Από την αρχή σχεδόν της τρέχουσας σχολικής χρονιάς η σχολική κοινότητα του 7ου Γυμνασίου Καλαμαριάς,το οποίο συστεγάζεται με το 23ο Δημοτικό Σχολείο, βιώνει ένα θέατρο του παραλόγου. Έναν εμπαιγμό και μία κοροϊδία που δεν έχει όρια. Και στο τέλος, ως εξιλαστήριο θύμα, είτε για να καλυφθούν παρανομίες ή παρατυπίες άλλων, είτε για άλλους άγνωστους σε εμάς λόγους γίνεται προσπάθεια να του αποσπάσουν αίθουσες διδασκαλίας υποβαθμίζοντας ουσιαστικά τη λειτουργία του.
Πιο συγκεκριμένα: με πρόσφατο έγγραφό του ο Δήμαρχος Καλαμαριάς, προτείνει ανακατανομή χρήσης αιθουσών ανάμεσα στο 7ο γυμνάσιο και το συστεγαζόμενο 23ο δημοτικό σχολείο. Η πρόταση περιλαμβάνει την απόσπαση δύο αιθουσών διδασκαλίας του Γυμνασίου (αίθουσες που στεγάζουν δύο τμήματα της Α’ γυμνασίου) στο Δημοτικό σχολείο και τη μεταφορά της αίθουσας καθηγητών σε έναν πολύ μικρό χώρο με ταυτόχρονη μετατροπή της υπάρχουσας αίθουσας καθηγητών σε αίθουσα διδασκαλίας. Στο έγγραφο αυτό που υπογράφει ο Δήμαρχος Καλαμαριάς αναφέρεται ότι η παρούσα ανακατανομή θα έχει άμεση εφαρμογή, δηλαδή μέσα στην τρέχουσα σχολική χρονιά!
Κατ’αρχήν, η πρόταση αυτή είναι απαράδεκτη. Δημιουργεί και προσωρινά και μόνιμα προβλήματα στη λειτουργία του Γυμνασίου. Για εφέτος, αν εφαρμοστεί,θα αναστατώσει όλο το ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου και 3-4 άλλων Γυμνασίων όπου υπηρετούν καθηγητές του Γυμνασίου(!), διότι πρέπει να βρεθεί μία αίθουσα να βολευτούν τα τμήματα δεύτερης ξένης γλώσσας (γερμανικά, γαλλικά), τα οποία στεγάζονταν σε μία από τις δύο αίθουσες που παραχωρούνται.Σε μόνιμη βάση, το Γυμνάσιο καταδικάζεται να έχει ακόμα μία αίθουσα διδασκαλίας λιγότερη, αίθουσα 19 καθηγητών σε χώρο μόλις 20 τμ(!)και συνολικά τρειςαίθουσες διδασκαλίας λιγότερες, διότι μονιμοποιείται και η παλαιότερη άτυπη παραχώρηση μίας μικρής αίθουσας του Γυμνασίου προς το Δημοτικό. Εφέτος δε, είναι από τις σπάνιες χρονιές που το Γυμνάσιο λειτουργεί με επτά τμήματα και αυτό συνέβη, διότι δύο μόλις μαθητές της γ’ τάξης πήραν μεταγραφή το Σεπτέμβριο καταργώντας το ένα από τα τρία τμήματα. Συνήθως λειτουργεί με οκτώ ή εννέα τμήματα που είναι και ο αριθμός τμημάτων που επιτρέπει σε ένα γυμνάσιο να λειτουργεί εύρυθμα.Τι θα γίνει του χρόνου όταν πιθανότατα θα χρειαστεί να στεγάσει περισσότερα τμήματα ως συνήθως;
Το σκάνδαλο της υπόθεσης όμως είναι άλλο. Η πρόταση του Δημάρχου είναι το επιστέγασμα μιας ιστορίας που ξεκινά από το προφανές γεγονός ότι στο 23ο Δημοτικό Σχολείο εγγράφονται παραπάνω μαθητές από ό,τι μπορούν να στεγαστούν νόμιμα σε αίθουσες. Αυτό έγινε και τη φετινή και ίσως και την προηγούμενη σχολική χρονιά. Τον Οκτώβριο της τρέχουσας σχολικής χρονιάς ακολούθησε μηνυτήρια αναφορά ενός αριθμού γονέων του Δημοτικού Σχολείου προς την εισαγγελική αρχή κατά του Δήμου Καλαμαριάς και κατά παντός υπευθύνου -μεταξύ άλλων- για ακατάλληλες αίθουσες διδασκαλίας τριών τμημάτων του Δημοτικού Σχολείου (Α’και Β’τάξης). Κατόπιν τούτου ο Δήμαρχος Καλαμαριάς, (υπό την «απειλή»της εισαγγελικής έρευνας;) πασχίζει να καλύψει παρανομίες ή παρατυπίες άλλων πάνωστις πλάτες του συστεγαζόμενου Γυμνασίου αποσπώντας από αυτό αίθουσες! Δηλαδή, άλλος να φταίει και άλλος να τιμωρείται!
Βέβαια, υπήρχαν και υπάρχουν άλλοι τρόποι διευθέτησης του θέματος, -προσωρινοί ή μόνιμοι- οι οποίοι δεν βλάπτουν το Γυμνάσιο και οι οποίοι –άγνωστο γιατί- δεν ακολουθούνται. Π.χ. παιδάκια της Β’ τάξης με συγκεκριμένα προβλήματα υγείας αφήνονται σε τμήμα που στεγάζεται σε μικρή αίθουσα επί μήνες, ενώ θα μπορούσαν εξ αρχής να μεταφερθούν στην μεγαλύτερη αίθουσα του άλλου τμήματος ή ολόκληρο το τμήμα να ανταλλάξει αίθουσα με το γραφείο των δασκάλων που έχει το προβλεπόμενο εμβαδόν και εξαερισμό! Ολόκληρο τμήμα της Α’ τάξης του Δημοτικού αφήνεται σε αίθουσα με φεγγίτη, και δεν γίνεται μια απλή ανταλλαγή με το διπλανό γραφείο της Διευθύντριας που έχει ακριβώς το ίδιο μέγεθος και παράθυρο! Το γραφείο των 19 καθηγητών του Γυμνασίου κρίνεται δίκαιο στην πρόταση του Δημάρχου να μεταφερθεί σε μικρή και ακατάλληλη αίθουσα για να φύγει από εκεί το τμήμα του Δημοτικού, αλλά το γραφείο των 12 δασκάλων δεν μεταφερόταν τόσο καιρό στην ίδια αίθουσαώστε να τακτοποιηθούνοι μαθητές του δικού τους Σχολείου!
Είναι πραγματικά ακατανόητη και εντελώς παράλογη δικαιολογία ότι, επειδή εγγράφηκαν για εφέτος (με ευθύνη ποιών;) επτά ή οκτώ υπεράριθμοι μαθητές στο Δημοτικό Σχολείο θα πρέπει να αναστατωθεί ένα ολόκληρο Γυμνάσιο παραδίνοντας εν μέσω της σχολικής χρονιάς δύο αίθουσες διδασκαλίας που βρίσκονται σε χρήση, μεταφέροντας το υπάρχον γραφείο καθηγητών σε εντελώς ακατάλληλη αίθουσα, στερούμενο μόνιμα άλλη μία αίθουσα που ανήκε στην πτέρυγά του και καταδικαζόμενο να υπολειτουργεί εις το διηνεκές με επτά ή έξι τμήματα, ενώ παραδοσιακά λειτουργεί με οκτώ ή εννέα εξυπηρετώντας μία περιοχή όπου όλα τα όμορα Γυμνάσια είναι ασφυκτικά γεμάτα!
Η πρόταση αυτή που σκανδαλωδώς αδικεί το 7ο Γυμνάσιο είναιπροφανώς ενάντια στις αρχές της χρηστής διοίκησης από πλευράς του Δημάρχου, όταν μάλιστα Σχολικά Συμβούλια που έχουν πραγματοποιηθεί για το θέμα αυτό, έγγραφα και ψηφίσματα που έχουν κοινοποιηθεί στο Δήμο από πλευράς του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του 7ου Γυμνασίου και της Διοίκησης του Γυμνασίου, συναντήσειςτης Διεύθυνσης και εκπροσώπων του Συλλόγου Γονέων με τους υπευθύνους εκπαίδευσης του Δήμου Καλαμαριάς αλλά και οι κοινές συναντήσεις που έχουν λάβει χώρα μεταξύ των εμπλεκομένων, έχουν καταστήσει σαφείς τις ανάγκες του Γυμνασίου, οι οποίες και προκλητικά αγνοούνται και παραμερίζονται.
Φαίνεται ότι η κοινότητα του Γυμνασίου εμπαίζεται κυριολεκτικά εδώ και τόσο καιρό και είναι για το λόγο αυτό ανάστατη. Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να μην υλοποιηθεί η απαράδεκτη πρόταση του Δημάρχου. Μεταξύ άλλων έχει πραγματοποιήσει παρεμβάσεις διαμαρτυρίας εκτός ημερήσιας διάταξης δύο φορές σε συνεδριάσειςτου Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμαριάς και έχει προσκαλέσει προς ενημέρωση τους Δημοτικούς Συμβούλους στο χώρο του Σχολείου. Έχει διαμαρτυρηθεί επανειλημμένα για το όλο ζήτημα και στους υπευθύνους εκπαίδευσης του Δήμου αλλά και στο Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης και στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, λαμβάνοντας αδικαιολόγητα αρνητική αντιμετώπιση. Φαίνεται πως οι μαθητές του 7ου Γυμνασίου και οι γονείς τους θεωρούνται πολίτες δεύτερης κατηγορίας.
Τέλος, μετά από σύγκλιση έκτακτων γενικών συνελεύσεων των γονέων, έχει προβεί στην έκδοση δύο ψηφισμάτων διαμαρτυρίας, ένα στις 20/12/17 και ένα πρόσφατο στις 27/3/18 που υπογράφεται από άπαν το Δ.Σ του Συλλόγου και μεγάλο αριθμό μελώντου Συλλόγου.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του 7ου Γυμνασίου Καλαμαριάς
ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 7ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Οι γονείς του 7ου Γυμνασίου Καλαμαριάς, μέλη του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Σχολείου, σήμερα 27 Μαρτίου 2018 συνεδριάσαμε στο χώρο του σχολείου με θέμα την αρ.πρωτ. 8593/15.03.2018 πρόταση του Δήμου Καλαμαριάς για αναδιαρρύθμιση χώρων του Γυμνασίου και του συστεγαζόμενου 23ου Δημοτικού σχολείου. Μετά από σχετική συζήτηση:
Διαμαρτυρόμαστε:
Για την απαράδεκτη πρόταση του Δήμου Καλαμαριάς όπως διατυπώνεται στο υπ’ αρ.πρωτ. 8593/15.03.2018 έγγραφο που υπογράφει ο Δήμαρχος Καλαμαριάς, σύμφωνα με την οποία παραχωρούνται δύο αίθουσες διδασκαλίας του επάνω ορόφου στις οποίες στεγάζονται το τμήμα Α1 και Α2 του Γυμνασίου και μεταφέρεται το γραφείο καθηγητών από την αίθουσα του κάτω ορόφου σε ιδιαίτερα μικρό χώρο του επάνω ορόφου και μάλιστα με προτεινόμενη άμεση εφαρμογή δύο μήνες πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς!
Για την υποβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου του κυρίως διδακτικού αλλά και του εξωδιδακτικού, την οποία αυτή συνεπάγεται.
Για το ότι, δεν ελήφθη υπόψη ότι το 7ο Γυμνάσιο λειτουργεί εδώ και πολλά χρόνια με οκτώ ή εννέα τμήματα και μόλις εφέτος εκτάκτως με επτά τμήματα και στην ουσία επιχειρεί να παγιώσει μία κατάσταση ή οποία θα οδηγήσει άμεσα στην περεταίρω συρρίκνωση του σχολείου μας (στα έξι τμήματα) με ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της λειτουργίας του.
Για τη προσχηματική επίκληση από πλευράς του Δημάρχου και άλλων εκπροσώπων του Δήμου για την αναγκαιότητα της παρούσας αναδιαρρύθμισης ή οποιασδήποτε άλλης που θα αποσπά άλλη αίθουσα από το Γυμνάσιο, ενώ θα μπορούσαν τα όποια ζητήματα επικαλούνται να επιλυθούν με άλλους τρόπους που να μην βλάπτουν το Γυμνάσιο.
Για τον εμπαιγμό και την παραπληροφόρηση που υφίσταται η κοινότητα του Γυμνασίου.
Για την τελείως άδικη και ετεροβαρή αντιμετώπισή του έναντι του Δημοτικού σχολείου.
- Για το ψυχικό άλγος και την ταλαιπωρία που υφίστανται επί σχεδόν ολόκληρη τη φετινή σχολική χρονιά, αλλά και προηγούμενα χρόνια, οι μαθητές,γονείς και καθηγητές του Γυμνασίου αλλά και του Δημοτικού από την αποτυχία των αρμοδίων να προγραμματίσουν σωστά κτιριακές υποδομές αλλά και την κατανομή του μαθητικού δυναμικού ώστε να λειτουργούν εύρυθμα, νόμιμα και με τις βέλτιστες συνθήκες τα δύο σχολεία, χωρίς να θίγεται το ένα σχολείο έναντι του άλλου.
- Να ανακαλέσει άμεσα ο Δήμαρχος την πρότασή του όπως διατυπώνεται στο υπ’ αρ.πρωτ. 8593/15.03.2018 έγγραφο του Δήμου Καλαμαριάς.
- Να σταματήσει άμεσα κάθε κίνηση και κάθε συζήτηση από πλευράς του Δήμου Καλαμαριάς για παραχώρηση διδακτικών ή άλλων χώρων του Γυμνασίου προς χρήση τρίτων προσωρινά ή μόνιμα. Το Γυμνάσιο δεν έχει καμία αίθουσα να διαθέσει.
Να γίνει ο απαραίτητος προγραμματισμός και να πραγματοποιηθούν όλες απαραίτητες ενέργειες από τους αρμόδιους φορείς ώστε το Γυμνάσιο να λειτουργεί εύρυθμα, με ασφάλεια για όλα τα παιδιά, και από την επόμενη σχολική χρονιά με εννέα ή οκτώ -κατ’ ελάχιστον- τμήματα, που θα λειτουργούν σε κατάλληλες αίθουσες διδασκαλίας και με ξεχωριστά εργαστήρια Φυσικοχημείας, Πληροφορικής και Τεχνολογίας.
Άπαν το Δ.Σ του Σύλλογου Γονέων και Κηδεμόνων του 7ου Γυμνασίου Καλαμαριάς
[ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ Δ.Σ. & ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ 7ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ]
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη