xasapopoulos
Γράφει ο Βασίλειος Παππάς, διευθυντής του 1ου Γυμνασίου Καλαμπάκας 

(Σχόλια πάνω στο ενοχλητικό βούισμα των Τέλογλου και Χασαπόπουλου)

Πέντε, πολλοί περισσότεροι και περισσότερες συνωμοτούν υπό βροχήν κάτω από την ομπρέλα του Υπουργείου Παιδείας. Είναι πράξις πολιτική. Στοιβάζονται οι εκπαιδευτικοί στο διαδίκτυο προσπαθώντας να αποκτήσουν κωδικούς, να «ανεβάσουν» πλατφόρμες εκπαίδευσης, να οργανώσουν μαθήματα. Και τούτο όχι από ένα μοναχικό ΙΕΚ σε παραλία ερημική, αλλά μέσα από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο των χιλιάδων δημοσίων ελληνικών σχολείων.

Και εδώ ακριβώς αρχίζουν οι αντιδράσεις των κωνώπων, λόγω του υγρού κλίματος που δημιουργεί η μόλις καταφθάσασα βροχή. Οι κώνωπες (δύο τρείς επώνυμοι δημο-σιο-κοχλίες κοινώς δημοσιο-σιάλαγκες), αρχίζουν και αντιδρούν στις πράξεις των πολλών εκπαιδευτικών που η ευθύνη και το ήθος τους έχει γίνει συνείδηση πρώτα και κύρια στους μαθητές τους, και έπειτα στην πολιτεία. Οι κώνωπες, στα έλη  των μέσων μαζικής αποβλάκωσης καθώς ζουν και αναπτύσσονται, δρουν και αντιδρούν μη  σκεπτόμενοι, αλλά λοιδορώντας προσπαθούν μέσω του κοινωνικού αυτοματισμού να επιβάλλουν το νόμο του Λιντς και στο χώρο της παιδείας, μετά το χώρο των μεταναστών.

Ποιοι ενεργούν σε αυτή την ανυποληψία των προσπαθειών της εκπαιδευτικής κοινότητας που επιδιώκει , όσο τα μέσα της επιτρέπουν, να στήσει την εξ αποστάσεων εκπαίδευση. Οι κώνωπες. Εχοντας εκμεταλλευτεί τα έλη μιας μέχρι σήμερα  αδιαφορίας κρατικής γύρω από την εκπαίδευση, οι κώνωπες επωφελήθησαν, τοποθετήθηκαν σε θέσεις κλειδιά, κάλυψαν την αμορφωσιά τους με διπλώματα ευκαιρίας, απέκτησαν ευλύγιστη μέση και οφέλη, βοηθούμενοι και από άλλους κώνωπες του ημερήσιου και διαδικτυακού τύπου και επέζησαν και επιζούν σε ένα κατεστημένο  χωρίς αλληλεγγύη, χωρίς παιδεία, χλευάζοντας κάθε τι που δεν μπορούν να ελέγξουν. 

Οι κώνωπες υψιπετούν – ρουφούν το αίμα κι ενοχλούν – καθήκον του πολίτη είναι να συνεργήσει για να «σκοτωθούν» - τότε τα λουλούδια ανθούν  - κι ο ύπνος είναι ατάραχος – και για τους άλλους τους ολίγους που ξαγρυπτούν ας τους αφήσουμε να εργαστούν.

Ας μας αφήσετε λοιπόν «κύριε» Τέλογλου και «κύριε» Χασαπόπουλε να εργαστούμε, για όλο το έθνος, για όλο τον λαό, για τους/τις μαθητές/τριες μας. ΄Ισως και σεις κερδίσετε κάτι!

ΥΓ. «κύριοι», ο σχολιασμός πάνω σε κείμενο του Μ. Χατζιδάκι, «Τα Σχόλια του Τρίτου», Εξάντας, Αθήνα 1980.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.