Κι άλλο λάθος στο νέο βιβλίο των Μαθηματικών της Ε' Δημοτικού

Ανατρέχοντας (αυτή τη φορά) στη σελίδα 55 του Α’ τεύχους του Τετραδίου Εργασιών των Μαθηματικών της Ε’ Δημοτικού υπάρχει μεταξύ άλλων το 1ο πρόβλημα. Το πρόβλημα ανήκει στην ενότητα της «Αναγωγής στην κλασματική μονάδα». Αυτό παρατίθεται παρακάτω:

mathimati.jpg

 

Προσπαθώντας να λύσεις σωστά το πρόβλημα καταλήγεις στο ότι η ηλικία του Ανδρέα είναι 8 ετών και η ηλικία του Μπιλ είναι 25 ετών.

Ανατρέχοντας στο Βιβλίο του Εκπαιδευτικού συναντάς την παρακάτω απάντηση:

askisi.jpg

 

Προφανώς και δεν είναι όσο αναγράφεται στο Βιβλίο του Εκπαιδευτικού. Προφανώς και δεν είναι σημαντικό λάθος. Ωστόσο, προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι εντοπίζεται και προστίθεται ένα ακόμη λάθος σε λύση άσκησης, η οποία εδώ και περίπου δύο χρόνια που το βιβλίο έχει κυκλοφορήσει (από την ηλεκτρονική του μορφή) δεν έχει γίνει καμία είδους διόρθωση. Ενδεχομένως, συνάδελφοι/-ισσες της τάξης που χρησιμοποιούν (ή που χρησιμοποίησαν) το σχολικό εγχειρίδιο στη διδακτική πράξη να το έχουν εντοπίσει και νωρίτερα.

Το παρόν άρθρο, κατά την άποψη του γράφοντος, στοχεύει καθαρά και μόνο στον εντοπισμό του συγκεκριμένου λάθους και την ενημέρωση των συναδέλφων/-ισσών εκπαιδευτικών της πράξης. Συζητήσεις που αφορούν το «αν είναι καλό ή κακό το βιβλίο» ανήκουν σε άλλη θεματική ενότητα (είδος ασκήσεων, ανάπτυξη θεματικών ενοτήτων, αλληλοσυμπλήρωση εννοιών, επιλογή μεθόδων επίλυσης, κοινωνικοπολιτισμική διάσταση, ρόλος εκπαιδευτικών, ρόλος μαθητών/-τριών, κτλ) και, φυσικά, η ύπαρξη τέτοιων λαθών σε λύσεις ασκήσεων ή προβλημάτων, δεν αποδεικνύουν κάτι τέτοιο.  

Του Αλέξανδρου Βασιλειάδη 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τηλεκπαίδευση
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν το αυτονόητο: να γίνεται μάθημα με αξιοπρέπεια, με ασφάλεια, με ανθρώπινους όρους. Το σχολείο θέλει ανθρώπους, όχι καλώδια
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
rodafinos
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του
Η μεγαλύτερη απειλή δεν είναι η ΤΝ. Είναι να βγω στην αγορά εργασίας του 2030 με δεξιότητες του 2015 και νοοτροπία ότι «το πτυχίο φτάνει»
«Αν ήμουν...»: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση - Τι μπορεί να κάνει ο καθένας από τη θέση του