Γιατί οι αιρετοί κρύβουν τα κενά διευκολύνοντας το Υπ. Παιδείας για λιγότερες προσλήψεις;
- Γιατί «απαιτούν» 1 δάσκαλο για κάθε 4 τμήματα στο ολοήμερο αντί 1 για κάθε δύο ;
- Πόσα τμήματα είναι υπεράριθμα και πρέπει να διχοτομηθούν ;
- Πού είναι τα κενά των τμημάτων Ένταξης, των ειδικοτήτων στα ειδικά σχολεία, των ΖΕΠ ;
Να γίνει δημόσια πρόσκληση για κατάθεση αιτημάτων βελτίωσης θέσης πριν τη Β΄ φάση.
Δε θεωρούμε πρωτεύον την καθυστέρηση των αιρετών να παρουσιάσουν την πραγματική εικόνα για τα κενά στην Αν. Αττική μέχρι την ημέρα του αγιασμού και να ενημερώσουν τη ΔΟΕ που κάθε χρόνο ζητάει στοιχεία από όλες τις περιοχές για να αποδομήσει τα ψέματα του Υπουργείου. Επέτρεψαν ωστόσο στο Υπουργείο Παιδείας τη μέρα του Αγιασμού να κάνει το επικοινωνιακό του παιχνίδι και να παρουσιάζει ψεύτικη εικόνα ότι τα κενά έχουν καλυφθεί κατά το μεγαλύτερο μέρος τους, για να κρύψει τις τραγικές συνέπειες από τη χρόνια αδιοριστία και την ομηρία των χιλιάδων αναπληρωτών. Τόσο οι αιρετοί (τακτικός και αναπληρωματικός) από το ΠΑΜΕ που συνεχίζει την αφωνία του όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια, όσο και οι αιρετοί των ΕΝΩΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ και ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ που ενώ κυκλοφορούν συνέχεια ενημερωτικά ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ και ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ για τα κρίσιμα ζητήματα που πρέπει συγκρουστούν με την πολιτική του Υπ. Παιδείας και της Δ/νσης. Εκτός από το σύλλογο «Κ. Σωτηρίου» που ανέδειξε την άθλια εικόνα των κενών της Αν. Αττικής στις 11/9/19 και ενημέρωσε τη ΔΟΕ κανείς από τους υπόλοιπους συλλόγους της Αν. Αττικής με ευθύνη και των αιρετών του ΠΥΣΠΕ που συμμετέχουν στα προεδρεία τους δεν ανακοίνωσε τίποτα σχετικά με τα κενά.
Όλα τα προηγούμενα χρόνια το βάρος της αποκάλυψης των κενών σήκωναν οι αιρετοί του ΕΝΩΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ/ Παρεμβάσεις –Κινήσεις-Συσπειρώσεις
(ενδεικτικά δείτε ενημερωτικά μας 11/9/18 & 11/9/17 & Δευτέρα 12/9/16 , 11/9/15, 8/9/14 )
Έστω και με καθυστέρηση, οι αιρετοί (τακτικός και αναπληρωματικός) των ΕΝΩΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ και ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ έβγαλαν το 22ο Ενημερωτικό τους 14/9/19 για τα κενά. Αυτό μοιάζει περισσότερο με Δελτίο του Γραφείου τύπου του Υπουργείου, ούτε καν της Δ/νσης, καθώς οι αιρετοί παρουσιάζουν τα κενά δραστικά μειωμένα και χωρίς να προβάλουν τις διεκδικήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος για την κάλυψη όλων των πραγματικών αναγκών των σχολείων. Το αποτέλεσμα είναι να παρουσιάζονται τα κενά συνολικά 179 σε όλη την Αν Αττική;;;!!! Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η Δ/νση δήλωσε στο Υπουργείο 1331(πριν τις προσλήψεις των αναπληρωτών και με περικοπές σε αιτήματα των συλλόγων και των σχολείων) και το Υπουργείο προσέλαβε 1028 δηλαδή 303 κενά λιγότερα λόγω περικοπών του νέου Υπουργείου Ν.Δ. !!!.
Τι κρύβουν και τι δεν υπολογίζουν :
1. Σχετικά με τα κενά τάξεων παρουσιάζουν ότι τα κενά είναι 2 για δάσκαλο τάξης σε Δ/Σ (θα είχε αξία να μας ενημερώσουν σε ποια σχολεία – το ένα κλειστό τμήμα είναι στο 2ο Δ.Σ. Λαυρίου) αλλά δε μας λένε τι έγινε με τα τμήματα που διεκδικούμε να διχοτομηθούν και αρνείται η Δ/νση να το κάνει.
-Πόσα τμήματα σε δημοτικά και νηπιαγωγεία είναι στους 25-26 μαθητές – πόσα τμήματα Α΄ τάξης και νηπιαγωγείου υπερβαίνουν τους 22 μαθητές και ποια τμήματα έκλεισαν; Έθεσαν στο ΠΥΣΠΕ και απαίτησαν από τη Δ/ντρια να προσμετρηθούν και να ζητηθούν εκπαιδευτικοί και γι΄ αυτά;;
Ο σύλλογος Π.Ε. «Κ Σωτηρίου» με 2 ανακοινώσεις από την αρχή της χρονιάς έθεσε το ζήτημα της διεκδίκησης της διχοτόμησης τμημάτων και ζήτησε και από τους αιρετούς να θέσουν επιτακτικά το ζήτημα. Ενημέρωσε αναλυτικά για τη διχοτόμηση που διεκδικεί από τον Ιούνιο για το τμήμα της Β΄ τάξης στο ΔΣ Παλαιάς Φώκαιας με 25 μαθητές όπου η Δ/νση εμποδίζει την μεταγραφή μαθητή που μετακόμισε δίπλα στο σχολείο για να μη γίνουν 26 μαθητές και διχοτομηθεί το τμήμα. Το σχολείο διαθέτει αίθουσα, ο σύλλογος διδασκόντων με αναλυτικό πρακτικό το διεκδικεί και η Δ/νση το αρνείται. Ενημερώθηκαν οι αιρετοί για το 3ο τμήμα στο 3ο Νηπιαγωγείο Παιανίας που ενώ υπήρχαν παιδιά η δ/νση – στο όνομα των πολλών κενών νηπιαγωγών αποφάσισε να το κλείσει – να κρατήσει τα τμήματα 25άρια και να μετακινήσει τα επιπλέον των 50 προνήπια. Υπάρχει η Ε΄ τάξης στο 3ο Δ.Σ. Μαρκοπούλου με 26 μαθητές και ενώ υπάρχει αίθουσα η Δ/νση αρνείται να το προσμετρήσει ως κενό και να ζητήσει αναπληρωτή.
-Οι αιρετοί γιατί δεν τα έβαλαν προς διεκδίκηση στο ΠΥΣΠΕ; Γιατί δεν κάνουν την παραμικρή αναφορά στα ενημερωτικά τους; Γιατί δεν ενημέρωσαν το σύλλογο; Πόσα άλλα κενά τέτοια κρύβει και εξαφανίζει η δ/νση σε εφαρμογή των περικοπών του Υπ. Παιδείας σε όλη την Αν. Αττική και γιατί δεν τα αποκαλύπτουν οι αιρετοί που λένε ότι λειτουργούν ως το μάτι και το αυτί των συναδέλφων;
2. Σχετικά με τα κενά στα ολοήμερα.
Με έκπληξη διαβάσαμε στο 22ο ενημερωτικό των αιρετών των ΕΕ και προοδευτικών Ρευμάτων ότι: «Απαιτήσαμε να υπολογίζεται ένα επιπλέον κενό για τα σχολεία με 4 τμήματα Ολοήμερου και πάνω και τελικά τα κενά έτσι υπολογίστηκαν» .Ούτε αυτό δε συνέβη! π.χ. Δε δόθηκε κενό για εκπαιδευτικό ολοημέρου για το 2ο Δ.Σ. Αναβύσσου ενώ έχει δηλωμένα ενεργά 4 τμήματα!!!
-Από πότε το αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ένας δάσκαλος για κάθε 4 τμήματα και πάνω στο ολοήμερο; Από πότε η αλλαγή συνδικαλιστικής καρέκλας διαφοροποιεί τις θέσεις για διεκδίκηση; Γιατί ο αναπληρωτής αιρετός ως γραμματέας στο σύλλογο του προσυπογράφει την πάγια θέση συλλόγου και ΔΟΕ για 1 δάσκαλο για κάθε δύο τμήματα ολοήμερου βλ. Ανακοίνωση 4/9/19. ΔΟΕ βλ. ανακοίνωση και ως αιρετός την εκχωρεί στις εκάστοτε διαθέσεις Δ/νσης και Υπουργείου;;
Η κατάργηση του 1 δασκάλου υπεύθυνου ολοήμερου που Υπ. Παιδείας και δ/νσεις επέβαλαν τα τελευταία χρόνια, σε πολλές περιπτώσεις με κινητοποιήσεις και αγώνες, σωματεία και αιρετοί, το κερδίζουν προς όφελος σχολείων και συναδέλφων ακόμα και τώρα σε πολλές περιοχές.
-Με ποιο δικαίωμα εγκαταλείπουν το αίτημα του κλάδου, υιοθετούν και προβάλουν ως δικό τους τον τρόπο υπολογισμού των κενών στα ολοήμερα που προτείνει και υλοποιεί εδώ και χρόνια η Δ/ντρια εκπαίδευσης ( και τα σωματεία έχουν καταγγείλει) υιοθετώντας τη λογιστική των ωρών και όχι τον ένα υπεύθυνο ολοήμερου;
- Πώς νομιμοποιούν μια τακτική που αφήνει ακάλυπτα τα σχολεία με 3 και 2 τμήματα ολοήμερου καθώς δεν αρκεί η κάλυψη με το σταγονόμετρο των περισσευούμενων ωρών του πρωινού προγράμματος, που επιβάλλει πολλαπλές μετακινήσεις συναδέλφων για ελάχιστες ώρες και καταληκτικά «καλύπτει» σχολεία χωρίς επιπλέον προσλήψεις ;
3.Σχετικά με τα κενά που παρουσιάζουν στην παράλληλη στήριξη και τις τοποθετήσεις
Τα κενά στην παράλληλη στήριξη είναι 107 και όχι 99 όπως καταγράφουν στο ενημερωτικό αποδεχόμενοι το μοίρασμα εκπαιδευτικού!
Είδαμε να επανέρχεται η ανάθεση δυο παιδιών σε ένα δάσκαλο με μετακίνηση σε δύο διαφορετικά σχολεία!!! Αλήθεια γιατί δεν καταγγέλλουν οι αιρετοί αυτή την κατάσταση;;
-Πού είναι η θέση του εκπαιδευτικού κινήματος «1 δάσκαλος για κάθε παιδί» όπως είναι και η έγκριση από το ΚΕΣΥ; Γιατί στα κενά μετράνε τα παιδιά που δεν έχουν καλυφθεί καθόλου και όχι και τα παιδιά που καλύφθηκαν για μερικές ώρες; Γιατί παραιτούνται από τη διεκδίκηση των προσλήψεων όλων των επιπλέον δασκάλων που χρειάζονται και για τα παιδιά που έχουν καλυφθεί μερικώς και θέλουμε να καλυφθούν πλήρως;
-Πού είναι τα 9 κενά ειδικοτήτων ειδικής αγωγής, αναλυτικά : τα 2 κενά των ΠΕ79.01,το 1 κενό ΠΕ 11, τα 2 κενά ΠΕ08, τα 2 κενά θεατρικής αγωγής και τα 2 πληροφορικής που περιέκοψε το Υπουργείο αφυδατώνοντας τα ειδικά σχολεία;
- Γιατί δεν υπολογίζουν τα 15 τμήματα ένταξης που το Υπουργείο κρατά εντέχνως εξαφανισμένα;;
-Πόσα τελικά είναι τα ΖΕΠ που παρά το ότι εγκρίθηκαν με ΦΕΚ δε λειτουργούν λόγω περικοπής πιστώσεων;;
-Τι θέση κράτησαν στα αιτήματα συναδέλφων να διατεθούν αποκλειστικά στη σχ. τους μονάδα προκειμένου να διεκδικήσουν θέση υποδιευθυντή;
Η διεκδίκηση και του τελευταίου κενού είναι κατά τη γνώμη μας ένα από τα πιο κρίσιμα καθήκοντα του μάχιμου εκπαιδευτικού κινήματος και οι αιρετοί έχουν υποχρέωση να το διεκδικούν.
Κάθε νέα κάλυψη κενού σημαίνει καλύτερη παροχή εκπαίδευσης για τα παιδιά στο δημόσιο σχολείο με μικρότερα τμήματα και αντισταθμιστικό υποστηρικτικό εκπαιδευτικό έργο αλλά και επιπλέον πρόσληψη για τους αδιόριστους / άνεργους συναδέλφους και ανακούφιση των εκπαιδευτικών στα σχολεία που επιβαρύνονται με την κάλυψη του έργου των εκπαιδευτικών που λείπουν. Είναι από τα πιο κρίσιμα ζητήματα ιδιαίτερα στην αρχή της χρονιάς που διαμορφώνονται τα προγράμματα
Οι αιρετοί οφείλουν να δημοσιοποιούν τη στάση τους σχετικά με τα αιτήματα και τις διεκδικήσεις των συλλόγων και των σχολείων και να αποκαλύπτουν και να καταγγέλλουν τις αυθαιρεσίες και μεθοδεύσεις του Υπουργείου και της διοίκησης.
Η δική μας αντίληψη για το ρόλο του αιρετού είναι ότι ο ρόλος του δεν είναι να βγάζει πιο γρήγορα τις ανακοινώσεις της δ/νσης ως γραφείου τύπου και να κάνει δημόσιες σχέσεις. Δεν πρέπει το άγχος του να μην δημιουργήσει ένταση και να κρατάει χαμηλούς τόνους όπως επανειλημμένα περηφανεύονται κάποιοι αλλά όπου χρειάζεται να «σπάει αυγά» – να συγκρούεται και να καταγγέλλει τη διοίκηση και το υπουργείο όπου αδικούν τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία.
Αυτό είναι η δική μας αντίληψη και το δικό μας μέτρο και μ΄ αυτή τη αγωνιστική στάση θα συνεχίσουμε μέσα από τα σωματεία μας και από τους συλ. διδασκόντων να υπερασπιζόμαστε και την τελευταία θέση εργασίας , τον κάθε συνάδελφο μας και τα δικαιώματα όλων ανεξαιρέτως των μαθητών μας.
Απαιτούμε από το Υπουργείο
- να καλέσουν τους επόμενους 60 συναδέλφους στη θέση αυτών που δεν ανέλαβαν εφόσον υπάρχουν ήδη οι πιστώσεις προκειμένου να ολοκληρωθεί η Α΄ φάση ! Καμιά καθυστέρηση δε δικαιολογείται.
- την άμεση πρόσληψη της Β΄ φάσης (για όλα τα πραγματικά κενά) και όχι στις 25 Σεπτέμβρη που διαρρέει στα ΜΜΕ καθώς ήδη πολλά σχολεία δεν μπορούν να καλύψουν το πρόγραμμα τους
- να προχωρήσει σε μαζικούς μόνιμους διορισμούς και μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία που είναι ο μόνος τρόπος να λυθούν οριστικά όλα τα προβλήματα
από τη Δ/νση Ανατολικής Αττικής
- δυνατότητα βελτίωσης για τους αναπληρωτές της Α΄ φάσης - έχει τεθεί και από μας και από τους αιρετούς - ωστόσο πρέπει να γίνει αυτό με δημόσιο τρόπο με πρόσκληση από τη δ/νση έγκαιρα για να ενημερωθούν ισότιμα όλοι οι συνάδελφοι που ενδιαφέρονται
- να προσμετρηθούν τα πραγματικά κενά μαζί με τις διχοτομήσεις τμημάτων, τα ολοήμερα και όλες οι αναγκαίες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας ιδιαίτερα στα σχολεία που με ολιγωρία του προηγούμενου και νυν υπουργείου δεν ιδρύθηκαν τμήματα ένταξης και τα σχολεία/εκπαιδευτικοί δέχονται τεράστια επιβάρυνση
Το κείμενο συνυπογράφουν από το ΕΝΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ
Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις ΠΕ
οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗΣ του συλλόγου «ΣΩΚΡΑΤΗΣ
η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ του συλλόγου «Α. Δελμούζος»
η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ του συλλόγου Γλυφάδας/ Βάρης/ Βούλας/ Βάρκιζας/ Βουλιαγμένης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη