Thumbnail
Συνέντευξη Γαβρόγλου στο Πρώτο Πρόγραμμα και την Ευαγγελία Μπαλτατζ

Αρχικά, δήλωσε απολύτως ευχαριστημένος καθώς το υπουργείο μετά από ένα χρόνο διαβουλεύσεων κατέθεσε το δικό του σχέδιο, το οποίο είναι ένα σχέδιο αναβάθμισης της Γ' Λυκείου, η οποία είχε "ακυρωθεί" εκ των πραγμάτων.

"Η κοινωνία έχει αποφασίσει πως τα παιδιά θα πρέπει να έχουν εμπιστοσύνη σε έναν θεσμό εκτός του δημόσιου σχολείου", ανέφερε "φωτογραφίζοντας" τον θεσμό των φρονιστηρίων. 

Σε ερώτηση για τον στόχο της αναβάθμισης του απολυτηρίου και της αντιμετώπισης του φαινομένου των "επισκετών μαθητών" και το κατά πόσον επιτυγχάνεται με την παραμονή ενός εξεταστικοκεντρικού μοντέλου, απάντησε πως τα επόμενα χρόνια θα φανεί ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση έρχεται να λύση το πρόβλημα και να καταστήσει την Γ' Λυκείου ξανά μια "ζωντανή" τάξη. "Σήμερα αρχίζει να ακυρώνεται ακόμη και η Β' Λυκείου, καθώς τα παιδιά από τον Γενάρη κάνουν την ύλη της Γ΄Λυκείου. Είναι μια απίστευτη παθογένεια". 

Στη συνέχεια τόνισε πως οι εγκύκλιες σπουδές στην Β' Λυκείου πρέπει να ολοκληρώνονται κανονικά και η Γ΄Λυκείου να αποκτήσει τον χαρακτήρα της ενδιάμεσης, προπαρασκευαστικής τάξης για τις σπουδές στην Γ΄Βάθμια εκπαίδευση, όπως συμβαίνει στα περισσότερα εκπαιδευτικά συστήματα του κόσμου.

Σε ερώτηση για το αν η ΟΛΜΕ έχει δίκιο πως η Γ΄Λυκείου καθίσταται "φρονιστηριακή τάξη", ο Κ.Γαβρόγλου απάντησε:

«Όχι γιατί αν κάθε προετοιμασία για το πανεπιστήμιο είναι "φροντιστήριο", τότε η ΟΛΜΕ δεν έχει εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς της. Φαίνεται πως υπάρχει το παράλογο, η ΟΛΜΕ να μην έχει εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς και να την έχει η Πολιτεία. Διότι δεχόμαστε ότι κάποιος πρέπει να προετοιμαστεί για το Πανεπιστήμιο. Τι θέλει η ΟΛΜΕ; Να προετοιμαζόμαστε στο σχολείο ή στο φροντιστήριο; H ΟΛΜΕ προφανώς θέλει να προετοιμαζόμαστε στο φρονιστήριο. Διότι εγώ δεν άκουσα μια συγκεκριμένη πρόταση».

Απαντώντας σε ερώτηση, επανέλαβε πως στις συνεδριάσεις του υπουργείου με φορείς και την ΟΛΜΕ δεν άκουσε καμία συγκεκριμένη πρόταση. «Το συνδικαλιστικό κίνημα είναι πολύ καλό στην κριτική, αλλά δυστυχώς δεν έχει προτάσεις», συμπλήρωσε.

ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eksetasi.jpg_b2_1.jpg
Πανελλήνιες 2024: Το πρόγραμμα υποψηφίων της Ειδικής κατηγορίας Ελλήνων Εξωτερικού
Πρόγραμμα εξετάσεων για τις Πανελλήνιες 2024, υποψηφίων της Ειδικής κατηγορίας των Ελλήνων του εξωτερικού
Πανελλήνιες 2024: Το πρόγραμμα υποψηφίων της Ειδικής κατηγορίας Ελλήνων Εξωτερικού
anergia-elstat.jpg
Εξαήμερη εργασία: 690 επιχειρήσεις μέχρι στιγμής έχουν κάνει αίτηση – Η συντριπτική πλειοψηφία δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις
«Εργάνη»: 690 επιχειρήσεις μέχρι στιγμής έχουν κάνει αίτηση για χρήση της 6ήμερης εργασίας
Εξαήμερη εργασία: 690 επιχειρήσεις μέχρι στιγμής έχουν κάνει αίτηση – Η συντριπτική πλειοψηφία δεν πληρούσε τις προϋποθέσεις
doe
Για τη συνάντηση του ΔΣ της  ΔΟΕ με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας
Δήλωση των εκπροσώπων των Παρεμβάσεων - Κινήσεων - Συσπειρώσεων Τάσου Γκαραγκάνη  και Βιολέττας Πατέλη για τη συνάντηση του ΔΣ της  ΔΟΕ με την...
Για τη συνάντηση του ΔΣ της  ΔΟΕ με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας