Thumbnail
Χωρίς να κοινοποιηθεί εγγράφως η απόφαση στην οικογένεια αποφασίστηκε η ένταξη του μαθητή σε ειδικό σχολείο, παρά τις διαβεβαιώσεις του συλλόγου διδασκόντων που τονίζει το ακριβώς αντίθετο - Την ίδια ώρα, κατά τον πατέρα του παιδιού, δεν ελήφθησαν υπόψιν οι ιδιαιτερότητές του - Διαβάστε τα όσα καταγγέλλει στο alfavita.gr

Χωρίς παράλληλη στήριξη παραμένει από την αρχή της σχολικής χρονιάς μαθητής της Α' τάξης Γυμνασίου στο Πλωμάρι, με διαγνωσμένο αυτισμό. Την ίδια ώρα, εξωθείται να φοιτήσει Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο, στη Μυτιλήνη, καλύπτοντας απόσταση 80 χιλιομέτρων καθημερινά.

Μάλιστα, όπως καταγγέλλει ο πατέρας του μαθητή στο alfavita.gr, η απόφαση της Δευτεροβάθμιας Επιτροπής για αλλαγή σχολείου είναι αυθαίρετη, καθώς δεν ελήφθησαν υπόψιν χωρίς να ληφθούν υπόψιν οι ιδιαιτερότητες του παιδιού, αλλά ούτε και και η άποψη σύσσωμου του συλλόγου των καθηγητών που διαβεβαιώνει ότι το παιδί μπορεί να φοιτήσει στο σχολείο. Και όλα αυτά τη στιγμή που η απόφαση δεν γνωστοποιήθηκε στην οικογένεια του παιδιού εγγράφως.

Μάλιστα, όπως σημειώνεται, η οικογένεια δέχθηκε πιέσεις να ενταχθεί ο μαθητής σε ειδικό σχολείο, την ώρα που σε ολόκληρο το Δημοτικό του παρεχόταν παράλληλη στήριξη.

Ο πατέρας του παιδιού υπογραμμίζει στην καταγγελία του: "Ο Ρ. είναι ένα δουλεμένο και λειτουργικό παιδί και όλοι οι εκπαιδευτικοί που τον διδάσκουν είναι πεπεισμένοι από παιδαγωγικής απόψεως πως μπορεί και πρέπει να παραμείνει στην γενική τάξη του σχολείου του με τη βοήθεια της παράλληλης στήριξης, καθώς ζητούμενο γι’ αυτόν  είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κοινωνικοποίηση του και φυσικά η ευτυχία του".

Διαβάστε αναλυτικά την καταγγελία του πατέρα του μαθητή που δημοσιεύει το alfavita.gr:

"Ο γιός μας Ρ. Π. είναι μαθητής που φοιτά στην Α΄ τάξη του Γυμνάσιου Πλωμαρίου με διαγνωσμένο αυτισμό. 

Βρίσκεται από την αρχή της σχολικής χρονιάς ανυποστήρικτος, σε αντίθεση με την φοίτησή του στο Δημοτικό κατά τη διάρκεια της οποίας του παρεχόταν Παράλληλη Στήριξη, η οποία τον είχε βοηθήσει ιδιαίτερα και είχε καταγράψει σημαντική βελτίωση σε μαθησιακό επίπεδο αλλά και στην κοινωνικοποίησή του. 

Η νέα αξιολόγηση που του έγινε τον Ιούνιο του 2018 πρότεινε την ενσωμάτωση του σε τμήμα ένταξης και όχι παράλληλη στήριξη,  απόφαση με την οποία δεν ήμασταν σύμφωνοι ως γονείς, προχωρώντας σε ένσταση ζητώντας εκ νέου παράλληλη στήριξη για το παιδί μας. Να σημειωθεί πως από την αρχή της χρονιάς δεχτήκαμε πιέσεις για να πάει ο γιος μας στο ειδικό σχολείο, πράγμα παράδοξο αφού το παιδί είχε παράλληλη σε όλο το δημοτικό.

Μετά από πολύμηνη αδικαιολόγητη καθυστέρηση,  με νέα απόφαση από τη Δευτεροβάθμια Επιτροπή προτάθηκε η φοίτηση του Ρ. στο Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο που έχει την έδρα του στη Μυτιλήνη, χωρίς όμως η συγκεκριμένη απόφαση και η αιτιολογία της να μας έχει γνωστοποιηθεί εγγράφως, στερώντας του με αυτόν τον τρόπο την παράλληλη στήριξη, η οποία τον είχε βοηθήσει έως τώρα . 

Δηλαδή πάρθηκε μία απόφαση χωρίς να ληφθούν υπόψιν οι ιδιαιτερότητες του παιδιού μας. Επίσης δεν λήφθηκε καθόλου υπόψιν η βούληση και η άποψη σύσσωμου του συλλόγου των καθηγητών του Ρ. που καθώς ρωτήθηκαν από τον αρμόδιο φορέα, βεβαίωσαν πως το παιδί μπορεί να λειτουργήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μέσα στο σχολείο του με την βοήθεια της παράλληλης και πως μόνο όφελος μπορεί να έχει από την παραμονή του σε αυτό.

Σε αυτό το σημείο πρέπει να ληφθούν υπόψιν και οι αντικειμενικές δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει ο γιος μας εάν πάει στο ειδικό σχολείο: ακριβώς επειδή βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού είναι βέβαιο πως θα δυσκολευτεί πολύ με την μετακίνησή του από το Πλωμάρι στην Μυτιλήνη και αντίστροφα σε καθημερινή βάση (80χλμ, σε δύσκολο δρόμο γεμάτο στροφές).

Πρέπει να σημειωθεί, επιπλέον, πως μόνο βοηθητικό δεν είναι για ένα παιδί με αυτισμό να του αλλάζεις τις καθημερινές του συνήθειες.

Επιπρόσθετα, το παιδί μας έχει εκδηλώσει την σαφή επιθυμία του να μην αλλάξει περιβάλλον και να παραμείνει στο Γυμνάσιο του Πλωμαρίου, έχοντας αναπτύξει άριστες σχέσεις και με τους εκπαιδευτικούς του αλλά και με τους συμμαθητές του, καθώς είναι ένα πολύ αγαπητό παιδί όντας μάλιστα εκλεγμένο μέλος του 15μελους του σχολείου.

Ο Ρ. είναι ένα δουλεμένο και λειτουργικό παιδί και όλοι οι εκπαιδευτικοί που τον διδάσκουν είναι πεπεισμένοι από παιδαγωγικής απόψεως πως μπορεί και πρέπει να παραμείνει στην γενική τάξη του σχολείου του με τη βοήθεια της παράλληλης στήριξης, καθώς ζητούμενο γι’ αυτόν  είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κοινωνικοποίηση του και φυσικά η ευτυχία του."

*Τα στοιχεία του γονέα του μαθητή βρίσκονται στη διάθεση του alfavita.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

molivia
Νέο κύμα καθαιρέσεων εκπαιδευτικών που... δεν συνεμορφώθησαν!
Ηράκλειο: τρεις διευθύντριες Δημοτικού και Νηπιαγωγείων καθαιρέθηκαν επειδή αρνήθηκαν να αξιολογήσουν τους συναδέλφους τους.
Νέο κύμα καθαιρέσεων εκπαιδευτικών που... δεν συνεμορφώθησαν!
Χριστούγεννα
Πώς γιορτάζονται τα Χριστούγεννα ανά τον κόσμο; Από τα μεξικάνικα «Las Posadas», στα ιαπωνικά… KFC και το νορβηγικό grøt
Άλλοι τα γιορτάζουν επί 130 ημέρες, άλλοι νηστεύοντας και άλλοι… σερφάροντας στη θάλασσα. Πώς γιορτάζουν τα Χριστούγεννα από Φιλιππίνες μέχρι Μεξικό;...
Πώς γιορτάζονται τα Χριστούγεννα ανά τον κόσμο; Από τα μεξικάνικα «Las Posadas», στα ιαπωνικά… KFC και το νορβηγικό grøt