Στις 14 Ιουλίου 2017 ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου σε ομιλία του στο Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας εκφράστηκε θετικά για την εξεύρεση μίας φόρμας που θα αφορούσε την εξέλιξη των μελών Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) των Α.Ε.Ι. Η εξέλιξη αυτή αναμενόταν να φανεί στο επόμενο Πολυνομοσχέδιο για τα Α.Ε.Ι., κάτι που δεν έγινε ποτέ.
Είκοσι ολόκληρους μήνες μετά, στις 18 Μαρτίου 2019, ο υπουργός Παιδείας, σε ενημερωτική συζήτηση για τον νέο σύστημα εισαγωγής στα Α.Ε.Ι., αναφέρθηκε στη νέα ρύθμιση που θα έφερνε, για να κάνει ευνοϊκότερη την καθημερινότητα των Ε.ΔΙ.Π. Συγκεκριμένα, επεσήμανε τα εξής: «Οι Ε.ΔΙ.Π. είναι ένα προσωπικό που ήτανε στα Πανεπιστήμια και έχει έρθει με αίτησή του από τη Μέση Εκπαίδευση με πολύ αυξημένα προσόντα. Αυτό το προσωπικό παίζει αποφασιστικό ρόλο σε πάρα πολλά τμήματα στη διδασκαλία των μαθημάτων […] Το Ε.ΔΙ.Π. είναι ένα επιστημονικό προσωπικό. Έχουμε ένα σχέδιο που είναι ένα πολύ θετικό σχέδιο, δεν θέλω να το ξετυλίξω, γιατί έχει πολλές λεπτομέρειες που δεν έχουμε λύσει. Πάντως, έχουμε ένα σχέδιο που [τ]η[ν] επόμενη μέρα για τους Ε.ΔΙ.Π. θα είναι πάρα, πάρα πολύ ευνοϊκή η καθημερινότητά τους». Τελικά, δεν έγινε τίποτα...
Στις 22 Απριλίου 2019, από το βήμα της Βουλής των Ελλήνων, ο υπουργός Παιδείας ανέφερε τα ακόλουθα: «[…] Ως προς τα πανεπιστήμια θέλω να δεσμευτούμε και να αρχίσουμε συζητήσεις για το θέμα των Ε.ΔΙ.Π., για το θέμα όλων αυτών των κατηγοριών που έχουν ένα ακατάστατο [!] εργασιακό καθεστώς και κυρίως ένα ακατάστατο [!] ακαδημαϊκό καθεστώς […]» [τα θαυμαστικά είναι προσθήκες για τις ανάγκες του άρθρου και φανερώνουν έκπληξη, γι’ αυτόν τον χαρακτηρισμό]. Και συνεχίζει: «[…] δεσμευόμαστε πως σε επόμενο νομοσχέδιο στις αρχές του καλοκαιριού να αντιμετωπίσουμε το θέμα του Ε.ΔΙ.Π., του Ε.Τ.Ε.Π. και αυτών των κατηγοριών [εδώ συγχέεται το εργαστηριακό - διδακτικό με το τεχνικό - εργαστηριακό προσωπικό]. Το Καλοκαίρι ήρθε και οι υποσχέσεις μετατράπηκαν σε «έπεα πτερόεντα».
Έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από το 2017, όταν ο υπουργός Παιδείας έκανε τη δήλωσή του για την εξέλιξη των Ε.ΔΙ.Π. Έχουν αλλάξει σχεδόν τα πάντα στον χάρτη της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ακόμα και οι πρώην καθηγητές εφαρμογών των πρώην Τ.Ε.Ι., που είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού διπλώματος, μετονομάστηκαν σε «λέκτορες εφαρμογών», με το δικαίωμα να γίνουν λέκτορες, εφόσον αποκτήσουν διδακτορικό. Δεν είδαμε, όμως, ανάλογη «ευαισθησία» για τους Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Ε.Π. των πανεπιστημίων, η πλειοψηφία των οποίων είναι κάτοχοι διδακτορικού, έχουν κάνει μεταδιδακτορικές έρευνες και έχουν διδακτικό – ερευνητικό έργο. Δύο μέτρα και δύο σταθμά; Το σίγουρο είναι ότι αυτά τα δύο χρόνια περιμέναμε υπομονετικά την υλοποίηση μίας υπόσχεσης˙ μία υπόσχεση, όμως, που ο υπουργός δεν τήρησε ποτέ…
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη