μαθητές γράφουν στο σχολείο
Προκηρύξεις 3ΕΑ/2019 – 2ΕΑ/2019 και 1ΕΑ/2019, στοιχεία με αριθμούς ενστάσεων, αιτήσεων, δεκτών αιτήσεων και απορριπτέων.

Ενστάσεις 3ΕΑ 

- Για την 3ΕΑ 2.900 ενστάσεις. Ποσοστό 10,3% επί των αιτήσεων.
- Για την 2ΕΑ 983 ενστάσεις. Ποσοστό 10% επί των αιτήσεων.
- Για την 1 ΕΑ 304 ενστάσεις. Ποσοστό 8,9% επί των αιτήσεων.

Υπενθυμίζεται ότι:

- Για την Προκήρυξη 1ΕΑ έχουμε οριστικούς πίνακες.
- Τις Προκηρύξεις 2ΕΑ και 3ΕΑ Προσωρινούς Πίνακες.
- Τις Προκηρύξεις 4ΕΑ και 5ΕΑ καθόλου Πίνακες. 

Προκήρυξη 3ΕΑ/2019

ΦΕΚ 12/24-4-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ

Για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΠΕ. Κατατέθηκαν συνολικά 28.097 αιτήσεις. 

Δεκτές αιτήσεις

Εξ αυτών: 25.505 έγιναν δεκτές και περιλαμβάνονται στον Προσωρινό Πίνακα.

Απορρίφθηκαν

2.592 απορρίφθηκαν και περιλαμβάνονται στον Πίνακα Απορριπτέων.

Αριθμός ενστάσεων

Κατατέθηκαν 2.900 ενστάσεις. Ποσοστό 10,3% επί των αιτήσεων.

Προκήρυξη 2ΕΑ/2019 

Για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψήφιων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30, ΠΕ31 στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αιτήσεις

Κατατέθηκαν 9.916 αιτήσεις.

Δεκτές αιτήσεις

Εξ αυτών: 8.911 έγιναν δεκτές και περιλαμβάνονται στον Προσωρινό Πίνακα.

Απορρίφθηκαν

1.005 απορρίφθηκαν και περιλαμβάνονται στον Πίνακα Απορριπτέων.

Αριθμός ενστάσεων

Κατατέθηκαν 983 ενστάσεις. Ποσοστό 10% επί των αιτήσεων.

Προκήρυξη 1ΕΑ/2019

ΦΕΚ 13/25-4-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ

Για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αιτήσεις

Κατατέθηκαν 3.449 αιτήσεις.

Δεκτές

αιτήσεις Εξ αυτών: 2.923 έγιναν δεκτές και περιλαμβάνονται στον Προσωρινό Πίνακα.

Απορρίφθηκαν

526 απορρίφθηκαν και περιλαμβάνονται στον Πίνακα Απορριπτέων.

Αριθμός ενστάσεων

Κατατέθηκαν 304 ενστάσεις.

Ποσοστό 8,9% επί των αιτήσεων.

Αναφορικά με τις Προκηρύξεις 4ΕΑ/2019 και 5ΕΑ/2019

Αναμένονται, επίσης οι Προσωρινοί Αξιολογικοί Πίνακες κατάταξης και απορριπτέων των Προκηρύξεων: 

- 4ΕΑ/2019 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 18 /21.5.2019/τ. ΑΣΕΠ) υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΤΕ.

- 5ΕΑ/2019 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 19/21.5.2019/τ. ΑΣΕΠ) υποψήφιων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΔΕ. 

Πηγή: especial.gr

Διαβάστε επίσης: 

Μοριοδοτούμενα (4 μονάδες για προσλήψεις αναπληρωτών) σεμινάρια για Εκπαιδευτικούς με ανοικτές αιτήσεις

Προσλήψεις: Εξ αποστάσεως σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή που τελειώνει Ιούνιο

Το σεμινάριο που επιλέγουν πάρα πολλοί φιλόλογοι και μοριοδοτεί

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»