Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας 

Η Γενική Δ/νση Ανώτατης Εκπαίδευσης του ΥΠ.Π.Ε.Θ συμμετείχε με την Πρόταση “Greece Exploring Advanced Recognition in Ηigher Εducation (GEAR )” στην πρόσκληση υποβολής πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ΕΑCΕΑ 49/2015, η οποία και κρίθηκε επιλέξιμη από την Ε.Ε., στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+.

Το πρόγραμμα (GEAR–577798-EPP-1-2016-1-EL–EPPKA3-BOLOGNA), υλοποιείται μέσα από μια σειρά δράσεων και προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί στις 31-05-2018. Έχει στόχο να καταγράψει την υπάρχουσα κατάσταση στην Ελλάδα σχετικά με την κινητικότητα και τις διαδικασίες αναγνώρισης σπουδών και να συνεισφέρει στην απλούστευσή τους  με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων (αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ, ΑΕΙ ακαδημαϊκό και διοικητικό προσωπικό των Ιδρυμάτων, εισερχόμενοι και εξερχόμενοι φοιτητές). Επίσης προβλέπεται η συμμετοχή των φορέων που εμπλέκονται στις διαδικασίες πιστοποίησης (ΑΔΙΠ), κινητικότητας (ΙΚΥ) και αναγνώρισης τίτλων σπουδών (ΔΟΑΤΑΠ). 

Στο πλαίσιο υλοποίησης του GEAR προβλέπεται μεταξύ άλλων η διεξαγωγή επτά επιτόπιων εργαστηρίων με θέμα «Διεθνοποίηση – Αναγνώριση – Κινητικότητα» σε AEI της χώρας (Παν/μιο Αιγαίου, Τ.Ε.Ι. Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Α.Π.Θ., Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τ.Ε.Ι. Πελοποννήσου και Παν/μιο Ιωαννίνων) και στο ΥΠΠΕΘ.

Το δεύτερο επιτόπιο εργαστήριο (in-situ workshop) πραγματοποιήθηκε στο ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στην Καβάλα τη Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017, με τη συμμετοχή στελεχών τόσο του εν λόγω ιδρύματος όσο και του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, που επίσης είχε προσκληθεί να συμμετάσχει.

Κύριος στόχος του επιτόπιου εργαστηρίου ήταν να παρουσιαστούν τόσο τα ευρήματα της έρευνας αναφορικά με τα εργαλεία αναγνώρισης της κινητικότητας φοιτητών και προσωπικού, καθώς και ο τρόπος προώθησής τους, όσο και τα συμπεράσματα που προέκυψαν από τη διεθνή δραστηριότητα εκμάθησης ομοτίμων «Peer Learning Activity (PLA) on Fine-tuning recognition processes: challenges, strategies, tools» που διεξήχθη στην Αθήνα στις 26 και 27 Απριλίου 2017, στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος GEAR. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου δόθηκε επίσης στους  συμμετέχοντες η δυνατότητα να ανταλλάξουν απόψεις και προβληματισμούς σχετικά με τα θέματα της κινητικότητας, της αναγνώρισης σπουδών και της διεθνοποίησης των ΑΕΙ, συμβάλλοντας προς την κατεύθυνση της υλοποίησης των στόχων του προγράμματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 31/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

epal
ΕΠΑΛ-Π.ΕΠΑΛ: Τα ολιγομελή Τμήματα που εγκρίθηκαν στην ΠΔΕ Αττικής για το σχολικό έτος 2024-2025
Δείτε αναλυτικά ποια ολιγομελή Τμήματα ΕΠΑΛ-Π.ΕΠΑΛ θα λειτουργήσουν το ερχόμενο σχολικό έτος στην Αττική
ΕΠΑΛ-Π.ΕΠΑΛ: Τα ολιγομελή Τμήματα που εγκρίθηκαν στην ΠΔΕ Αττικής για το σχολικό έτος 2024-2025
παδα
Εμβληματική συνεργασία μεταξύ Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και ΠΑΔΑ
Το έργο της εκπαίδευσης αναλαμβάνει το ΠΑΔΑ, το οποίο διαθέτει συναφή γνωστικά πεδία που συνδέονται με την παιδική προστασία, τη φροντίδα των ΑμεΑ, ...
Εμβληματική συνεργασία μεταξύ Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας και ΠΑΔΑ