Κλειστά σχολεία: Τα τρία σενάρια για τη φετινή σχολική χρονιά
Τρία σενάρια επεξεργάζεται το υπουργείο Παιδείας για τη φετινή σχολική χρονιά λόγω της εξάπλωσης του κορονοϊού στη χώρα μας

Τρία σενάρια επεξεργάζεται το υπουργείο Παιδείας σχετικά με τη φετινή σχολική χρονιά, η οποία «πλήττεται» από την εξάπλωση του κορονοϊού στη χώρα μας. 

«Η σχολική χρονιά δεν χάνεται ούτε η ακαδημαϊκή. Περιμένουμε τα δεδομένα για να δούμε πότε θα μπορέσουμε να ανοίξουμε και πάλι τα σχολεία με ασφάλεια» τόνισε με δηλώσεις της στο MEGA, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, 

Το καλό σενάριο 

Στο καλό σενάριο που τα σχολεία ανοίξουν μετά το Πάσχα τότε εκτιμάται ότι τα μαθήματα θα αναπληρώσουν με μικρές «θυσίες»  όπως σύντμηση των διδακτικών ωρών και κατάργηση των περιπάτων.

Ωστόσο, εάν η εξάπλωση του κοροναϊού συνεχιστεί και μετά το Πάσχα, τότε θα δοθεί παράταση του σχολικού έτους, θα γίνει μείωση της διδακτέας και εξεταστέας ύλης και θα μετατεθούν οι πανελλαδικές σε ημερομηνίες όσο το δυνατό πιο κοντά στον αρχικό προγραμματισμό.

Επομένως, ενδέχεται οι πανελλαδικές εξετάσεις να ξεκινήσουν τέλη Ιουνίου ή μέσα στον Ιούλιο, ώστε να μην διαταραχθεί σημαντικά η εξεταστική διαδικασία.

Το κακό σενάριο

Στην περίπτωση που η πανδημία λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις και στην Ελλάδα, τότε υπουργείο Παιδείας εξετάζει μια πιο ακραία λύση.  

Εκτός από την παράταση του σχολικού έτους και τη μετάθεση των εξετάσεων θα αναζητηθεί πιθανότατα φόρμουλα ακόμη και για ολοκλήρωση της ύλης μόνο με εξ αποστάσεως μαθήματα και να πραγματοποιηθούν οι πανελλαδικές τον Σεπτέμβριο. 

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση

«Η σχολική χρονιά δεν χάνεται ούτε η ακαδημαϊκή. Περιμένουμε τα δεδομένα για να δούμε πότε θα μπορέσουμε να ανοίξουμε και πάλι τα σχολεία με ασφάλεια» τόνισε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, προσθέτοντας πως ήδη στα σχολεία και στα πανεπιστήμια ολοκληρώνονται οι διαδικασίες του e-learning για τα λύκεια, ενώ τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσουν τα γυμνάσια και τα δημοτικά σχολεία.

«Είναι ένα τεράστιο εγχείρημα, έχει γίνει ένα σημαντικό βήμα που δεν είχε γίνει ποτέ στη χώρα μας» σημείωσε η υπουργός Παιδείας, εξηγώντας τους δύο άξονες εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: την σύγχρονη εκπαίδευση και την ασύγχρονη.

Στην πρώτη περίπτωση ο καθηγητής ή ο δάσκαλος μπαίνει στην ψηφιακή τάξη και κάνει το μάθημα, το οποίο παρακολουθούν οι μαθητές, έχοντας τη δυνατότητα να παρέμβουν ανά πάσα στιγμή. «Είναι ελάχιστες οι οικογένειες που δεν έχουν σύνδεση στο internet για να μπορούν να μπουν τα παιδιά. Ωστόσο, μεριμνήσαμε για να μπορεί κανείς να μπαίνει και μέσω τηλεφώνου, με αστική χρέωση» πρόσθεσε η Νίκη Κεραμέως.

Παράλληλα, για την ασύγχρονη εκπαίδευση η υπουργός Παιδείας υπογράμμισε ότι υπάρχει πλούσιο υλικό, το οποίο είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή προς τους μαθητές.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΥΠΑΙΘ
Διορισμοί: «Το ΥΠΑΙΘΑ κλείνει την πόρτα σε αναπληρωτές με προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση»
Διορισμοί: «Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ οφείλουν εδώ και τώρα να λύσουν την αδικία που οι ίδιοι δημιούργησαν με την πολιτική τους»
Διορισμοί: «Το ΥΠΑΙΘΑ κλείνει την πόρτα σε αναπληρωτές με προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση»
Πορεία ΛΟΑΤΚΙ
Ομοφοβικό παραλήρημα από 40χρονο: Συνελήφθη γιατί παρακινούσε σε εγκλήματα μίσους σε πορεία ΛΟΑΤΚΙ
Συνελήφθη 40χρονος για ομοφοβική ανάρτηση που παρακινούσε σε μίσος
Ομοφοβικό παραλήρημα από 40χρονο: Συνελήφθη γιατί παρακινούσε σε εγκλήματα μίσους σε πορεία ΛΟΑΤΚΙ
foto_education.jpg
Σχολικές Επιτροπές – Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας: «Όχι στην κατάργησή τους»
«Οι διευθυντές σχολείων για να αντιμετωπίσουν τις οικονομικές δυσκολίες είτε θα απευθύνονται στους γονείς ή και σε χορηγούς»
Σχολικές Επιτροπές – Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας: «Όχι στην κατάργησή τους»