν ο Μεγάλος Βεζίρης ήταν διευθυντής του 8ου ΕΠΑΛ (δηλαδή πέρσι) δεν μπόρεσε να ανακάμψει είναι ασήμαντη λεπτομέρεια.
Ασήμαντη λεπτομέρεια ήταν και η έγκριση για λειτουργία ολιγομελούς τμήματος των 5 μαθητών στο 8ο ΕΠΑΛ της ειδικότητας τροφίμων έστω και εάν στο όμορο 7ο ΕΠΑΛ λειτουργεί τμήμα της ίδιας ειδικότητας εδώ και χρόνια με επαρκούς μαθητές.
Εάν κάποιος κατά λάθος βγάλει το συμπέρασμα ότι εδώ υπάρχει οφθαλμοφανή δυσμενή κρίση με δόση εκδικητικότητας προς το 7ο ΕΠΑΛ προφανώς δεν βλέπει καλά και θα πρέπει να πλύνει τα μάτια του.
Το ότι τα σχολεία στο συγκρότημα ΕΥΚΛΕΙΔΗ θα λειτουργούν σε μορφή αρρένων και θηλέων και θα εκτιναχτούν οι αδικαιολόγητες απουσίες της μίας ώρας αυτό δεν έχει σημασία. Εάν συμβεί κάτι τέτοιο στην πραγματικότητα η ηγεσία υπό το βλέμμα του Μεγάλου Βεζίρη θα το επιρρίψει στους "κακούς" μαθητές που δεν θέλουν να μπουν στην τάξη και όχι ότι είναι θέμα φύσης. Αλλά υπάρχουν και ποιο εύκολοι και δοκιμασμένοι μέθοδοι, όπως το να μην βλέπεις το ποσοστό των αδικαιολόγητων απουσιών της μιας ώρας, να μην βλέπεις τη θέληση των μαθητών των δύο φύλων να συναντιούνται και να βλέπεις τη μόνη υποχρέωση του μαθητή και της μαθήτριας στα 15 τους να διαβάζουν τα μαθήματά τους, αφού αυτό ορίζει η νομοθεσία.
Βέβαια η δυσοσμία που αναδύεται από το μαγειρείο του Μεγάλου Βεζίρη δεν είναι χωρίς στόχο. Στόχος είναι η αναδιοργάνωση των σχολών του συγκροτήματος ΕΥΚΛΕΙΔΗ, τώρα που είναι ΕΞΟΥΣΙΑ.
Να γίνουν τα σχολεία ισοδύναμα (φέτος).
Να ανακοπεί η δημιουργική διάθεση των καθηγητών που πήραν το 7ο ΕΠΑΛ με μία (1) μηχανολογική ειδικότητα και σήμερα λειτουργούν τέσσερεις (4) ειδικότητες που δημιούργησαν προσφέροντας τις στη μαθητική κοινότητα της πόλης. Να κάνουν αυτό που κάνουν οι καθηγητές του 8ο ΕΠΑΛ ή το παλαιό 10ο ΕΠΑΛ υπό την καθοδήγηση του Μεγάλου Βεζίρη που τότε ως διευθυντής του 8ο ή του παλαιού 10ου ΕΠΑΛ δεν ήταν Μεγάλος Βεζίρης, δηλαδή τίποτα διότι είναι ποιό εύκολο. Εάν κλείσει κάποιο σχολείο όπως το 10ο ΕΠΑΛ υπό την διεύθυνση του Μεγάλου Βεζίρη που τότε δεν ήταν Μεγάλος δεν έχει σημασία διότι η πορεία για την άνοδο του Μεγάλου Βεζίρη έχει καθοριστεί και αυτό είναι το σημαντικό.
Να μην μπορέσουν οι καθηγητές του τομέα Υγείας & Πρόνοιας να μαζέψουνε τα συντρίμμια τους από τη δίχρονη αναγκαστική διαθεσιμότητα και πριν συνέλθουν να βρεθούν στην ίδια κατάσταση να παρακαλάνε για τοποθέτηση.
Έτσι όταν θα πέσει η σημερινή κυβέρνηση και θα καθαιρεθεί από τη θέση του ο Μεγάλος Βεζίρης θα επιστρέψει θριαμβευτικά (εκεί όπου για χρόνια ήταν αποτυχημένος ) ως διευθυντής στο 8ο ΕΠΑΛ μέχρι να βγει στην σύνταξη.
Το ότι θα αναστατωθούν οι ζωές των ραγιάδων, των κολλήγων, το ότι θα βρεθούν χωρίς δουλειά καθηγητές με υψηλό επίπεδο μόρφωση, καθηγητές που δημιουργήσανε στο σχολείο τους που έχουν αποδείξει με την εργασία τους ότι ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση της νέας γενιάς, μεταφέροντας την σημαντική τους πείρα αυτό δεν έχει καμιά μα καμία σημασία. Αυτοί είναι όχλος σύμφωνα με την άποψη της γραμματέας του Μεγάλου Βεζίρη.
Μάλλον το αντίθετο, επιδίωξη είναι να απαλλαγεί η εκπαίδευση από αυτούς τους ενοχλητικούς που έχουν τεκμηριωμένη άποψη, που είναι εργατικοί, που είναι δημιουργικοί, που μπορούν να προσφέρουν στην μαθητική κοινότητα της πόλης και άλλους επαγγελματικούς διεξόδους που δεν σκύβουν το κεφάλι και δεν προσκυνάνε.
Εάν τα άνωθεν σας θυμίζουν κάτι από παλιά προφανώς το πρόβλημα είναι δικό σας.
Αυτό είναι το νέο όραμα της εκπαίδευσης στη νέα εποχή του 3του μνημονίου.
Κουμπάκης Βασίλης Μηχανολόγος Μηχανικός
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη