Thumbnail
Εγρήγορση και όχι φόβος στον κλάδο των ιδιωτικών εκπαιδευτικών

ΟΙΕΛΕ

Τις τελευταίες ημέρες τέθηκε και πάλι σε λειτουργία η καλοστημένη μηχανή ορισμένων ΜΜΕ, επιχειρηματιών και πολιτικών δυνάμεων, προκειμένου να δημιουργήσουν ατμόσφαιρα ανατροπής του νομοθετικού πλαισίου που ισχύει σήμερα στην ιδιωτική εκπαίδευση. Προκειμένου να μην υπάρχουν παρερμηνείες και να καλλιεργείται φόβος στις τάξεις των συναδέλφων, διευκρινίζουμε τα ακόλουθα:

 

  • Το καλοκαίρι του 2017 με την αφορμή της αξιολόγησης του προγράμματος από τους «θεσμούς», συγκεκριμένοι σχολάρχες και πολιτικές δυνάμεις άσκησαν αφόρητες πιέσεις για να ανατραπεί ο Νόμος Φίλη. Η άμεση κινητοποίηση της Ομοσπονδίας και του κλάδου απέτρεψε την ψήφιση δυσμενών ρυθμίσεων, όπως για παράδειγμα την αξιολόγηση της διδακτικής επάρκειας του εκπαιδευτικού από τον ιδιοκτήτη, ή την λήψη απόφασης της ανεξάρτητης επιτροπής για τη νομιμότητα/καταχρηστικότητα καταγγελίας σύμβασης ιδιωτικού εκπαιδευτικού σε μόλις 60 ημέρες.

  • Η κυβέρνηση είχε και εξακολουθεί να έχει ως κεντρική της δέσμευση στο πρόγραμμά της για την Παιδεία την τήρηση της συνταγματικής νομιμότητας στην ιδιωτική εκπαίδευση. Η βούληση της κυβέρνησης υλοποιήθηκε πανηγυρικά τον Αύγουστο του 2016 με την ψήφιση του Ν. 4415/2016 επί Υπουργίας Ν. Φίλη που έβαζε τέλος στο άθλιο καθεστώς Αρβανιτόπουλου-σχολαρχών, ο οποίος είχε καταργήσει επί της ουσίας την εποπτεία της ιδιωτικής εκπαίδευσης από το Υπουργείο Εργασίας και είχε θεσπίσει κατ’εντολήν του Συνδέσμου των σχολαρχών τις απολύτως ελεύθερες, αναιτιολόγητες και μαζικές απολύσεις των ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

  • Η Ομοσπονδία και όλοι οι συνάδελφοι θα περιφρουρήσουν δυναμικά το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει στην ιδιωτική εκπαίδευση. Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα υπάρξουν σχετικές ανακοινώσεις.

  • Ο κλάδος μας έχει αποδείξει ότι βρίσκεται σε συνεχή επαγρύπνηση. Καλούμε τους συναδέλφους να πυκνώσουν τις τάξεις τους στην ΟΙΕΛΕ και στα σωματεία, διότι όσο πιο δυνατή είναι η Ομοσπονδία, τόσο ισχυροποιούνται οι θέσεις μας στον κοινωνικό διάλογο.


ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                      Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΡΟΥΤΟΣ                     ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

viasmos
Δεν είναι μόνο η βία, είναι και η επικοινωνιακή αναπαραγωγή της
Tα μικρά παιδιά και οι νέοι γνωρίζουν πριν από καθετί τη διάχυτη βία. Την προσλαμβάνουν ως αναπόσπαστο στοιχείο της καθημερινής ζωής και της...
Δεν είναι μόνο η βία, είναι και η επικοινωνιακή αναπαραγωγή της
daskalos_agglika
Τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε σχολεία στις Σέρρες για την εισαγωγή των Αγγλικών στην Προσχολική Εκπαίδευση

Απόφαση τοποθέτησης - διάθεσης

Τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε σχολεία στις Σέρρες για την εισαγωγή των Αγγλικών στην Προσχολική Εκπαίδευση
απθ
ΑΠΘ: Καθηγητής στη λίστα των επιστημόνων με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως για 10η συνεχή χρονιά
Για δέκατη συνεχή χρονιά ο Καθηγητής του ΑΠΘ Γιώργος Καραγιαννίδης περιλαμβάνεται στη λίστα των επιστημόνων με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως
ΑΠΘ: Καθηγητής στη λίστα των επιστημόνων με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως για 10η συνεχή χρονιά
karotsakia.jpg
Ηράκλειο: Σύσκεψη για τα Ειδικά Σχολεία - Διαμαρτυρία στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Πραγματοποιήθηκε χθες (25/11/2024) σύσκεψη για το φλέγον ζήτημα της σχολικής στέγης ΕΝΕΕΓΥΛ και ΕΕΕΕΚ, αλλά και γενικότερα της σχολικής στέγης, καθώς...
Ηράκλειο: Σύσκεψη για τα Ειδικά Σχολεία - Διαμαρτυρία στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση