Thumbnail
ΕΛΜΕ Ιωαννίνων

Συναδέλφισσες\οι, με δύο κινήσεις ακόμα, το Υπουργείο δημιούργησε για άλλη μια φορά αναστάτωση στην εκπαιδευτική κοινότητα. Μετά τις εξαγγελίες του Υπουργού για «μόνιμους διορισμούς Εκπαιδευτικών», έρχεται με ένα ΦΕΚ – φωτιά και ένα ακόμα άρθρο (29 του πολυνομοσχεδίου… ), να ανατρέψει τα πάντα.

Η ενοποίηση ειδικοτήτων - κλάδων από την μια μεριά και οι νέες αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Λυκείου από την άλλη, έρχονται να μειώσουν κατά πολύ τους μόνιμους μαζικούς διορισμούς «που υπόσχεται το Υπουργείο» και αφετέρου να δημιουργήσουν  για ακόμα μια φορά εντάσεις στις τάξεις των Εκπαιδευτικών, κάνοντας τον κάθε συνάδελφο μπαλάκι το οποίο το πετάμε από σχολείο σε σχολείο- ενίοτε και έξω από αυτό! Και με τις δυο παραπάνω ενέργειες   η κυβέρνηση προσπαθεί να διχάσει τον εκπαιδευτικό κόσμο, ώστε να τον αποπροσανατολίσει και να τον καταβάλλει, προκειμένου να συνεχίσει την πορεία της προς την διάλυση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας.

Με τη κατάργηση του 4ου έτους στο Νυχτερινό Λύκειο και ΕΠΑΛ- και χωρίς να έχει ανακοινωθεί μέχρι σήμερα κάποια τροποποίηση  του ωρολογίου προγράμματος των σχολείων αυτών - και με την αύξηση του αριθμού των μαθητών στα εργαστηριακά μαθήματα, μειώνει κατά πολύ τις ώρες διδασκαλίας των συναδέλφων κάνοντας για άλλη μια φορά  εξοικονόμηση προσωπικού και δημιουργεί  τις προϋποθέσεις για την μετακίνηση των εκπαιδευτικών των τεχνικών ειδικοτήτων σε δομές έξω από την τυπική δευτεροβάθμια εκπαίδευση όπως τα ΙΕΚ, τη μαθητεία ή και μετατάξεις και ότι άλλο χρειάζεται για την εξοικονόμηση πόρων όπως  η διαθεσιμότητα και οι απολύσεις!!!!!

Βγάζοντας ειδικότητες από μαθήματα Α’ και Β ανάθεσης, μετακινώντας σε Γ’ ανάθεση( ή ακόμα και κατάργηση από την ανάθεση μαθημάτων,) απομακρύνει κλάδους εκπαιδευτικών από όλους τους τύπους σχολείων.  Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικά τρανταχτά παραδείγματα αφαίρεσης αναθέσεων: 1) Στους εργαστηριακούς ΤΕ στα ΕΠΑΛ, 2) Στους χημικούς μηχανικούς και μεταλλειολόγους σε ΕΠΑΛ, Γυμνάσια και ΓΕΛ και 3) Στο σχέδιο τους αρχιτέκτονες, 4) Σε μάθημα της Γεωλογίας – Γεωγραφίας Γυμνασίου σύμφωνα με τις προηγούμενες αναθέσεις διδάσκονταν με γ’ ανάθεση από εκπαιδευτικούς των πρώην κλάδων ΠΕ12 (εκτός ΠΕ12.13), ΠΕ14 (04,05), ΠΕ17, ΠΕ18 (12,13,14,15,16,17, 18,20,30,36) ενώ τώρα αποκλείονται των αναθέσεων αυτών.

Για όλα τα παραπάνω 

  • Καταγγέλλουμε την στάση του Υπουργείου για τις αντιεκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις που προωθεί, και τη δημιουργία κλίματος διχασμού και αντιπαράθεσης μεταξύ των κλάδων και των συναδέλφων.
  • Απαιτούμε την κάλυψη του ωραρίου των εκπαιδευτικών στα σχολεία τους με Α’ και Β’ ανάθεση .
  • Απαιτούμε την άμεση αλλαγή του ΦΕΚ 1544/04-05-2018, που αφορά τις αναθέσεις, ώστε να μην εξαιρεί ειδικότητες από μαθήματα που είχαν πριν.
  • Καλούμε το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να πάρει άμεσα θέση για όλα τα παραπάνω αλλά και για την διαίρεση του Εκπαιδευτικού κόσμου που επιχειρεί το Υπουργείο.
  • Καλούμε όλους τους συναδέλφους και όλες τις συναδέλφισσες σε συνεχή εγρήγορση και συσπείρωση γύρω από τα πρωτοβάθμια σωματεία σε κάθε Γενική Συνέλευση ή κινητοποίηση δείχνοντας με αυτό τον τρόπο την ενότητά του κλάδου και την αγωνιστική του ετοιμότητα.


ΕΛΜΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
δάσκαλοι
Εκπαιδευτικοί: Διορισμοί εκπαιδευτικών: Εκκαθαρισμένοι Πίνακες για τους επικείμενους διορισμούς και τις προσλήψεις
Μπορούν όλοι οι αναπληρωτές να δουν την εκκαθαρισμένη τους θέση και να υπολογίζουν τόσο μελλοντικό διορισμό όσο και μελλοντικές προσλήψεις
Εκπαιδευτικοί: Διορισμοί εκπαιδευτικών: Εκκαθαρισμένοι Πίνακες για τους επικείμενους διορισμούς και τις προσλήψεις
teachers
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Σχετικά με την κατανομή, την έκδοση των οριστικών πινάκων της 2ΓΕ/2023 και τις προσλήψεις αναπληρωτών
Οι διορισμοί των ειδικοτήτων στη Γενική της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα είναι κάτω από 5.000 - Ο αριθμός 5.500 αφορούσε τόσο γενική όσο και ΕΑΕ,...
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Σχετικά με την κατανομή, την έκδοση των οριστικών πινάκων της 2ΓΕ/2023 και τις προσλήψεις αναπληρωτών