Ψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση των ΑΕΙ
Την Πέμπτη η ονομαστική ψηφοφορία επί των άρθρων για τα πτυχία των Κολεγίων, τη σύνδεση μέρους της χρηματοδότησης των ΑΕΙ με την αξιολόγηση και την αναστολή λειτουργίας των 37 τμημάτων την οποία ζήτησε η κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ

Υπερηψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχεδίο του υπουργείου Παιδείας για την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης και τη σύνδεση της χρηματοδότησης των πανεπιστημίων με την αξιολόγηση.

Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία επί όλων των άρθρων, πλην των τριών άρθρων 16, 33 και 50 για τα οποία ο ΣΥΡΙΖΑ ζήτησε ονομαστική ψηφοφορία, η οποία θα διεξαχθεί αύριο, Πέμπτη.

Υπέρ της αρχής του νομοσχεδίου τάχθηκαν ΝΔ και ΚΙΝΑΛ ενώ καταψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, Ελληνική Λύση και ΜεΡΑ25.

Το άρθρο 16 αφορά τον τρόπο χρηματοδότησης των ΑΕΙ, το άρθρο 33 την αναστολή λειτουργίας των 37 τμημάτων και το άρθρο 50 το διορισμό αποφοίτων κολεγίων στη δημόσια εκπαίδευση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

συνοδος
Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας διοργανώνει την 108η Σύνοδο Πρυτάνεων από τις 6 έως και τις 9 Μαΐου 2025
Οι επικεφαλής των 24 δημόσιων ΑΕΙ θα συζητήσουν κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τα ελληνικά πανεπιστήμια
Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας διοργανώνει την 108η Σύνοδο Πρυτάνεων από τις 6 έως και τις 9 Μαΐου 2025
ΠΑΣΟΚ
Για μια Παιδεία με ισότητα, πρόσβαση και κοινωνική ευαισθησία
Η Πολιτεία οφείλει να στηρίζει την κινητικότητα, την ισότιμη πρόσβαση και την αξιοπρέπεια των εργαζομένων στην εκπαίδευση, όχι να δημιουργεί νέους...
Για μια Παιδεία με ισότητα, πρόσβαση και κοινωνική ευαισθησία