Μαζικοί Μόνιμοι Διορισμοί τώρα - Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους
Ανακοίνωση της Γ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Η πολιτική της αδιοριστίας την τελευταία δεκαετία με την ευθύνη όλων των κυβερνήσεων έχει δημιουργήσει εκρηκτική κατάσταση στα σχολεία όλης της χώρας τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια.

Τη φετινή χρονιά, δύο  μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων οι χιλιάδες χαμένες ώρες διδασκαλίας για τους μαθητές συνεχίζονται ,γιατί το υπουργείο παιδείας προσλαμβάνει τους αναπληρωτές κατά φάσεις!.

Οι ελαστικές σχέσεις εργασίας επεκτείνονται ,γιατί το υπουργείο ακολουθώντας την πρακτική των προκατόχων του συνεχίζει να μιλάει για διορισμούς χωρίς να έχει πραγματοποιήσει ούτε έναν. Ακόμα και οι 4500 διορισμοί στην Ειδική αγωγή παραπέμπονται αόριστα για το 2020…Για τη Γενική εκπαίδευση ούτε λόγος…! Η ταλαιπωρία και παραβίαση εργασιακών δικαιωμάτων γίνεται καθεστώς για χιλιάδες αναπληρωτές (παραιτήσεις στα νησιά λόγω εργασιακής και οικονομικής εξουθένωσης, χωρίς τις αναγκαίες αναρρωτικές και άδειες μητρότητας, απαξίωση μέσω της προσκόμισης των ίδιων δικαιολογητικών κάθε χρόνο, μείωση του ωραρίου που δικαιούνται με καθυστέρηση μέχρι και δύο μήνες, κ.ά.).

Η “λύση” της ελαστικής εργασίας και της μόνιμης επαναλαμβανόμενης αναπλήρωσης δεν αποτελεί μόνο μια δημοσιονομική “αναγκαιότητα”, αλλά μια ξεκάθαρη πολιτική επιλογή του συστήματος .

Όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις της τελευταίας τουλάχιστον δεκαετίας  υπηρετούν στοχευμένα την πολιτική των μηδενικών διορισμών, μονιμοποιώντας την ελαστική εργασία και επισφάλεια, την ανακύκλωση της ανεργίας, ακολουθώντας με ευλάβεια τις εντολές και τις απαιτήσεις των θεσμών, της ΕΕ και του ΟΟΣΑ. Χρειάζονται και θέλουν εκπαιδευτικούς αναπληρωτές εργαζόμενους – λάστιχο, φθηνούς, ευέλικτους για τις ανάγκες της αγοράς, εξαρτημένους από προγράμματα ΕΣΠΑ. Υποτακτικούς, οικονομικά εξαθλιωμένους, χωρίς εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα.

Αυτή την πολιτική ήρθε να υπηρετήσει το προσοντολόγιο (ν.4589/2019) της διαρκούς αξιολόγησης προσόντων ,η οποία θα υποδεικνύει κάθε φορά ποιος είναι άξιος να δουλεύει και ποιος όχι, κουρελιάζοντας όλα τα εργασιακά δικαιώματα που απορρέουν από το πτυχίο και την προϋπηρεσία.

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. βρήκε έτοιμο προς εφαρμογή το  ψηφισμένο προσοντολόγιο ,που εξυπηρετεί την πολιτική της  και θα το αξιοποιήσει επί το αντιδραστικότερον  (βλ.γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ!!)με το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση που θα φέρει στη βουλή.

ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΩΡΑ.

Οι κυβερνώντες – πρώην και νυν- αναφέρονται σε διορισμούς μόνο στα πλαίσια της «βιωσιμότητας του συστήματος» και βέβαια με «προσοντολόγιο». 

Εξάλλου οι μνημονιακοί διορισμοί ειδικής αγωγής, που έχουν αναγγελθεί, δεν καλύπτουν πάρα μέρος των αναγκών στις δομές ΕΑΕ. Το βάρος της ειδικής αγωγής έχει σηκωθεί όλα αυτά τα χρόνια από αναπληρωτές συναδέλφους. Στη β\θμια εκπαίδευση μόνο φέτος δουλεύουν στην ειδική αγωγή 2300 αναπληρωτές στη ΣΜΕΑΕ-ΤΕ και 1300 στην παράλληλη στήριξη.

 Είναι φανερό ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη να συσταθούν χιλιάδες  οργανικές και να καλυφθούν από μόνιμο προσωπικό.

Αντί  αυτού ,η κυβέρνηση εμπαίζει το εκπαιδευτικό κίνημα ,μεταθέτοντας συνεχώς ακόμη και αυτούς τους περιορισμένους διορισμούς στην ειδική αγωγή ,αναμένεται ακόμη  η έκδοση των προσωρινών πινάκων καθώς και ο καθορισμός  μιας δίκαιης  κατανομής μεταξύ βαθμίδων, που να αντικατοπτρίζει την κατάσταση όπως αποτυπώθηκε στις προσλήψεις  αναπληρωτών των τελευταίων χρόνων.

Παράλληλα, στο αίτημα για άμεση σύσταση των αναγκαίων  οργανικών θέσεων σε ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ, ΚΕΣΥ και ΕΕΕΕΚ, η κυβέρνηση απάντησε  με  δραστικό περιορισμό τους.

 Με την πρόσφατη τροπολογία του υπουργείου  για τον προσδιορισμό των οργανικών θέσεων στα Τμήματα Ένταξης δεν απαντάει στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων που φοιτούν μαθητές με ειδικές ανάγκες και μαθησιακά προβλήματα, ενώ δημιουργεί και καθεστώς ανισοτήτων μεταξύ των ειδικοτήτων.

Οι οργανικές θέσεις που θα δημιουργηθούν είναι πολύ λιγότερες από αυτές που απαιτούνται .

Σήμερα  υπάρχουν  1800  θέσεις ΣΜΕΑΕ και 3500 σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας, που, όλες θα πρέπει να έχουν ένα τμήμα ένταξης. Αν προστεθεί και η παράλληλη στήριξη, βρισκόμαστε πολύ μακριά από τις πραγματικές ανάγκες.!

ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΑ

Στο δρόμο του Μάρτη του ’18 και του Γενάρη του ’19, των δεκαετιών εκπαιδευτικών αγώνων που εμπόδισαν αντιεκπαιδευτικά και αντεργατικά μέτρα, συνεχίζουμε – διεκδικούμε:

 

  • Μαζικοί διορισμοί τώρα! Μονιμοποίηση των αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
  • Κατάργηση του νόμου 4589/19 (προσοντολόγιο ) -όχι στον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
  • Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά των σχολείων με άμεσες προσλήψεις!
  • Να δοθούν οργανικές θέσεις στα Τμήματα Ένταξης με βάση τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων
  • Πλήρη εργασιακά-ασφαλιστικά-συνδικαλιστικά  δικαιώματα στους αναπληρωτές. Ίσα δικαιώματα με τους μόνιμους.
  • 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια.
  • Δημόσιο, Δωρεάν, Ενιαίο και Δημοκρατικό 12χρονο Σχολείο, με δίχρονη προσχολική αγωγή για όλους τους μαθητές και όλους τους εκπαιδευτικούς.

Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους!

 

ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΕΕ, ΟΟΣΑ

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

   Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                           Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                                  ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ                                                    ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
panepistimio aigaiou
Αύριο 25 Νοεμβρίου ξεκινούν τα προγράμματα του Παν.Αιγαίου για εκπαιδευτικούς
Που εστιάζουν τα εξ αποστάσεως μοριοδοτούμενα προγράμματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου που ξεκινούν αύριο και αφορούν όλους τους εκπαιδευτικούς - Έχουν...
Αύριο 25 Νοεμβρίου ξεκινούν τα προγράμματα του Παν.Αιγαίου για εκπαιδευτικούς