ouristika epaggelmata
Δημιουργία Πανεπιστημίου προσανατολισμένου σε σπουδές Τουρισμού - Αλλαγές και αναβαθμίσεις σε ΑΣΤΕ, ΙΕΚ

Τις προθέσεις της κυβέρνησης για την ολική ανατροπή του μοντέλου της τουριστικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, προδιέγραψε ο υφυπουργός Τουρισμού, Μάνος Κόνσολας, μιλώντας στο 7ο Συνέδριο Περιφερειακής Ανάπτυξης, που διοργανώθηκε στην Πάτρα από την εφημερίδα «Πελοπόννησος».

«Σχεδιάζουμε με τα μάτια στραμμένα στο αύριο και όχι στο χθες», ανάφερε ο κ. Κόνσολας και τόνισε ότι «η διασύνδεση της τουριστικής εκπαίδευσης με την οικονομία του μέλλοντος και τις σύγχρονες τάσεις στον τουρισμό, είναι ο δικός μας στόχος».

Επισήμανε, επίσης, ότι το πραγματικό πρόβλημα, σήμερα, της τουριστικής εκπαίδευσης είναι το έλλειμμα στρατηγικής, η λογική μικροδιευθετήσεων και οι πρακτικές δημιουργίας σχολών με γενικό ή ξεπερασμένο γνωστικό αντικείμενο όταν το μεγάλο ζητούμενο είναι η υψηλή εξειδίκευση σε ό, τι αφορά την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. «Υπάρχουν διάσπαρτες σχολές χωρίς εμφανή στόχευση, αλλά και σύγχρονα γνωστικά αντικείμενα που θα συνδέονται με ειδικότητες που δημιουργούν οι ανάγκες της ίδιας της αγοράς», είπε και πρόσθεσε: «Σήμερα, υπάρχουν άγνωστες ειδικότητες για τα πανεπιστήμια μας, τις ΑΣΤΕ αλλά και τα ΙΕΚ για τον τουρισμό, που, όμως, είναι ήδη περιζήτητες και θα κυριαρχήσουν στο μέλλον. Ουσιαστικά, μιλάμε για περιζήτητες και πολύ καλά αμειβόμενες ειδικότητες που θα πρέπει να δημιουργήσουμε άμεσα».

Ανακοίνωσε ότι είναι στο στάδιο της προετοιμασίας ένας νέος νόμος-πλαίσιο για την τουριστική εκπαίδευση, με κύριους άξονες:

α) Την αντιστοίχιση της τουριστικής εκπαίδευσης με τις ανάγκες της οικονομίας του μέλλοντος, αλλά και με το νέο αναπτυξιακό πρότυπο για τον ελληνικό τουρισμό.

β) Τη δημιουργία πανεπιστημίου, το οποίο θα είναι αποκλειστικά προσανατολισμένο σε σπουδές για τον τουρισμό, με σύγχρονα πεδία σπουδών και ειδικότητες, ξενόγλωσσα τμήματα και συνδεδεμένο με την αγορά.

γ) Την αναβάθμιση των ΑΣΤΕ με νέες ειδικότητες και με αντικείμενα που συνδέονται με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και δυνατότητα συνέχισης των σπουδών τους σε μεταπτυχιακό επίπεδο.

δ) Τον ενιαίο σχεδιασμό (και εκπαιδευτικό πρόγραμμα) για τα ΙΕΚ, τις δομές επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στον τουρισμό και τις σχολές μαθητείας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 01/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikos
Εκπαιδευτικοί: Καταγγελία για Διευθυντή Π.Ε Β’ Αθήνας – «Αποφεύγει την συνάντησή μας»
«Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Διευθυντής Π. Ε. Β΄ Αθήνας αρνείται και αποφεύγει να συναντήσει τα Δ. Σ. των πρωτοβάθμιων σωματείων»
Εκπαιδευτικοί: Καταγγελία για Διευθυντή Π.Ε Β’ Αθήνας – «Αποφεύγει την συνάντησή μας»
Μητσοτάκης στο Μαξίμου
Κ. Μητσοτάκης για ΑΣΕΠ: Έρχονται παρεμβάσεις για την επιτάχυνση προσλήψεων στο Δημόσιο
«Σκοπός μας τώρα είναι η επιτάχυνση και σε αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούν οι πρωτοβουλίες μας...»
Κ. Μητσοτάκης για ΑΣΕΠ: Έρχονται παρεμβάσεις για την επιτάχυνση προσλήψεων στο Δημόσιο