Thumbnail
Διαβάστε παρακάτω την ανακοίνωση των αιρετών Βιολέττας Πατέλη και Χρήστου Κανδηλώρου για την κάλυψη των κενων από το Υπουργείο Παιδείας

Κάλυψη των κενών όπως - όπως αφού το Υπ. Παιδείας δεν τα καλύπτει όλα με επαρκείς διορισμούς αναπληρωτών, αρκεί να φαίνεται ότι τα παιδιά είναι με κάποιον στην τάξη! Αυτό φαίνεται πως είναι η πρακτική της Δ/νσης ΠΕ Αν Αττικής. 

Με έκπληξη ενημερωθήκαμε ότι συνάδελφος αγγλικών (ΠΕ 06) που βρισκόταν στη διάθεση του γραφείου καθώς γύρισε από μακρά άδεια, τοποθετήθηκε ως λειτουργικά υπεράριθμη με πράξη της Δ/ντριας στις 22/2/17 στο 1ο Αχαρνών για να καλύψει κενό δασκάλου Ε΄ τάξης!!! Είναι γνωστό στο γραφείο ότι όλες οι ώρες αγγλικών σε πρωινό και ολοήμερο είναι καλυμμένες.

Καλείται λοιπόν η συνάδελφος να μπαίνει στις ώρες του δασκάλου και «να απασχολεί τους μαθητές». Στη διαμαρτυρία μας προς τη δ/ντρια είπε ότι δε γνωρίζει κάτι τέτοιο και ότι “τη στέλνει για να βοηθήσει το σχολείο” και μπορεί να αναλάβει ώρες μαθημάτων που μπορεί να κάνει.

Βέβαια κάτι τέτοιο προϋποθέτει την τροποποίηση του προγράμματος όλων των τάξεων ενός ολόκληρου σχολείου, τέλος Φλεβάρη, προκειμένου να δοθούν όλες οι ώρες ευέλικτης ζώνης και ολοημέρου στη συνάδελφο αγγλικών. Κάτι τέτοιο, εκτός από αντιπαιδαγωγικό και παράνομο στη μέση της χρονιάς, καταργεί το δάσκαλο τάξης οριστικά στην Ε’ τάξη καθώς πάνω από 5 δάσκαλοι θα καλύπτουν το κενό του δασκάλου της τάξης.

Ωστόσο αποκαλύφθηκε ότι το περιστατικό αυτό δεν είναι το πρώτο με τη συγκεκριμένη συνάδελφο που αποφάσισε η Δ/νση να μετατρέψει σε «μπαλαντέρ» .

Τις 3 προηγούμενες εβδομάδες ήταν τοποθετημένη επίσης με πράξη της Δ/ντριας στο 1ο Δ.Σ. Κρυονερίου για να καλύψει κενό δασκάλου στην Α΄ τάξη ενώ δεν υπήρχε καμιά περισσευούμενη ώρα αγγλικών ούτε στην πρωινή, ούτε στην απογευματινή ζώνη. Μάλιστα έγινε υπόδειξη στη συνάδελφο να μη λέει ότι είναι εκπαιδευτικός αγγλικών για να μην υπάρχουν αντιδράσεις από τους γονείς!!!

Καταγγέλλουμε ότι ουδέποτε ενημερωθήκαμε ως αιρετοί για όλα τα παραπάνω από την υπηρεσία.

Η απόφαση αυτή της διοίκησης συνιστά ένα νέο ποιοτικό βήμα στην απαξίωση και υπονόμευση του δημόσιου σχολείου. Προτρέχει στην εφαρμογή της πολιτικής του υπουργείου «να διδάσκουν όλοι όλα» σπάζοντας κάθε όριο ανάμεσα σε ειδικότητες δασκάλους και διδακτικά αντικείμενα.

Απαιτούμε την άμεση συζήτηση από το ΠΥΣΠΕ της ένστασης της συναδέλφου στην τοποθέτηση και την ανάκληση της αντιπαιδαγωγικής και πέρα από κάθε νομικό πλαίσιο τοποθέτηση της.

Ενημερώνουμε το σύλλογο «Σωκράτη »για να παρέμβει και καλούμε το σύλλογο διδασκόντων να συνεδριάσει και να δηλώσουν ότι:

Δεν έχουν κενό στη συγκεκριμένη ειδικότητα και ότι αδυνατούν να τη χρησιμοποιήσουν στην αντιμετώπιση των κενών του σχολείου και ζητάνε την άμεση κάλυψη του κενού δασκάλου και να ενημερώσουν τους γονείς και το σύλλογο γονέων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Παρεμβάσεις Π.Ε: Πρόταση για την αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου των υπηρεσιακών μεταβολών και της εκπροσώπησης από τους αιρετούς
Παρεμβάσεις Π.Ε: Κανένας αιρετός αξιολογητής στα υπηρεσιακά συμβούλια
Παρεμβάσεις Π.Ε: Πρόταση για την αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου των υπηρεσιακών μεταβολών και της εκπροσώπησης από τους αιρετούς
protypa-peiramatika.jpg
Πρότυπα - Πειραματικά σχολεία: Προκήρυξη πλήρωσης δεκάδων κενών θέσεων θητείας για το σχολικό έτος 2024-2025
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων από μόνιμους εκπαιδευτικούς με τουλάχιστον πενταετή διδακτική υπηρεσία, από σήμερα Τρίτη 02/07/2024 έως Τρίτη 09/07/2024
Πρότυπα - Πειραματικά σχολεία: Προκήρυξη πλήρωσης δεκάδων κενών θέσεων θητείας για το σχολικό έτος 2024-2025