Thumbnail
Στον στόχο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού συνολικά στα σχολεία και κατά προτεραιότητα στα σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, αναφέρθηκε ο Υπουργός Κώστας Γαβρόγλου στην ομιλία του κατά την τελετή εγκαινίων του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου-Λυκείου Αθήνας

Στην τελετή, που πραγματοποιήθηκε με την παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας, Προκόπη Παυλόπουλου, του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμου, του Δημάρχου Αθηναίων Γιώργου Καμίνη, βουλευτών, εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων, ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων υπογράμμισε τη σημασία της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών που καθημερινά δίνουν μεγάλο αγώνα μαζί με τους γονείς των μαθητών, δηλώνοντας ότι χωρίς τους εκπαιδευτικούς δεν θα ήταν δυνατή η όποια επιτυχία της πολιτικής αναβάθμισης των ειδικών σχολείων. 

Μετά τις ομιλίες, μαθητές του σχολείου χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς ενώ μαθητές των Μουσικών Σχολείων Αλίμου και Ιλίου έδωσαν μια μικρή συναυλία.

Ο Κ.Γαβρόγλου στο Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο 

Ο Υπουργός ξεναγήθηκε στους χώρους του σχολείου, παρέμεινε για αρκετή ώρα στην αίθουσα Πληροφορικής και συνομίλησε με τα παιδιά. Οι μαθητές του δώρισαν ένα χειροποίητο λεύκωμα το οποίο έφτιαξαν στο μάθημα των Καλλιτεχνικών.

Το Υπουργείο Παιδείας έχει ως άμεση προτεραιότητα την αναβάθμιση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Για πρώτη φορά εκδόθηκε Υπουργική Απόφαση που προβλέπει το περιεχόμενο και τη μεθοδολογία των προγραμμάτων συνεκπαίδευσης μεταξύ μαθητών Ειδικών και Γενικών Σχολείων και εκατοντάδες σχολεία ανταποκρίθηκαν και έλαβαν μέρος σε προγράμματα συνεκπαίδευσης. Μετά από 8 χρόνια, ιδρύθηκαν 36 Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και 570 Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κατά τη διάρκεια των 2 τελευταίων ετών. 
Επίσης, αυξήθηκε ο αριθμός των προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού στις δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε αριθμό σχεδόν διπλάσιο των προ 3ετίας πραγματοποιούμενων προσλήψεων. (2013-14 : 6.300 και 2017-18 : 11.500).

Στη συνέχεια, ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου επισκέφθηκε το 49ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών μετά από πρόσκληση των μαθητών οι οποίοι είχαν επισκεφθεί τον περασμένο Νοέμβριο τον Υπουργό στο πλαίσιο ξενάγησής τους στην έκθεση «Παιδεία Τέχνας Κατεργάζεται» που φιλοξενείται στο κτήριο του Υπουργείου.  

Ο Υπουργός Παιδείας στο 49 Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

Οι μαθητές περίμεναν τον κ. Γαβρόγλου στην είσοδο του σχολείου. Ο Υπουργός επισκέφτηκε τάξεις του Δημοτικού και το Νηπιαγωγείο, συνομίλησε με τους εκπαιδευτικούς και δεσμεύτηκε για την άμεση αντιμετώπιση συγκεκριμένων προβλημάτων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
απθ
Μαθήματα Αντιφασιστικής Εκπαίδευσης: Μια ημερίδα που μας αφορά όλους από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε του ΑΠΘ
Θα γίνει συζήτηση για τη συγκρότηση συστηματικού σχεδίου παρέμβασης για την αντιμετώπιση των ακροδεξιών, εθνικιστικών και φασιστικών αντιλήψεων...
Μαθήματα Αντιφασιστικής Εκπαίδευσης: Μια ημερίδα που μας αφορά όλους από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε του ΑΠΘ