Thumbnail
Θερινά μαθήματα της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας διοργανώνει το Εργαστήριο Γλωσσολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης

Θερινά μαθήματα της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας διοργανώνει και φέτος το Εργαστήριο Γλωσσολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης. 

Τα μαθήματα μπορούν να παρακολουθήσουν όσοι και όσες ενδιαφέρονται είτε να έλθουν σε επαφή με τη Νέα Ελληνική (επίπεδο αρχαρίων) είτε να διευρύνουν τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις τους (επίπεδα μέσων και προχωρημένων).Τα μαθήματα Νέας Ελληνικής Γλώσσας του θερινού σχολείου του Εργαστηρίου Γλωσσολογίας (Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης )θα αρχίσουν την Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020 και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 31 Ιουλίου 2020. Κατά το χρονικό αυτό διάστημα τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις εννιά το πρωί έως τη μία το μεσημέρι (συνολικά 80 διδακτικές ώρες), στην Πανεπιστημιούπολη Γάλλου.

   Σύμφωνα με ενημέρωση από πλευράς του Πανεπιστημίου, οι συμμετέχοντες φοιτητές θα λάβουν δωρεάν το διδακτικό υλικό και πιστοποιητικό, εφόσον επιτύχουν στις τελικές εξετάσεις. Στο επίπεδο των αρχαρίων (A1-A2) οι σπουδαστές θα έχουν τη δυνατότητα εισαγωγής στη Νέα Ελληνική Γλώσσα μέσα στο πολιτισμικό της πλαίσιο, δηλαδή, πέραν των βασικών αρχών της νεοελληνικής γραμματικής, θα διδαχθούν και σημαντικές πτυχές του ελληνικού πολιτισμού. Στο επίπεδο των μέσων (Β1-Β2) οι φοιτητές που κατέχουν ήδη βασικές γνώσεις της Νέας Ελληνικής θα αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητές με βάση ένα ευρύ φάσμα κειμένων με αναφορά στον πολιτισμό, την επικοινωνία κ.λπ., ενώ θα ενθαρρυνθούν να εμπλακούν ακόμη πιο ενεργά στη διαδικασία μάθησης μέσα από σύνθεση κειμένων, ρόλων βάσει σεναρίου κ.λπ.

   Στο επίπεδο των προχωρημένων (Γ1-Γ2) όσοι/-ες έχουν ολοκληρώσει το ενδιάμεσο επίπεδο θα καλλιεργήσουν περαιτέρω τις δεξιότητές τους ώστε να τις εξελίξουν στο επίπεδο της επάρκειας. Μέσα από τη μελέτη ποικίλων, αυθεντικών ως επί το πλείστον, κειμένων καθώς και μέσα από ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων εντός τάξης, οι φοιτητές εξοικειώνονται με τις διαφορές επίσημου/τυπικού και ανεπίσημου ύφους, εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους και ενθαρρύνονται να χειριστούν με επάρκεια σύνθετες περιστάσεις επικοινωνίας.

   Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 

[email protected]

 ή να επισκεφθούν τον ακόλουθο σύνδεσμο:

http://www.philology.uoc.gr/uploads/Modern-Greek-Language-Course-July-2020.pdf

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

papaioannou
Νίκος Παπαϊωάννου: Πώς (δεν) απάντησε σε ερώτηση για αδικίες στο στεγαστικό επίδομα φοιτητών
H «απάντηση» που έδωσε σε ερώτηση βουλευτή σχετικά με αδικίες που παρατηρούνται στους δικαιούχους φοιτητικού στεγαστικού επιδόµατος περιείχε ... μια...
Νίκος Παπαϊωάννου: Πώς (δεν) απάντησε σε ερώτηση για αδικίες στο στεγαστικό επίδομα φοιτητών
Παιδί
Έρευνα σοκ: Νέα μελέτη συνδέει το φθόριο στο πόσιμο νερό με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά
Τα αποτελέσματα έδειξαν 320 περιπτώσεις αυτισμού στην ομάδα με φθόριο, έναντι μόλις 5 στην ομάδα χωρίς έκθεση — αντιστοιχώντας σε αύξηση κινδύνου 526%
Έρευνα σοκ: Νέα μελέτη συνδέει το φθόριο στο πόσιμο νερό με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού στα παιδιά
stratiotikes_sholes_1.jpg
Στρατιωτικές σχολές: Ερευνα-βιτρίνα του ΓΕΣ σε μαθητές - Πώς προσπαθούν να ανακόψουν την απροθυμία τους
Η έρευνα δεν αναζητά τα «γιατί δεν» έχουν πια οι νέοι υψηλά τις στρατιωτικές σχολές όπως παλιότερα. Δεν επιχειρεί να κατανοήσει την απόσταση της...
Στρατιωτικές σχολές: Ερευνα-βιτρίνα του ΓΕΣ σε μαθητές - Πώς προσπαθούν να ανακόψουν την απροθυμία τους