Thumbnail
Αίτημα προς το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών

Άμεση χρηματοδότηση ανέγερσης νέων κτιριακών εγκαταστάσεων για το 10ο ΓΕΛ Πάτρας ζητά η Α' ΕΛΜΕ Αχαΐας, με αίτημά της στο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

Το εν λόγω σχολείο στεγάζεται σε κατασκευές προκάτ, καθώς τα προηγούμενα κτίρια έχουν υποστεί μεγάλες ζημιές από τον ισχυρό σεισμό που έπληξε την περιοχή του 2008.

Αναλυτικά το αίτημα της Α' ΕΛΜΕ Αχαΐας στο υπουργείο:

"Το 10ο ΓΕΛ Πάτρας, από το 2008 που έγινε στην περιοχή μας ο μεγάλος σεισμός, αντιμετωπίζει σοβαρό κτιριακό πρόβλημα λόγω των σοβαρών ζημιών που υπέστη και το έκαναν ακατάλληλο για χρήση. Και ενώ τρία περιφερειακά σχολεία είναι έτοιμα και ένα επισκευάστηκε το συγκεκριμένο ζήτημα έχει μείνει πίσω (όπως και αυτό του 3ου Γυμνασίου Πάτρας).

Ως προσωρινή λύση, για να συνεχίσει την λειτουργία του το σχολείο, τοποθετήθηκαν αίθουσες προκάτ που παραμένουν εκεί έως σήμερα χωρίς να έχει κατορθωθεί τόσα χρόνια να λυθεί το κτιριακό πρόβλημα του σχολείου.

Η Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας από την πρώτη στιγμή έχει σταθεί στο πλάι της σχολικής κοινότητας και έχει προκαλέσει, στην πάροδο όλων αυτών των χρόνων, αλλεπάλληλες συσκέψεις με τους εκάστοτε Διευθυντές Εκπαίδευσης, Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης, (πρώην) Νομαρχιακές Διοικήσεις και (νυν) Περιφερειακές Διευθύνσεις Δυτικής Ελλάδας στην κατεύθυνση της οριστικής επίλυσης του προβλήματος με άξονες 

A. Τη στήριξη του σχολείου σε μαθητικό δυναμικό, ώστε να εξασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία του 

B. Την επισκευή ή κατασκευή νέου κτιρίου.

Ειδικά το τελευταίο χρονικό διάστημα και ύστερα από συναντήσεις που οργανώσαμε με την Αντιδημαρχία Παιδείας και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας κατορθώσαμε να κινητοποιήσουμε τους παραπάνω φορείς και έτσι «ανασύρθηκε» και η μελέτη της τότε Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αχαΐας που έκρινε το κτίριο επισκευάσιμο μεν αλλά το κόστος εργασιών επισκευής κρινόταν ασύμφορο σε σχέση με την ολική αντικατάστασή του με νέο. Οι αρμόδιοι φορείς έκτοκτε άφησαν το σχολείο στην τύχη του και γι αυτό η Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας  πήρε την πρωτοβουλία των κινήσεων στο εκπαιδευτικό επίπεδο και βάσει αυτής οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου κατέληξαν στην εκτίμηση πως κρίνεται συμφερότερο οικονομικά να κατασκευαστεί νέο κτίριο.

Με βάση τα νέα δεδομένα σας ζητάμε να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την άμεση χρηματοδότηση της ανέγερσης νέου σχολείου για το 10ο ΓΕΛ Πάτρας. 

Εμείς θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας μέχρι την οριστική λύση του προβλήματος στο 10ο ΓΕΛ και απευθύνουμε αγωνιστικό κάλεσμα προς όλους να συμπορευτούν μαζί μας."

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
ΟΙΕΛΕ: Η επιχειρηματική ελευθερία υποχωρεί μπροστά σε θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα όπως είναι η ελευθερία λόγου και έκφρασης αλλά και διεκδίκησης...
Αποκάλυψη alfavita.gr: Επιστολή-κόλαφος προς το Fund που προσπάθησε να απαγορεύσει στους εκπαιδευτικούς αναρτήσεις πολιτικού, οικονομικού ή θρησκευτικού χαρακτήρα
o-teachers-facebook_15.jpg
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις
Αλήθεια, σε ποιο επίπεδο διάλυσης και στρατηγικής ήττας θα είχαν φτάσει σήμερα οι εκπαιδευτικοί εάν με τις μαζικές τους Γενικές Συνελεύσεις τον...
Μεγάλη νίκη και δικαίωση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών - Πονοκέφαλος του υπουργείου και όσων διευθυντών προχώρησαν σε διώξεις