Thumbnail
Γιατί πρέπει οι απόφοιτοι παιδαγωγικών αλλά και καθηγητικών σχολών να γνωρίζουν για την πολυαισθητηριακή μέθοδος αντιμετώπισης μαθησιακών δυσκολιών

Τι είναι η πολυαισθητηριακής διδακτικής μέθοδος διδασκαλίας στην αντιμετώπιση ειδικών μαθησιακών δυσκολιών; Που και με ποιον τρόπο στοχεύει να καταπολεμήσει τις μαθησιακές δυσκολίες που εμφανίζουν για παράδειγμα  οι δυσλεκτικοί μαθητές στην ανάγνωση και τη γραφή.

H πολυαισθητηριακή διδασκαλία έχει αποδεδειγμένα θετικά αποτελέσματα στους δυσλεκτικούς μαθητές.

Σύμφωνα με τα ευρήματα πολλών ερευνών αλλά και από τα πορίσματα της διερεύνησης των εγκεφαλικών διεργασιών με την Λειτουργική Απεικόνιση Μαγνητικού Συντονισμού (fMRI), διαπιστώθηκε ότι η πολυαισθητηριακή διδασκαλία έχει θετικά αποτελέσματα στους δυσλεκτικούς μαθητές γιατί χρησιμοποιεί, ταυτόχρονα, περισσότερες από μία αισθητηριακές οδούς, όπως ακουστική, οπτική και κιναισθητική, συνδέοντας με αυτόν τον τρόπο, πολλαπλές περιοχές του εγκεφάλου με το γνωστικό αντικείμενο που διδάσκεται. 

Η Πολυαισθητηριακή Διδακτική Μέθοδος στηρίζεται στην αλληλεπίδραση των νευρωνικών δικτύων των αισθήσεων, που συνδέονται με τις λειτουργίες του λόγου και συνδυάζει δραστηριότητες οπτικών, ακουστικών και απτικών – κιναισθητικών ερεθισμάτων, χρησιμοποιώντας τις αισθητηριακές οδούς ενεργοποίησης των λειτουργιών του εγκεφάλου, οι οποίες συνδέονται με την παραγωγή, τη χρήση και την έκφραση του γραπτού και του προφορικού λόγου

Η πολυαισθητηριακή μέθοδος βελτιώνει, επίσης, την μνημονική ικανότητα των δυσλεκτικών μαθητών με ασκήσεις, οι οποίες επαναλαμβάνονται, καθ΄όλη τη διάρκεια της παρέμβασης

1η Πανελλήνια Διημερίδα για την Ειδική Αγωγή και τις Μαθησιακές δυσκολίες

Η Αγγελική Μπαστέα, Ειδική Παιδαγωγός, Διδάκτωρ του ΕΚΠΑ, ειδική στην Νέα Πολυαισθητηριακή Μέθοδο Αντιμετώπισης της Δυσλεξίας θα αναλύσει ζητήματα που άπτονται της πολυαισθητηριακής μεθόδου στην 1η Πανελλήνια Διημερίδα για την Ειδική Αγωγή και τις μαθησιακές δυσκολίες που πραγματοποιείται στην Αθήνα στις 24 και 25 Νοεμβρίου με κεντρικό εισηγητή τον Ιωάννη Παπαδάτο Ψυχίατρο, Καθηγητή Ψυχοφυσιολογίας και Ψυχικής Υγιεινής του ΕΚΠΑ. Δείτε εδώ περισσότερα για την διημερίδα και δηλώστε εδώ συμμετοχή για να λάβετε την πιστοποιημένη βεβαίωση παρακολούθηση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 23/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Άρειος Πάγος: Στη σύνταξη δικαστές και εισαγγελείς, ανάμεσά τους και ο Ισίδωρος Ντογιάκος
Δίκη Predator: Στις 19 Μαΐου η δίκη τεσσάρων κατηγορουμένων για υποκλοπές
Παρόντες σήμερα στο δικαστήριο, μεταξύ άλλων, ήταν ο βουλευτής Χρήστος Σπίρτζης και ο πρόεδρος της Ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου...
Δίκη Predator: Στις 19 Μαΐου η δίκη τεσσάρων κατηγορουμένων για υποκλοπές
πυροσβέστης
Μεγάλη φωτιά τώρα κοντά στα ΚΤΕΛ Κηφισού - Στο σημείο πυροσβεστικές δυνάμεις
Σε εξέλιξη φωτιά κοντά στα ΚΤΕΛ Κηφισού. Καίγονται σκουπίδια και ξύλα – Στο σημείο επιχειρούν 12 πυροσβέστες με 4 οχήματα
Μεγάλη φωτιά τώρα κοντά στα ΚΤΕΛ Κηφισού - Στο σημείο πυροσβεστικές δυνάμεις
σεισμός
Σεισμός στην Κωνσταντινούπολη: Τουλάχιστον 151 τραυματίες - Έπεσαν από ύψος λόγω πανικού
Ο ισχυρός σεισμός ταρακούνησε την Κωνσταντινούπολη, έβγαλε στους δρόμους κατοίκους, ξυπνώντας μνήμες και φόβους- Συγκλονιστικά βίντεο από τη στιγμή...
Σεισμός στην Κωνσταντινούπολη: Τουλάχιστον 151 τραυματίες - Έπεσαν από ύψος λόγω πανικού
γυαλιά
Βανδαλισμοί «χωρίς τέλος» στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου – Οργή από τη σχολική κοινότητα
Νέος βανδαλισμός στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου –Άγνωστοι έσπασαν τζαμαρίες και σωλήνες
Βανδαλισμοί «χωρίς τέλος» στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου – Οργή από τη σχολική κοινότητα