Οι εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής, μετά το άρθρο της Alfavita για τη Φυσική Αγωγή με θέμα την, μεταξύ άλλων, υποβάθμιση του μαθήματος Φυσικής Αγωγής (εδώ) και την απάντηση εκατέρωθεν της αρμόδιας Διεύθυνσης του Υπουργείου Παιδείας (εδώ) και της αρθρογράφου (εδώ), προγραμματίζουν τα επόμενα βήματα των ενεργειών τους.
Διαβάστε παρακάτω το συνοδευτικό κείμενο καθώς και το ίδιο το αίτημα προς τους Συλλόγους Πανεπιστημιακών Καθηγητών ΣΕΦΑΑ όλης της χώρας που θα σταλεί:
Σας δημοσιοποιούμε το σχέδιο του αιτήματός μας προς τους συλλόγους καθηγητών ΣΕΦΑΑ της χώρας, με το οποίο ζητάμε έκδοση ψηφίσματος προς το Υπουργείο για την απόκρουση της υποβάθμισης της Φυσικής Αγωγής και του Σχολικού Αθλητισμού. Παρακαλούμε όσους εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής ή και άλλους, ήδη έχουν προσυπογράψει και συμφωνήσει με την ενέργεια αυτή στο Facebook:
https://www.facebook.com/groups/ypoxreotikametatagmenoi/,
να αποστείλουν τα στοιχεία τους ονοματεπώνυμο, ιδιότητα και περιοχή κατοικίας, στο e-mail:
ούτως ώστε η συμμετοχή τους να πάρει μεγαλύτερη επισημότητα και να συμπεριληφθούν στο αίτημα ψηφίσματος προς τους καθηγητές ΣΕΦΑΑ όλης της χώρας.
Εξυπακούεται ότι όσοι δεν έχουν ενημερωθεί και ενημερώνονται για πρώτη φορά σήμερα, μπορούν να εισέρχονται στην ομάδα μας στη διεύθυνση:
https://www.facebook.com/groups/ypoxreotikametatagmenoi/,
να δηλώνουν τη συμφωνία τους στη σχετική ανάρτηση, αλλά ταυτόχρονα και απαραίτητα τουλάχιστον στέλνοντας και το παραπάνω e-mail.
Το σχέδιο του αιτήματος έχει ως εξής:
ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Σ.Ε.Φ.Α.Α. ………………..
ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ
---------------
Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι καθηγητές,
Εμφορούμενοι από αίσθημα ευθύνης και διατελούντες σε κατάσταση ανησυχίας για το μέλλον της Φυσικής Αγωγής και του Σχολικού Αθλητισμού, σας υποβάλλουμε το παρόν αίτημά μας, έχοντας την βεβαιότητα ότι θα ανταποκριθείτε και θα το αποδεχτείτε.
Η βεβαιότητά μας αυτή βασίζεται στην σιγουριά ότι είστε ενήμεροι για τα ανησυχητικά φαινόμενα και γεγονότα, των οποίων όλοι μας γινόμαστε μάρτυρες τα τελευταία χρόνια και τα οποία εκτυλίσσονται στο χώρο μας και πιστεύουμε ότι και εσείς, όπως και εμείς, αισθανόσαστε την ανάγκη να αντιδράσετε με κάποιο τρόπο.
Επιγραμματικά μόνο μερικά από αυτά:
-Μείωση ωρών διδασκαλίας του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στην δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια εκπαίδευση (ιδίως σε τάξεις του Δημοτικού, όπως η Πέμπτη και η Έκτη, που ηλικιακά η ενασχόληση με την Φυσική Αγωγή είναι πολύ σημαντική για την υγιή σωματική ανάπτυξη των μαθητών).
-Ψήφιση Π.Δ. 79/2017 και δυνατότητα ανάθεσης μαθημάτων, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, μεταξύ άλλων και Φυσικής Αγωγής και σε δασκάλους.
-Απαξίωση εκδοθέντων από το 2003 βιβλίων μαθήματος Φυσικής Αγωγής όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.
-Πλήρης αποδιοργάνωση στη διεξαγωγή σχολικών πρωταθλημάτων και καθυστερημένη συγκρότηση της εκπροσώπησής μας στη Διεθνή Ομοσπονδία σχολικού αθλητισμού.
-Απουσία Ελληνικής αντιπροσωπείας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αθλητικής παιδείας.
-Καθυστέρηση σύστασης επιτροπής κολύμβησης και μη υλοποίηση του προγράμματος σε πολλές περιοχές της χώρας.
-Τοποθέτηση υπευθύνου στο Τμήμα Αθλητικών Δραστηριοτήτων, εκπαιδευτικού ΠΕ70, δασκάλου και υπευθύνου στο τμήμα Αναλυτικών προγραμμάτων, εκπαιδευτικού ΠΕ05, Γαλλικής.
-Κατάργηση αθλητικών Γυμνασίων και Λυκείων.
-Υποβάθμιση της Ειδικής Φυσικής Αγωγής (Στο ΚΕΔΔΥ του κάθε νομού υπήρχε εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής ενώ με τον νέο νόμο, 4547/2018 για τις υποστηρικτικές δομές της εκπαίδευσης, δεν προβλέπεται και επιπλέον σε πολλά ειδικά σχολεία δεν υπάρχουν τοποθετημένοι αντίστοιχης εξειδίκευσης γυμναστές).
-Κατάργηση του προϊσταμένου Φυσικής Αγωγής, ο οποίος ήταν μέλος και στο αντίστοιχο ΠΥΣΔΕ, ενώ τα γραφεία Φυσικής Αγωγής υπολειτουργούν.
-Μείωση αριθμού συμβούλων Φυσικής Αγωγής με τον νέο θεσμό των συντονιστών εκπαίδευσης (ν. 4547/2018).
-Απόπειρα σχολικών συμβούλων εκπαιδευτικών ΠΕ70 δασκάλων, για την διοργάνωση σεμιναρίων Φυσικής Αγωγής για δασκάλους.
Τα παραπάνω είναι τα κυριότερα γεγονότα, χαρακτηριστικά της υποβάθμισης και της απαξίωσης που υφίσταται η Φυσική Αγωγή τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας και μπορεί να μας διαφεύγουν και άλλα.
Πιστεύουμε ότι κάτι πρέπει να γίνει ούτως ώστε να σταματήσει, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, αυτή η κατρακύλα. Έχουμε την πεποίθηση ότι σημαντικοί αρωγοί σε αυτό μπορείτε να φανείτε εσείς οι πανεπιστημιακοί μας Δάσκαλοι, με την βοήθεια της επιστημονικής σας γνώσης και την κατάθεση της αυθεντικής και τεκμηριωμένης άποψης και γνώμης σας.
Το καθήκον αυτό σας το επιτάσσει η αθλητική μας κληρονομιά και παράδοση, αλλά και η υποχρέωση προστασίας του μαθήματος, του οποίου είστε λειτουργοί και στο οποίο έχετε εμβαθύνει μέσα από επιστημονική, επίπονη και πολύχρονη, έρευνα και μελέτη.
Για όλα τα παραπάνω, απευθύνουμε σε εσάς αυτό το αίτημα και ζητάμε από τo Σύλλογό σας, να εκδώσει ψήφισμα είτε του Διοικητικού του Συμβουλίου είτε, εφόσον το επιθυμείτε, της Γενικής Συνέλευσής του, το οποίο θα απευθύνεται στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με το οποίο θα διαμαρτύρεστε για την υποβάθμιση του μαθήματος και γενικά της Φυσικής Αγωγής και του Σχολικού Αθλητισμού και στο οποίο θα περιέχονται, ενδεδυμένα με τον επιστημονικά αυθεντικό τρόπο που εξασφαλίζει η ιδιότητά σας, λιτά και κατανοητά, όλα τα επιστημονικά πορίσματα, που αφενός έρχονται σε αντίθεση με την απαξίωση του μαθήματος, σε σχέση με την υγιή σωματική και ψυχολογική ανάπτυξη των μαθητών και αφετέρου επιβάλλουν την αναβάθμιση τόσο της διδασκαλίας του μαθήματος όσο και του Σχολικού Αθλητισμού.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι θα αφιερώσετε τον χρόνο και τον κόπο που απαιτείται και σας επιβάλλεται εκ της θέσεώς σας, ως επιστημονικούς ταγούς της Φυσικής Αγωγής και θα εκφράσετε και εσείς την ίδια ανησυχία και πολλές φορές απόγνωση, που εκφράζουμε και εμείς.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Οι Αιτούντες φορείς, επιστημονικές ενώσεις και εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής
1) …
2) …
3)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
:
Η αφύπνισή μας είναι απαραίτητη για να σταματήσει η κατρακύλα. Κάνουμε σήμερα το πρώτο βήμα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη