Thumbnail

Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας θα αξιολογείται από τους συναδέλφους του εκπαιδευτικούς κάθε χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια της τριετούς θητείας του Διευθυντή  οι εκπαιδευτικοί θα τον αξιολογούν και αυτή η αξιολόγηση θα μπαίνει στον ατομικό του φάκελο.

Αυτό το σύστημα αξιολόγησης εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην ελληνική εκπαίδευση και διαμορφώνεται σύμφωνα με το νομοσχέδιο για τις νέες δομές που ψηφίστηκε πριν λίγες ημέρες στη Βουλή.

Οι διευθυντές ή οι προϊστάμενοι και οι υποδιευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ., καθώς και οι υπεύθυνοι τομέων Ε.Κ. θα αξιολογούνται από τους εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. των οικείων σχολικών μονάδων ή Ε.Κ. ή των τομέων Ε.Κ.

Η αξιολόγηση του διευθυντή θα πραγματοποιείται με ανώνυμο ερωτηματολόγιο το οποίο θα  περιλαμβάνει τα εξής κριτήρια:

α) ικανότητα διοίκησης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού,
β) ικανότητα αποτελεσματικής καθοδήγησης του προσωπικού σε διοικητικά και εκπαιδευτικά ζητήματα, υπηρεσιακές σχέσεις και συμπεριφορά,
γ) ικανότητα διαχείρισης κρίσεων και επίλυσης προβλημάτων,
δ) ανάληψη ευθύνης και
ε) δεκτικότητα στην εισαγωγή νέων μεθόδων και νέων τεχνολογιών.

Κλίμακα αξιολόγησης στελεχών  με βάσει τα παραπάνω κριτήρια:

90-100: άριστο,
75-89: πολύ επαρκές,
60-74: επαρκές,
50-59: μερικώς επαρκές,
40-49: μέτριο,
25-39: ανεπαρκές,
0-24: ακατάλληλο.

Κάθε κριτήριο θα βαθμολογείται ξεχωριστά.

Οι εκπαιδευτικοί  θα αξιολογούν το διευθυντή σύμφωνα με τα παρακάτω ενδεικτικά κριτήρια:

  •  την καλή συνεργασία  που δείχνει

  • τη συνεισφορά στη δημιουργία θετικού εργασιακού κλίματος

  • την επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς ή κηδεμόνες, φορείς και πολίτες

  • την  εμπέδωση κλίματος ασφάλειας στο ανθρώπινο δυναμικό

  • την παροχή πλαισίου για ανάπτυξη πρωτοβουλιών

  • την καθοδήγηση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών

  •  την  ενίσχυση κινήτρων για επαγγελματική ανάπτυξη

  • την κατάλληλη οργάνωση του ατομικού και συλλογικού φόρτου εργασίας , με κατάλληλη αξιοποίηση  των εμπειριών και ενδιαφερόντων του προσωπικού

  • την εισαγωγή και χρήση καινοτόμων μεθόδων και τεχνολογιών

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου προς το Διευθυντή τους θα λαμβάνεται υπόψη κατά την κύρια αξιολόγησή του,  από  το Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου που έχει την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής μονάδας  και τον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Τα στελέχη αυτά  θα συντάσσουν και τη συνολική έκθεση αξιολόγησης του Διευθυντή εντός των τελευταίων πέντε μηνών πριν από τη λήξη της θητείας του.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

karamanliskwstas
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»
Καραμανλής: Έντονη κριτική σε Μητσοτάκη για διαγραφή Σαμαρά - «Ούτε με αφορά ούτε με ενδιαφέρει η θέση του ΠτΔ»