Γιατί μας διώχνουν από το σχολείο κυρία;
Εμείς στην Α΄ τάξη συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Εικαστικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου» βάψαμε την αίθουσά μας για να είναι καθαρή και φτιάξαμε την πρώτη μας τοιχογραφία με θέμα έναν ομορφότερο πλανήτη. Και όλοι μας είπατε μπράβο!!!!
Εμείς στην Β΄ τάξη Εφαρμοσμένων Τεχνών, μελλοντικοί γραφίστες πια, ζωγραφίσαμε στο εργαστήριο μας τη Σύνθεση VIII του Καντίνσκι, που διδαχθήκαμε, για να μας αρέσει ο χώρος που περνάμε τόσες ώρες. Και πάλι μας είπατε μπράβο!!!
![69620641_2465358383530506_1061036481809743872_n.jpg 69620641_2465358383530506_1061036481809743872_n.jpg](/sites/default/files/images/2019/09/69620641_2465358383530506_1061036481809743872_n.jpg)
Και δεν σταματήσαμε. Ο διάδρομος ήταν μουντός και εμάς μας αρέσει το χρώμα. Κι άλλη τοιχογραφία. Μάλιστα ο κ. Διευθυντής του Εργαστηριακού Κέντρου μας έδωσε κι έπαινο γι αυτό!!!
Και τώρα γιατί μας λέτε πως πρέπει να αλλάξουμε σχολείο;
Εμείς το ζωγραφίσαμε για να ζούμε σε έναν χώρο που μας εκφράζει……..
Τι να απαντήσω στα παιδιά;
ΑΝΝΑ ΚΟΥΝΟΥΠΑ, ΠΕ89.01, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ .
Διδάσκω στο 2ο ΕΠΑΛ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ και η Γ΄ τάξη Γραφικών Τεχνών με 7 μαθητές δεν έχει εγκριθεί ακόμα ως ολιγομελές.
![69478382_953194468346139_4481701173971124224_n.jpg 69478382_953194468346139_4481701173971124224_n.jpg](/sites/default/files/images/2019/09/69478382_953194468346139_4481701173971124224_n_1.jpg)
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη