Thumbnail
Σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία τους

Για σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία των Ολοήμερων Σχολείων, λόγω της έλλειψης εκπαιδευτικών, κάνει λόγο η Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε, σε επιστολή της στο Υπουργείο Παιδείας.

Ταυτόχρονα ζητά από το ΥΠ.Π.Ε.Θ να προχωρήσει άμεσα στην κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών, "ώστε να διασφαλιστεί  η εύρυθμη, αποτελεσματική  και αξιοπρεπής λειτουργία των Ολοήμερων σχολείων".

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε., με αφορμή τα σοβαρά προβλήματα που εμφανίζονται στη λειτουργία των Ολοήμερων σχολείων, έχει να επισημάνει τα εξής:

Ένα περίπου μήνα μετά την έναρξη των μαθημάτων, λόγω έλλειψης του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού, πολλά Ολοήμερα σχολεία υπολειτουργούν, δεχόμενα για φοίτηση ένα μικρό μόνο αριθμό μαθητών τους  ή λειτουργώντας με μειωμένο ωράριο μέχρι τις 3 μ.μ., και όχι μέχρι τις 4 μ.μ., όπως προβλέπεται κανονικά.

Αποτέλεσμα της κατάστασης αυτής είναι η ανατροπή του προγραμματισμού χιλιάδων οικογενειών μαθητών, οι οποίες αναγκάζονται πλέον να στραφούν προς τα Ιδιωτικά Κέντρα Μελέτης, πληρώνοντας φυσικά και το ανάλογο οικονομικό κόστος.

Αν η κατάσταση όμως αυτή συνεχιστεί και τις επόμενες ημέρες, είναι βέβαιο ότι θα έχουμε μαζική διαγραφή μαθητών από τα Ολοήμερα σχολεία, με αποτέλεσμα τον εκφυλισμό ενός πολύ σημαντικού θεσμού, τόσο από κοινωνική, όσο και παιδαγωγική άποψη.      

Για τους παραπάνω λόγους, απευθύνουμε έκκληση προς την πολιτική ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ.:

Να προχωρήσει άμεσα στην κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών, ώστε να διασφαλιστεί  η εύρυθμη, αποτελεσματική  και αξιοπρεπής λειτουργία των Ολοήμερων σχολείων.

Να στηρίξει έμπρακτα το Ολοήμερο σχολείο, αναβαθμίζοντας τη λειτουργία του:

α. με την επαναφορά της καταργημένης θέσης του Υπεύθυνου Ολοήμερου από εκπαιδευτικό ΠΕ 70, σε όλα τα Ολοήμερα σχολεία που λειτουργούν με δύο(2) και άνω τμήματα μαθητών, και

β. με την τοποθέτηση και δεύτερου εκπαιδευτικού ΠΕ 70 σε όλα τα Ολοήμερα σχολεία που λειτουργούν με τέσσερα(4) και άνω τμήματα μαθητών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidi-tileorasi.jpg
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων
Αυτός ο όρος λοιπόν, που μεταφράζεται ως “τραβιέμαι προς τα μέσα” ή “είμαι περιορισμένος”, φαίνεται πλέον να είναι κάτι περισσότερο από μια απλή τάση
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων