Ο Νίκος Ηλιάδης έστειλε στο alfavita.gr σειρά κειμένων σχετικά με τη σύγχρονη εκπαίδευση τα οποία, όπως ο ίδιος σημειώνει είναι "σημειώσεις στα «παιδαγωγικά» για χρήση τόσο στην εκπαιδευτική διαδικασία , όσο και στην εκπαίδευση ενηλίκων στα πλαίσια της δια βίου εκπαίδευσης (continuing education) , που ήδη αποτελεί τη μεγαλύτερη βιομηχανία της σύγχρονης κοινωνίας."
Νίκος Ηλιάδης, Πολ/κός Μηχ/κός Ε.Μ.Π., M.Sc.,
Ph.D. Industrial Education, Organization and Management,
Επίτιμος Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
Σημειώσεις στα «παιδαγωγικά» για χρήση τόσο στην εκπαιδευτική διαδικασία , όσο και στην εκπαίδευση ενηλίκων στα πλαίσια της δια βίου εκπαίδευσης ( continuing education ) , που ήδη αποτελεί τη μεγαλύτερη βιομηχανία της σύγχρονης κοινωνίας.
Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να παρακολουθούν τις εξελίξεις για να παραμένουν ανταγωνιστικοί στη σύγχρονη αγορά εργασίας , όπως και οι επιχειρήσεις στις οποίες εργάζονται για να παραμείνουν βιώσιμες στο διεθνοποιημένο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Στις ΗΠΑ σε πολλά επαγγέλματα, αυτοί που τα ασκούν ειδοποιούνται από αρμόδιες υπηρεσίες να παρακολουθήσουν υποχρεωτικά προγράμματα δια-βίου εκπαίδευσης (με ουσιαστική αξιολόγηση), προκειμένου να διατηρήσουν την άδεια άσκησης επαγγέλματος.
Πολλά πανεπιστήμια (και στον Καναδά) είναι συνδεδεμένα με την αγορά εργασίας και λειτουργούν και προγράμματα δια-βίου εκπαίδευσης που παρακολουθούν εργαζόμενοι .
Πολλές επιχειρήσεις πληρώνουν το κόστος παρακολούθησης ( δίδακτρα ) για τους εργαζομένους τους , εάν θεωρούν ότι συγκεκριμένα μαθήματα παρέχουν γνώσεις και δεξιότητες που χρειάζονται στο ανθρώπινο δυναμικό τους ώστε να αυξάνεται η ανταγωνιστικότητα , η παραγωγικότητα και τα κέρδη. Πολλά δε από αυτά τα προγράμματα οδηγούν σε βασικούς ( Bachelor )και σε μεταπτυχιακούς τίτλους (Master) σπουδών αν οι εκπαιδευόμενοι συγκεντρώσουν τις προβλεπόμενες μονάδες σπουδών (Credits), με την παρακολούθηση ικανού πλήθους μαθημάτων .
Πολλές μεγάλες επιχειρήσεις διατηρούν και στο εσωτερικό τους τμήμα εκπαίδευσης προσωπικού για να παρακολουθούν τις εξελίξεις , που οδηγούν και σε κανονικά πτυχία .
Η σχεδίαση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και η αξιολόγηση ως απαραίτητο στοιχείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας
Παράμετροι που επηρεάζουν τη σχεδίαση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος
Η διαδικασία της μάθησης
Συνειρμικές θεωρίες μάθησης
Νοησιαρχικές θεωρίες μάθησης (Cognitive interpretation of Learning)
Η θεωρία των αναπτυξιακών στόχων του Robert Havighurst
Γενικές πρακτικές αρχές κατά την εκπαίδευση εφήβων και ενηλίκων
Ρεαλιστικοί αντικειμενικοί στόχοι για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα
Η αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας
Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος
Νίκος Ηλιάδης, Πολ/κός Μηχ/κός Ε.Μ.Π., M.Sc., Ph.D. ( University of Maryland USA, Technology and Vocational Education) , τ.καθηγητής ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ, τ.Καθηγητής ΤΕΙ Πειραιώς,
τ.Ειδ.Γραμματέας του ΥΠΕΠΘ για τα ΤΕΙ ,τ. εκπρόσωπος των Υπουργείων Παιδείας και Πολιτισμού στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία στις Βρυξέλλες ,
Επίτιμος Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη