Thumbnail
Ενημέρωση των Αιρετών της ΑΣΕ στο ΠΥΣΔΕ Κέρκυρας για τη τοποθέτηση των αναπληρωτών

 

Συνάδελφοι

 Όπως ήδη γνωρίζετε, αυτή τη στιγμή η Δημόσια Εκπαίδευση στηρίζεται σε δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές οι οποίοι κάθε Σεπτέμβρη (στην καλύτερη περίπτωση) προσλαμβάνονται, και κάθε Ιούνιο απολύονται, παρόλο που καλύπτουν μόνιμες ανάγκες. Πολλοί από αυτούς (κυρίως στην Ειδική Αγωγή) προσλαμβάνονται με προγράμματα ΕΣΠΑ. Οι προσλήψεις ΕΑ στις δυο πρώτες φάσεις ήταν ελάχιστες, Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι στην Κέρκυρα στα μισά σχολεία με Τμήματα Ένταξης δεν υπάρχει κανένας καθηγητής. Επιπλέον είναι τέτοια η φύση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ ως προς τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών που δημιουργούνται άλυτα προβλήματα εις βάρος κυρίως των μαθητών, αλλά και των εκπαιδευτικών.

Πιο αναλυτικά :

Αυτή τη στιγμή στην Κέρκυρα τρεις αναπληρώτριες ΕΣΠΑ έχουν πάρει άδεια ανατροφής (κατάκτηση που ήρθε ως αποτέλεσμα των περσινών πολύμορφων κινητοποιήσεων), και δεν αναμένεται να επιστρέψουν στα σχολεία τους πριν τον Ιανουάριο. Ποιος θα διδάξει στη θέση τους; Η απάντηση του υπουργείου όταν του τέθηκε το ερώτημα είναι ότι "οι αναπληρωτές δεν αναπληρώνονται"!! Αυτή η απάντηση δείχνει τον χαρακτήρα της πολιτικής του Υπουργείου. Αφενός δεν μιλάμε για αναπληρωτές αλλά για πάνω από 30000 συμβασιούχους συναδέλφους που κάθε χρόνο αναπληρώνουν τον εαυτό τους, και αφετέρου οι αναπληρωτές κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά, έχουν τις ίδιες ανάγκες και πρέπει να έχουν και τα ίδια δικαιώματα με τους μόνιμους συναδέλφους και να συμμετέχουν ισότιμα σε όλες τις πτυχές της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Επίσης, είναι πραγματικά γελοίο να υπάρχουν διαφοροποιήσεις στα δικαιώματα μεταξύ των αναπληρωτών, ανάλογα με το αν έτυχε να πληρώνονται μέσω του Κρατικού Προϋπολογισμού, μέσω του Προγράμματος των Δημοσίων Επενδύσεων ή μέσω ΕΣΠΑ.

Αυτοί τη στιγμή οι Αιρετοί μας στο ΠΥΣΔΕ καλούνται να «τετραγωνίσουν τον κύκλο» και να λύσουν τα προβλήματα που η Κυβέρνηση και οι πολιτικές της έχουν προκαλέσει. Καλούνται να αποφασίσουν σε ποιο σχολείο θα στείλουν τον ένα και μοναδικό συνάδελφο μαθηματικό Ειδικής Αγωγής που το υπουργείο προσέλαβε στη Β’ φάση. Καλούνται να αποφασίσουν αν θα αφήσουν χωρίς καθηγητή τα Ειδικά Σχολεία ή τα Τμήματα Ένταξης. Καλούνται δηλαδή να αποφασίσουν ποιους μαθητές θα αφήσουν χωρίς καθηγητή. Επίσης καλούνται να βρουν με ποια «αλχημεία» θα στηριχτεί τυφλή μαθήτρια αφού η συνάδελφος αναπληρώτρια ΕΣΠΑ έχει πάρει άδεια ανατροφής και το υπουργείο «νίπτει τας χείρας του» αντί να δώσει άμεση λύση στο πρόβλημα.

Συνάδελφοι

Σε αυτό το "παιχνίδι" που έχει στήσει η Κυβέρνηση εις βάρος των μαθητών και των συναδέλφων  εμείς θα απέχουμε. Αρνούμαστε να αποφασίσουμε στο ΠΥΣΔΕ ποιοι μαθητές θα μείνουν χωρίς καθηγητή. Καταγγέλλουμε το Υπουργείο που ενώ τα κενά ζητήθηκαν από  τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη αυτό επιμένει να κάνει προσλήψεις με το σταγονόμετρο και αυτές μέσω των προγραμμάτων ΕΣΠΑ.

Να αναλάβει το υπουργείο και η κυβέρνηση τις ευθύνες τους. Μονιμοποίηση εδώ και τώρα όλων των αναπληρωτών που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στα σχολεία. Εξίσωση των εργασιακών δικαιωμάτων των  αναπληρωτών με αυτά των μονίμων.

Οι αιρετοί της Α.Σ.Ε.

Θύμης Σπύρος

Φωτίου Σωτήρης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

papaioannou
Νίκος Παπαϊωάννου: Πώς (δεν) απάντησε σε ερώτηση για αδικίες στο στεγαστικό επίδομα φοιτητών
H «απάντηση» που έδωσε σε ερώτηση βουλευτή σχετικά με αδικίες που παρατηρούνται στους δικαιούχους φοιτητικού στεγαστικού επιδόµατος περιείχε ... μια...
Νίκος Παπαϊωάννου: Πώς (δεν) απάντησε σε ερώτηση για αδικίες στο στεγαστικό επίδομα φοιτητών
Παιδί
Έρευνα σοκ: Νέα μελέτη συνδέει το φθόριο στο πόσιμο νερό με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά
Τα αποτελέσματα έδειξαν 320 περιπτώσεις αυτισμού στην ομάδα με φθόριο, έναντι μόλις 5 στην ομάδα χωρίς έκθεση — αντιστοιχώντας σε αύξηση κινδύνου 526%
Έρευνα σοκ: Νέα μελέτη συνδέει το φθόριο στο πόσιμο νερό με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά
stratiotikes_sholes_1.jpg
Στρατιωτικές σχολές: Ερευνα-βιτρίνα του ΓΕΣ σε μαθητές - Πώς προσπαθούν να ανακόψουν την απροθυμία τους
Η έρευνα δεν αναζητά τα «γιατί δεν» έχουν πια οι νέοι υψηλά τις στρατιωτικές σχολές όπως παλιότερα. Δεν επιχειρεί να κατανοήσει την απόσταση της...
Στρατιωτικές σχολές: Ερευνα-βιτρίνα του ΓΕΣ σε μαθητές - Πώς προσπαθούν να ανακόψουν την απροθυμία τους