Thumbnail
Χωρίς να κοινοποιηθεί εγγράφως η απόφαση στην οικογένεια αποφασίστηκε η ένταξη του μαθητή σε ειδικό σχολείο, παρά τις διαβεβαιώσεις του συλλόγου διδασκόντων που τονίζει το ακριβώς αντίθετο - Την ίδια ώρα, κατά τον πατέρα του παιδιού, δεν ελήφθησαν υπόψιν οι ιδιαιτερότητές του - Διαβάστε τα όσα καταγγέλλει στο alfavita.gr

Χωρίς παράλληλη στήριξη παραμένει από την αρχή της σχολικής χρονιάς μαθητής της Α' τάξης Γυμνασίου στο Πλωμάρι, με διαγνωσμένο αυτισμό. Την ίδια ώρα, εξωθείται να φοιτήσει Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο, στη Μυτιλήνη, καλύπτοντας απόσταση 80 χιλιομέτρων καθημερινά.

Μάλιστα, όπως καταγγέλλει ο πατέρας του μαθητή στο alfavita.gr, η απόφαση της Δευτεροβάθμιας Επιτροπής για αλλαγή σχολείου είναι αυθαίρετη, καθώς δεν ελήφθησαν υπόψιν χωρίς να ληφθούν υπόψιν οι ιδιαιτερότητες του παιδιού, αλλά ούτε και και η άποψη σύσσωμου του συλλόγου των καθηγητών που διαβεβαιώνει ότι το παιδί μπορεί να φοιτήσει στο σχολείο. Και όλα αυτά τη στιγμή που η απόφαση δεν γνωστοποιήθηκε στην οικογένεια του παιδιού εγγράφως.

Μάλιστα, όπως σημειώνεται, η οικογένεια δέχθηκε πιέσεις να ενταχθεί ο μαθητής σε ειδικό σχολείο, την ώρα που σε ολόκληρο το Δημοτικό του παρεχόταν παράλληλη στήριξη.

Ο πατέρας του παιδιού υπογραμμίζει στην καταγγελία του: "Ο Ρ. είναι ένα δουλεμένο και λειτουργικό παιδί και όλοι οι εκπαιδευτικοί που τον διδάσκουν είναι πεπεισμένοι από παιδαγωγικής απόψεως πως μπορεί και πρέπει να παραμείνει στην γενική τάξη του σχολείου του με τη βοήθεια της παράλληλης στήριξης, καθώς ζητούμενο γι’ αυτόν  είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κοινωνικοποίηση του και φυσικά η ευτυχία του".

Διαβάστε αναλυτικά την καταγγελία του πατέρα του μαθητή που δημοσιεύει το alfavita.gr:

"Ο γιός μας Ρ. Π. είναι μαθητής που φοιτά στην Α΄ τάξη του Γυμνάσιου Πλωμαρίου με διαγνωσμένο αυτισμό. 

Βρίσκεται από την αρχή της σχολικής χρονιάς ανυποστήρικτος, σε αντίθεση με την φοίτησή του στο Δημοτικό κατά τη διάρκεια της οποίας του παρεχόταν Παράλληλη Στήριξη, η οποία τον είχε βοηθήσει ιδιαίτερα και είχε καταγράψει σημαντική βελτίωση σε μαθησιακό επίπεδο αλλά και στην κοινωνικοποίησή του. 

Η νέα αξιολόγηση που του έγινε τον Ιούνιο του 2018 πρότεινε την ενσωμάτωση του σε τμήμα ένταξης και όχι παράλληλη στήριξη,  απόφαση με την οποία δεν ήμασταν σύμφωνοι ως γονείς, προχωρώντας σε ένσταση ζητώντας εκ νέου παράλληλη στήριξη για το παιδί μας. Να σημειωθεί πως από την αρχή της χρονιάς δεχτήκαμε πιέσεις για να πάει ο γιος μας στο ειδικό σχολείο, πράγμα παράδοξο αφού το παιδί είχε παράλληλη σε όλο το δημοτικό.

Μετά από πολύμηνη αδικαιολόγητη καθυστέρηση,  με νέα απόφαση από τη Δευτεροβάθμια Επιτροπή προτάθηκε η φοίτηση του Ρ. στο Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο που έχει την έδρα του στη Μυτιλήνη, χωρίς όμως η συγκεκριμένη απόφαση και η αιτιολογία της να μας έχει γνωστοποιηθεί εγγράφως, στερώντας του με αυτόν τον τρόπο την παράλληλη στήριξη, η οποία τον είχε βοηθήσει έως τώρα . 

Δηλαδή πάρθηκε μία απόφαση χωρίς να ληφθούν υπόψιν οι ιδιαιτερότητες του παιδιού μας. Επίσης δεν λήφθηκε καθόλου υπόψιν η βούληση και η άποψη σύσσωμου του συλλόγου των καθηγητών του Ρ. που καθώς ρωτήθηκαν από τον αρμόδιο φορέα, βεβαίωσαν πως το παιδί μπορεί να λειτουργήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μέσα στο σχολείο του με την βοήθεια της παράλληλης και πως μόνο όφελος μπορεί να έχει από την παραμονή του σε αυτό.

Σε αυτό το σημείο πρέπει να ληφθούν υπόψιν και οι αντικειμενικές δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει ο γιος μας εάν πάει στο ειδικό σχολείο: ακριβώς επειδή βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού είναι βέβαιο πως θα δυσκολευτεί πολύ με την μετακίνησή του από το Πλωμάρι στην Μυτιλήνη και αντίστροφα σε καθημερινή βάση (80χλμ, σε δύσκολο δρόμο γεμάτο στροφές).

Πρέπει να σημειωθεί, επιπλέον, πως μόνο βοηθητικό δεν είναι για ένα παιδί με αυτισμό να του αλλάζεις τις καθημερινές του συνήθειες.

Επιπρόσθετα, το παιδί μας έχει εκδηλώσει την σαφή επιθυμία του να μην αλλάξει περιβάλλον και να παραμείνει στο Γυμνάσιο του Πλωμαρίου, έχοντας αναπτύξει άριστες σχέσεις και με τους εκπαιδευτικούς του αλλά και με τους συμμαθητές του, καθώς είναι ένα πολύ αγαπητό παιδί όντας μάλιστα εκλεγμένο μέλος του 15μελους του σχολείου.

Ο Ρ. είναι ένα δουλεμένο και λειτουργικό παιδί και όλοι οι εκπαιδευτικοί που τον διδάσκουν είναι πεπεισμένοι από παιδαγωγικής απόψεως πως μπορεί και πρέπει να παραμείνει στην γενική τάξη του σχολείου του με τη βοήθεια της παράλληλης στήριξης, καθώς ζητούμενο γι’ αυτόν  είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κοινωνικοποίηση του και φυσικά η ευτυχία του."

*Τα στοιχεία του γονέα του μαθητή βρίσκονται στη διάθεση του alfavita.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
Εκπαιδευτικοί: Η μισθοδοσία σε μόνιμους και αναπληρωτές μέσα στον Απρίλιο
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
22_12_17disprosita.jpeg
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές
Αυξήσεις και νέα δεδομένα στους μισθούς για όσους υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές