Άλλη μια σχολική χρονιά βαδίζει στο τέλος, με εξαίρεση την δικαίωση της πολύχρονης διεκδίκησης του Κλάδου με τη θεσμοθέτηση της Δίχρονης Προσχολική Αγωγής και Εκπαίδευσης, αρκετά σοβαρά ζητήματα που έχουν να κάνουν με την καλύτερη λειτουργία της Δημόσιας Εκπαίδευσης παραμένουν στάσιμα και απαιτούν άμεσες λύσεις.
Πρώτο και κυρίαρχο παραμένει το αίτημα για μόνιμους διορισμούς. Δεν μπορεί η Δημόσια εκπαίδευση να λειτουργεί με ελαστικές σχέσεις εργασίας. Δεν μπορεί να συνεχιστεί το καθεστώς αυτό, αφού τα στοιχεία δείχνουν ότι η εκπαίδευση λειτουργεί όλα αυτά τα χρόνια με χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικούς οι περισσότεροι των οποίων έχουν ξεπεράσει τα 15 χρόνια προϋπηρεσίας!!!
Για φέτος με βάση τα στοιχεία του Υπουργείου έχουν προσληφθεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 16.118 αναπληρωτές!
Ο αριθμός δε των προσλήψεων αναπληρωτών των τελευταίων χρόνων είναι:
Έτος | Προσλήψεις |
2014-15 | 12.061 |
2015-16 | 13.866 |
2016-17 | 14.052 |
2017-18 | 16.118 |
Από τα παραπάνω και σε συνδυασμό ότι τα τελευταία χρόνια έχουμε μηδενικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, γίνεται φανερή η αναγκαιότητα μόνιμων διορισμών όλων για την κάλυψη των χιλιάδων αυτών κενών!
Δεν μπορεί οι χιλιάδες αυτοί συνάδελφοι αναπληρωτές που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στις εσχατιές της πατρίδας μας να γίνονται για άλλη μια φορά από την Κυβέρνηση αντικείμενο προεκλογικής εκμετάλλευσης και δέκτες ανεκπλήρωτων υποσχέσεων!
Απαιτούμε μόνιμους διορισμούς ΤΩΡΑ!
Ένα άλλο ζήτημα είναι αυτό που έχει να κάνει με τις υπηρεσιακές μεταβολές (μεταθέσεις και αποσπάσεις). Καταγράφεται μεν στα θετικά ότι με τη συμβολή όλων έγιναν έγκαιρα, είναι όμως απαράδεκτο το γεγονός η πολιτική ηγεσία του υπουργείου να μην προχωρά τόσο το θέμα της αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων, όσο και της σύστασης και απόδοσης των οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και φυσικά πάνω απ’ όλα στην αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου που διέπει της υπηρεσιακές μεταβολές.
Αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων
Όταν ξεκίνησε η διαδικασία της αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων, ο Κλάδος μας χαιρέτισε την πρωτοβουλία του Υπουργείου αφού ικανοποιούνταν ένα από τα αιτήματα του και η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας μπήκε δυναμικά στη διαδικασία αυτή της διαμόρφωσης των αλλαγών. Αλλά, δυστυχώς οι προτάσεις μας, που διαμορφώθηκαν με τη συμμετοχή όλων των Συλλόγων Εκπαιδευτικών της χώρας και των Αιρετών, παραμένουν, άγνωστο γιατί, στα συρτάρια του Υπουργείου και περιμένουν ακόμη την αξιοποίηση τους. Ο Κλάδος απαιτεί αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων άμεσα!
Απόδοση οργανικών θέσεων
Για 5η συνεχή χρονιά συνάδελφοι πληροφορικής, γαλλικών, γερμανικών και καλλιτεχνικών, παραμένουν χωρίς οργανική με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας. Καλώ το Υπουργείο να προβεί άμεσα στην απόδοση των οργανικών θέσεων, αφού το ίδιο καθόρισε τον αριθμό τους και τα ΠΥΣΠΕ της χώρας απέστειλαν τις προτάσεις τους, αποκαθιστώντας έτσι την αδικία και την άνιση μεταχείριση που υφίστανται οι συνάδελφοι αυτοί των ειδικοτήτων.
Ως εκπρόσωπος των 70.000, και πλέον, εκπαιδευτικών της Π.Ε. στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο, θεωρώ αναγκαίο και γι’ αυτό ζητώ ο Υπουργός Παιδείας να προχωρήσει άμεσα στη συγκρότηση επιτροπής με τη συμμετοχή Δ.Ο.Ε., ΟΛΜΕ, και των αιρετών των δυο βαθμίδων της εκπαίδευσης, ώστε να προχωρήσουμε το συντομότερο δυνατόν σ ’ένα νέο, πιο απλό, πιο αντικειμενικό, πιο δίκαιο και φυσικά αποδεκτό από το σύνολο των εκπαιδευτικών νομοθετικό πλαίσιο που θα διέπει τις υπηρεσιακές μεταβολές.
Πάντα κοντά σας,
Φασφαλής Νίκος
ΦΑΣΦΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ
Τηλ. 6975 30 31 05
[email protected]
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη