Thumbnail
Τεράστια προβλήματα από τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν στην Εκπαίδευση διαπιστώνει η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής Λέσβου

Κενά που φθάνουν μέχρι και στο να καλύπτονται θέσεις στην Ειδική Αγωγή από εκπαιδευτικούς της Γενικής, χωρίς καμία εμπειρία ή εξειδίκευση στον τομέα. Αυτό συνέβη στο ΕΝΕΕΓΥΛ Καλλονής Λέσβου, ενώ στο ίδιο σχολείο "αν και τα κενά που δοθήκαν για τις αποσπάσεις μονίμων α΄ φάσης δεν καλυφθήκαν από κανένα εκπαιδευτικό, δεν δόθηκαν έπειτα ούτε και στους αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής α΄ φάσης".

Ως απάντηση, σύμφωνα πάντα με την Πρωτοβουλία Αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής Λέσβου, προβλήθηκε η δικαιολογία "ότι το Ειδικο Γυμνάσιο - Λύκειο καλύπτεται σύμφωνα με τη νομοθεσία με εκπαιδευτικούς Γενικής Αγωγής!"

Παρόμοια κατάσταση αντιμετωπίζει και το ΕΝΕΕΓΥΛ Ωρωπού.

Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας Αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής Λέσβου:

"To τέλος του Οκτωβρίου βρίσκει τα σχολεία με περισσότερα από 30.000 κενά ενώ οι αυθαιρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και εν συνεχεία κάποιων Δευτεροβάθμιων Διευθύνσεων δεν έχουν προηγούμενο.

Για πρώτη φορά είχαμε μαζική και στοχευμένη απόκρυψη κενών (Θεσσαλονίκη, Πειραιάς, Ρέθυμνο κτλ) κατά την πρώτη φάση της Ειδικής Αγωγής με αποτέλεσμα πολλά σχολεία να μείνουν χωρίς ΤΕ και Παράλληλη στήριξη παρά το γεγονός ότι υπήρχε έγκριση από το ίδιο το Υπουργείο.

Οι περίφημες εξαγγελίες της ΔΕΘ, μετά τις δυναμικές κινητοποιήσεις του Μαρτίου, για 20.000 μόνιμους διορισμούς σε βάθος τριετίας σκαλώνουν σε οικονομικά κριτήρια όπως δήλωσε τελευταία το Υπουργείο Οικονομικών στήνοντας έτσι μια αρένα ανθρωποφαγίας όπου οι ευθύνες θα μοιράζονται μεταξύ των ίδιων των εκπαιδευτικών.

Είναι φανερό ότι ο εξορθολογισμός της Εκπαίδευσης δεν γίνεται σύμφωνα με τις ανάγκες των άμεσα ενδιαφερόμενων(μαθητών, γονιών, εκπαιδευτικών) αλλά σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ που επιβάλει συγχωνεύσεις και κλεισίματα σχολείων, αύξηση του ωραρίου, τμήματα με 27 μαθητές και κατάργηση ολιγομελών τμημάτων που οδηγεί στην αναγκαστική μετακίνηση μαθητών και αρκετές φορές στην απόρριψη τους από την εκπαιδευτική διαδικασία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της φιλοσοφίας και πολιτικής υποβάθμισης της Εκπαίδευσης από την μεριά του Υπουργείου αποτελεί η εξαγγελία δύο νέων Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝΕΕΓΥΛ), του Ωρωπού και της Καλλονής (Λέσβος) τα οποία υπολειτουργούν σε ανύπαρκτες δομές και ανύπαρκτο προσωπικό.

Συγκεκριμένα για το ΕΝΕΕΓΥΛ Καλλονής καταγγέλλουμε το γεγονός ότι στεγάζεται έστω και προσωρινά σε δύο αίθουσες-αποθήκες και στελεχώνεται με προσωπικό της Γενικής Παιδείας, χωρίς να είναι εξειδικευμένο στην Ειδική Αγωγή. Όσον αφορά στο ΕΝΕΕΓΥΛ Καλλονής, αν και τα κενά που δοθήκαν για τις αποσπάσεις μονίμων α΄ φάσης δεν καλυφθήκαν από κανένα εκπαιδευτικό, δεν δόθηκαν έπειτα ούτε και στους αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής α΄ φάσης. Η δικαιολογία ήταν ότι το Ειδικο Γυμνάσιο - Λύκειο καλύπτεται σύμφωνα με τη νομοθεσία με εκπαιδευτικούς Γενικής Αγωγής!

Στη συνέχεια τα κενά καλυφθήκαν (σύμφωνα με δημοσιοποιημένες αποφάσεις της ΔιΔε) με ολιγόωρες διαθέσεις μονίμων εκπαιδευτικών γενικής αγωγής!!

Ζητάμε να μάθουμε επισημά και συγκεκριμένα από τη ΔιΔε Λέσβου σύμφωνα με ποια νομοθεσία ένα Ειδικό σχολείο καλύπτεται με εκπαιδευτικούς Γενικής Αγωγής και με ποια κριτήρια και νομοθεσία διατέθηκαν οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί σε αυτό το σχολείο."

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

παιδί
Έρευνα: Τα παιδιά που περνούν περισσότερο χρόνο στη φύση έχουν καλύτερη ψυχική υγεία
Η πρωτοποριακή μελέτη διαπίστωσε ότι τα οφέλη ήταν ισχυρότερα για τα παιδιά από νοικοκυριά χαμηλότερου εισοδήματος
Έρευνα: Τα παιδιά που περνούν περισσότερο χρόνο στη φύση έχουν καλύτερη ψυχική υγεία