Thumbnail
Τι δήλωσε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του ο Υπ.Παιδείας

Τις τελευταίες ημέρες με αφορμή τις δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη για την ιδιωτικά Πανεπιστήμια στην Ελλάδα και τη θεσμοθέτησή τους, τοποθετείται ψηλά στον δημόσιο διάλογο και μεταξύ των πολιτικών κομμάτων το ζήτημα της ιδιωτικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Ο Υπουργός Παιδείας μάλιστα σε μια συνέντευξή του στο περιοδικό Πόλη και Πολιτική αναφέρθηκε στο ζήτημα των ιδιωτικών Πανεπιστημίων.

" Ένα Πανεπιστήμιο δεν ιδρύεται με την ίδια λογική που κάποιος ανοίγει ένα σούπερ μάρκετ." σημείωσε

Δείτε παρακάτω την ερώτηση που έγινε προς τον υπουργό και την απάντησή του.

ΕΡ.: Κλείνοντας κ. Υπουργέ την ενδιαφέρουσα πράγματι συνέντευξή μας, την απάντησή σας για τον ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης την ακούω ως απάντηση – “καρφί”, κυρίως για τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, κ. Μπακογιάννη, που ζητά την ίδρυση του Δελφικού Πανεπιστημίου. Το επιχείρημά του ότι είναι η μόνη Περιφέρεια χωρίς Πανεπιστήμιο είναι λάθος;

«Δεν αφορά μόνο τον κ. Μπακογιάννη, αλλά και όσους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης έχουν εμπλακεί στη διαδικασία που περιέγραψα προηγουμένως. Το χωροταξικό, δεν μπορεί να αποτελεί επιχείρημα υπέρτερο των ακαδημαϊκών κριτηρίων. Ένα Πανεπιστήμιο δεν ιδρύεται με την ίδια λογική που κάποιος ανοίγει ένα σούπερ μάρκετ. Εμείς αποφασίσαμε και θα υπάρχει στο σχέδιο νόμου για τη συνέργεια του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, να δημιουργήσουμε ένα 12μελές Ακαδημαϊκό Συμβούλιο Εκπαίδευσης και Έρευνας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας (Α.Σ.Ε.Ε.Π.Σ.Ε ) στο οποίο θα συμμετέχουν και εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης. Το Συμβούλιο αυτό μεταξύ των άλλων θα μελετήσει και τις προοπτικές ίδρυσης Πανεπιστημίου στη Στερεά Ελλάδα. Άλλωστε πρέπει να γνωρίζουν όλοι ότι η ίδρυση ενός Πανεπιστημίου απαιτεί διαδικασίες ωρίμανσης τουλάχιστον 25 χρόνων. Επιπλέον, έχουμε τα δύο παραδείγματα των συνεργειών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με το ΤΕΙ Ηπείρου και του Ιονίου Πανεπιστημίου με το ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, που δείχνουν ότι εκεί επικράτησε μια λογική από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Σεβάστηκαν δηλαδή τους διακριτούς ρόλους που υπάρχουν ανάμεσα στην Πολιτεία, την ακαδημαϊκή κοινότητα και την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Με αυτόν τον κανόνα θέλουμε να προχωρήσουν οι συνέργειες και στα υπόλοιπα ιδρύματα και νομίζουμε ότι θα το καταφέρουμε.» 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kimolia_0.jpg
Εκπαιδευτικοί: Το συνδικαλιστικό κίνημα δε θα ανεχτεί καμία ποινή στους συμμετέχοντες στην απεργία-αποχή
Ενημέρωση ΣΕΠΕ Δ’ Αθήνας από την παρέμβαση Συλλόγων στη Δ' Διεύθυνση - Καταγγελία για Διευθυντή Εκπαίδευσης Διεύθυνσης Π.Ε. Δ' Αθήνας
Εκπαιδευτικοί: Το συνδικαλιστικό κίνημα δε θα ανεχτεί καμία ποινή στους συμμετέχοντες στην απεργία-αποχή
portosalte
Σκέψη Πορτοσάλτε: Αν θέλουμε τουρίστες, οι Έλληνες... να υποχωρούν στις διακοπές τους...
«Κακομοίρηδες, πλεμπαίοι, φτωχάτζες, που μου θέλετε και μπάνια τον Αύγουστο. Τότε πάνε οι τουρίστες, ρε λιγούρια.
Σκέψη Πορτοσάλτε: Αν θέλουμε τουρίστες, οι Έλληνες... να υποχωρούν στις διακοπές τους...
oiele.jpg
ΟΙΕΛΕ: Ζητά λύση στο «πάρτι ανομίας με την πιστοποίηση ξένων γλωσσών»
Η ΟΙΕΛΕ ζητά συνάντηση από την Υφυπουργό Παιδείας για τα αρρύθμιστα Κέντρα Μελέτης και για το χάος ανομίας στην πιστοποίηση τίτλων ξένων γλωσσών
ΟΙΕΛΕ: Ζητά λύση στο «πάρτι ανομίας με την πιστοποίηση ξένων γλωσσών»