Παρεμβάσεις – Κινήσεις – Συσπειρώσεις: «Με χυδαίο τρόπο εισάγεται τροπολογία για παράλληλο σύστημα προσλήψεων αναπληρωτών»
Η δήλωση των εκπροσώπων των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ-ΚΙΝΗΣΕΩΝ-ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ: «Τροπολογία στη Βουλή για παράλληλο σύστημα προσλήψεων  αναπληρωτών με χυδαίο τρόπο εισάγει ο Πιερρακάκης!»

«Τροπολογία στη βουλή για παράλληλο σύστημα προσλήψεων  αναπληρωτών με χυδαίο τρόπο εισάγει ο Πιερρακάκης!» αναφέρουν εκπρόσωποι των Παρεμβάσεων – Κινήσεων – Συσπειρώσεων, Βιολέττα  Πατέλη και Τάσος Γκαραγκάνης.

«Το Υπ. Παιδείας σύμφωνα με διαρροές στον τύπο προετοιμάζει πρόσληψη αναπληρωτών με ένα παράλληλο σύστημα που:  «θα τρέχει»  συγχρόνως με το «ΚΑΝΟΝΙΚΟ»  με πρόσχημα ότι δε βρίσκουν να προσλάβουν εκπαιδευτικούς κάτι το οποίο είναι πρόφαση εκ του πονηρού αρκεί να υποβάλλεις μια αίτηση που επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986  εκτός πινάκων -εκτός διαδικασίας ΑΣΕΠ δηλ. εκτός υποτυπωδών ελέγχων» επισημαίνουν.

«Χωρίς προσμέτρηση προϋπηρεσίας με στόχο η ανακύκλωση της ανεργίας και η εναλλαγή από την εργασία στην ανεργία  να εμπεδωθεί ως μόνιμο και «φυσικό» φαινόμενο για όλους/ες τους νέους/ες εκπαιδευτικούς ενώ το Υπουργείο Παιδείας και το κράτος δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντί τους!» προσθέτουν.

Η δήλωση των εκπροσώπων των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ-ΚΙΝΗΣΕΩΝ-ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ

Βιολέττας  Πατέλη & Τάσου Γκαραγκάνη 

Μετά τον ανταγωνισμό-κανιβαλισμό του προσοντολογίου 

Τροπολογία στη βουλή για παράλληλο σύστημα προσλήψεων  αναπληρωτών με χυδαίο τρόπο εισάγει ο Πιερρακάκης!

Απόλυτη διάλυση εργασιακών δικαιωμάτων αναπληρωτ(ρι)ών και νέων αποφοίτων

Εργασία μέχρι να βγει η ψυχή μας για να συμπληρώνουμε τη σύνταξή μας!

Εκπαιδευτικοί έρμαια των Δ/ντών Εκπαίδευσης

Το Υπ. Παιδείας σύμφωνα με διαρροές στον τύπο προετοιμάζει πρόσληψη αναπληρωτών με ένα παράλληλο σύστημα που:

«θα τρέχει»  συγχρόνως με το «ΚΑΝΟΝΙΚΟ»  με πρόσχημα ότι δε βρίσκουν να προσλάβουν εκπαιδευτικούς κάτι το οποίο είναι πρόφαση εκ του πονηρού αρκεί να υποβάλλεις μια αίτηση που επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986  εκτός πινάκων -εκτός διαδικασίας ΑΣΕΠ δηλ. εκτός υποτυπωδών ελέγχων

χωρίς προσμέτρηση προϋπηρεσίας με στόχο η ανακύκλωση της ανεργίας και η εναλλαγή από την εργασία στην ανεργία  να εμπεδωθεί ως μόνιμο και «φυσικό» φαινόμενο για όλους/ες τους νέους/ες εκπαιδευτικούς ενώ το Υπουργείο Παιδείας και το κράτος δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντί τους!

χωρίς ενιαία κριτήρια

τοπικού χαρακτήρα (βλέπε δεσμεύσεις ΝΔ να περάσουν τα σχολεία στους δήμους)

προσλήψεις με ευθύνη Δ/ντων Εκπαίδευσης και περιφερειακών δηλ. ο Δ/ντης γίνεται πανίσχυρο αφεντικό που προσλαμβάνει αναλώσιμους εκπαιδευτικούς, αξιολογεί, με τι συμβάσεις άραγε, με ποια δικαιώματα, με τι μισθούς και από ποιους πόρους; 

αποκλείει ακόμα και από αυτήν την κατάπτυστη διαδικασία και τιμωρεί ξανά τους τιμωρημένους του ΑΣΕΠ με αποκλεισμό 2 χρόνων δηλαδή όσες, όσους λόγω δυσχερών οικονομικών συνθηκών παραιτήθηκαν

με ένταξη συνταξιούχων μέχρι 67 χρονών στους πίνακες! Κάλυψη κενών και εργασία μέχρι  θανάτου πάνε πακέτο μετά και τις δηλώσεις Γεωργιάδη για συνταξιούχους που  μπορούν να δουλεύουν για να συμπληρώνουν την πενιχρή σύνταξη. Ένα ακόμα  άλλοθι στις πολιτικές των μηδενικών διορισμών και της αδιοριστίας για τους νέους συναδέλφους. Σα να μη φτάνουν  τα δυσθεώρητα όρια συνταξιοδότησης που έχουν θεσπίσει όλες οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα τώρα προτείνουν να επιστρέψουν στην υπηρεσία οι συνταξιούχοι.

Στο παραμύθι «οι εκπαιδευτικοί φταίνε που δεν πάνε να δουλέψουν» στήνουν ένα δούρειο ίππο για να αντικαταστήσουν μεθοδικά και σταδιακά το κεντρικό σύστημα των πινάκων κατάταξης με ένα τοπικό σύστημα φεουδαρχικών προσλήψεων ημετέρων και μηδαμινών εργασιακών δικαιωμάτων, ατομικής ευθύνης και μεγαλύτερης υποβάθμισης της εργασίας των εκπαιδευτικών αφού ο τρόπος πρόσληψης  θα θυμίζει πρόσληψη σε εταιρία με εκπαιδευτικούς να δίνουν το βιογραφικό τους και ο διευθυντής εκπαίδευσης (και μήπως μετέπειτα και ο διευθυντής του σχολείου;) να τους προσλαμβάνει ή όχι.

Λέμε καθαρά :

-το προσοντολόγιο διέλυσε την παραμικρή ασφάλεια που δημιουργούσαν οι πίνακες προσλήψεων με το πτυχίο και την προϋπηρεσία όπου κάθε ένας και κάθε μια προσλαμβάνονταν με την σειρά του χωρίς τα ετήσια αναβοκατεβάσματα στους πίνακες λόγω κριτηρίων

-οι θέσεις στα σχολειά μας μένουν κενές γιατί το υπουργείο κάνει τραγικά λίγες προσλήψεις που μειώνονται κάθε χρονιά, ενώ η κυβέρνηση με τους πενιχρούς μισθούς, τα ενοίκια που εκτοξεύονται και τα μηδαμινά μέτρα που παίρνει για αυτό εξαναγκάζει τους εκπαιδευτικούς να παραιτηθούν στην μέση της χρονιάς (αφού δεν βγαίνει ο μήνας)

-κλειδώνει τους πίνακες αναπληρωτ(ρι)ών επί χρόνια αφήνοντας εκτός εκατοντάδες νέες/νέους συναδέλφους/ισσες

-αντί να αυξήσει τις προσλήψεις και να καλύψει όλα τα κενά των εκπαιδευτικών με μαζικούς μόνιμους διορισμούς, κλείνει σχολεία, συγχωνεύει τμήματα και θεσπίζει το ψηφιακό σχολείο περικόπτοντας ακόμα περισσότερες θέσεις εργασίας

Σε συνέχεια του προσοντολογίου, αυτό το νέο σύστημα, σε πλήρη εναρμόνιση με τις επιταγές ΕΕ και ΟΟΣΑ για ανακύκλωση της ανεργίας-εργασίας των εργαζομένων, θα διαμορφώσει ένα ρευστό τοπίο το οποίο δε θα διασφαλίζει σταθερότητα ούτε στις προσλήψεις αναπληρωτών! Κανείς εκπαιδευτικός, είτε επί χρόνια αναπληρωτής είτε αδιόριστος δε θα μπορεί να διασφαλίσει την πρόσληψη ή επαναπρόσληψη του, καθώς τα κριτήρια και η μοριοδότησή τους θα υπόκεινται σε διαρκείς αλλαγές αλλά και η πρόσληψή τους θα γίνεται κατά το δοκούν των διευθυντών εκπαίδευσης. Αποτέλεσμα θα είναι η συνεχής εναλλαγή των εργαζόμενων που θα ανακυκλώνονται ως αναλώσιμα υλικά ώστε να μην αποκτούν δικαιώματα στη σταθερή μόνιμη εργασία.

Μετά το αέναο κυνήγι προσόντων, τον ανταγωνισμό-κανιβαλισμό του προσντολογίου 

Μετά τις προσλήψεις τριμήνων με αφορμή τον covid  έρχεται νέο χτύπημα για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών !

ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ

Ούτε σκέψη για την ψήφιση της τροπολογίας για προσλήψεις εκπαιδευτικών και συνταξιούχων από Περιφερειακούς Δ/ντες Εκπ/σης.  Αν ο Υπουργός  πραγματικά «κόπτεται»  να καλύψει τις θέσεις  τότε τους προτείνουμε 1) ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ 2) ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΣΤΕΓΑΣΗΣ & τέλος

Να κάνει πράξη τα χρόνια αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος :

Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/Μονιμοποίηση ΤΩΡΑ ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία.                           

Ούτε σκέψη για διαγωνισμό ΑΣΕΠ και συνεντεύξεις. Κατάργηση του ν. 4589/19 του προσοντολογίου και του ν. 4692/20 Κεραμέως.

Δημιουργία οργανικών θέσεων για κάθε υπάρχουσα ειδικότητα σε όλα τα σχολεία. Κάλυψη ΟΛΩΝ των κενών με διορισμούς.

Κατάργηση της ελαστικής εργασίας. Πλήρη εξίσωση προς τα πάνω των εργασιακών, ασφαλιστικών και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων με αυτά των μονίμων. Πλήρης προστασία της μητρότητας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

EKAV.jpg
Τραγωδία στο Αγρίνιο: Νεκρός ο 13χρονος μαθητής που διακομίσθηκε σε ημικωματώδη κατάσταση στη ΜΕΘ
Πέθανε ο 13χρονος από το Αγρίνιο που διακομίσθηκε σε ημικωματώδη κατάσταση στη ΜΕΘ Παίδων
Τραγωδία στο Αγρίνιο: Νεκρός ο 13χρονος μαθητής που διακομίσθηκε σε ημικωματώδη κατάσταση στη ΜΕΘ