Το ξέσπασμα των 17χρονων: Δώστε μας ίντερνετ και αποφασίστε επιτέλους για την ύλη
Πληθαίνουν οι επιστολές μαθητών της Γ' Λυκείου που εκφράζουν την αγωνία τους για τις εξετάσεις στο alfavita.gr

 Άλλη μια αποστολή από μια μαθήτρια της Γ' Λυκείου. Γνωρίζω πως οι "υψηλά ιστάμενοι" του υπουργείου Παιδείας δεν πολυνοιάζονται για την ψυχολογία των υπολοίπων συμμαθητών μου. Εγώ όμως θέλοντας να είμαι εντάξει με τον εαυτό μου, θέλοντας να ξέρω ότι έκανα και κάτι άλλο πέρα απ'το να κλαίω κάθε φορά πάνω από τα βιβλία, αποφάσισα να γράψω την επιστολή αυτή. Οι ελπίδες μου ότι η υπουργός η υφυπουργός Παιδείας θα το δουν, είναι ελάχιστες έως μηδαμινές.

  Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν ζητάω να θέσετε σε κίνδυνο την δημόσια υγεία, να μας πάτε όσο γίνεται πιο σύντομα σε μια αίθουσα να γράψουμε να τελειώνουμε. Ούτε ζητάω να αρχίσετε τις πιέσεις στους αρμόδιους σχετικά με τον Κορονοϊό να σας πουν με ακρίβεια πότε θα τελειώσει όλη αυτή η κατάσταση. Ζητάω μόνο να μπείτε λίγο στη θέση μας και να μας βοηθήσετε σε δύο επίπεδα : α) ενημέρωση μέχρι τα μέσα του μήνα τουλάχιστον , για την ύλη (είτε παραμένει ίδια είτε αλλάξει) και 

β) την παροχή δωρεάν ίντερνετ στα παιδιά της Γ λυκείου.

   Όσον αφορά το πρώτο αίτημα, καταλαβαίνετε γιατί σας το ζητάω. Κι εγώ κι άλλοι χιλιάδες μαθητές θέλουμε επιτέλους να μάθουμε σε τι θα κληθούμε να απαντήσουμε σε δύο/τρεις μήνες. Η άγνοια μόνο μας κρατάει πίσω, εμένα δηλαδή σίγουρα μου κάνει κακό, και δεν είμαι μαθήτρια που δεν διαβάζει και απλά ψάχνει δικαιολογίες για να συνεχίσει το άραγμα. Δεν νομίζω πως το άραγμα εξάλλου συνεπάγεται με κλάματα πάνω από τα βιβλία ή  σκίσιμο των βιβλίων. Μπορώ να πω ότι βρίσκομαι σε απελπιστική κατάσταση. 

  Το υπουργείο σκέφτεται "Α μωρέ, αφού έτσι κι αλλιώς δεν θα προσθέσουμε ύλη, γιατί παραπονιούνται τόσο πολύ? Ας κάτσουν εκεί να διαβάσουν αυτά που θα έπρεπε ούτως ή άλλως να διαβάσουν"

Ξεχνάτε όμως ότι μιλάτε για παιδιά 17 χρονών, που δύο χρόνια τώρα προετοιμάζονται για τις πανελλήνιες. Η ειρωνεία ξέρετε πού βρίσκεται? Θυμάμαι από όταν πήγα Α' λυκείου συνεχώς μιλούσαν για αλλαγές, άλλαξαν τα πάντα, έβγαλαν τα λατινικά στη Β λυκείου (μιλάω πάντα για τη γενιά του 2002) και έβαλαν την κοινωνιολογία, που δεν μπήκαν καν στον κόπο να φτιάξουν ένα καλογραμμένο βιβλίο. Ο κ.Γαβρόγλου και οι συνεργάτες του βρήκαν ό,τι υπήρχε σε κοινωνιολογία (κι ας γράφτηκε πριν 15 χρόνια) και μας το έδωσαν. 

 Το καλοκαίρι λοιπόν βγαίνει η νέα ύλη. Επίσης το καλοκαίρι λεγόταν ότι θα μειωθεί αυτή η "νέα ύλη".  Πάλι το καλοκαίρι βγαίνει δεύτερη ύλη, με αλλαγές που δεν κάνουν καμιά μεγάλη διαφορά. Τουλάχιστον είχα κάπου να "πατήσω", γνώριζα κάποια δεδομένα.

  Έρχεται ο Κορονοϊός , κλείνουν τα σχολεία και τα φροντιστήρια. Λέω εντάξει θα διαβάσω, μου χρειάζεται λίγος χρόνος για να όλο αυτό το διάβασμα.

  Και βγαίνει τότε η υπουργός και λέει ότι ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ . ΜΠΟΡΕΙ...

Άρα εγώ να συνεχίσω να διαβάσω αυτά τα λίγα : Ιστορία 160 σελίδες 

          Κοινωνιολογία 110 σελίδες

          Γνωστό 22 ενότητες 

          Έκθεση και λογοτεχνία που μόνο σύγχυση φέρνουν στα παιδιά.

Να τα διαβάσω ενώ ξέρω ότι μπορεί να βγούν. Σκεφτείτε λοιπόν την ψυχολογία μου λίγο. Είμαι παιδί που δύο χρόνια τώρα παράτησε πάρα πολλά από τη ζωή του για να ακολουθήσει το μονοπάτι των πανελλαδικών.

   Η απόφαση για μείωση ή όχι είναι εύκολη. Διότι και να γυρίσουμε το Μάιο στο σχολείο, κανένα παιδί της Γ τάξης δεν θα πάει, λόγω των απουσιών που κρατάει όλο το χρόνο, δηλαδή μάθημα δεν πρόκειται να ξαναγίνει. Η διδασκαλία ήταν μέχρι εδώ. Οπότε μιλήστε με τους καθηγητές, συζητήστε σοβαρά , πάρτε μια απόφαση σύντομα να ξέρουμε κι εμείς ότι κάτι είναι σταθερό και αμετάβλητη μέσα σε αυτή την κατάσταση.

   Σταματήστε να παίζετε με την υπομονή μας .

  Επίσης, γνωρίζετε πως δεν έχω ίντερνετ στο σπίτι μου; Τη στιγμή που οι υπόλοιποι συμμαθητές μου παρακολουθούν μαθήματα online τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο, εγώ αναζητάω λίγο ίντερνετ από πακέτα προσφοράς με δεδομένα. Τη στιγμή που οι καθηγητές προφανώς με κατηγορούν ότι απαξιώ το μάθημα τους και ψάχνω φθηνές δικαιολογίες . Όχι! Δεν το δέχομαι αυτό! Δεν δέχομαι να παριστάνει η υπουργός πως όλα είναι ωραία και καλά και ότι κάνει ό,το μπορεί για μας!

  Δώσε μας ίντερνετ. Υπάρχουν τρόποι ώστε να διασφαλίσετε ότι το ίντερνετ αυτό θα  πηγαίνει όντως στη παρακολούθηση μαθημάτων. Γνωρίζω ότι υπάρχουν μαθητές που θα το εκμεταλλευτούν για προσωπική χρήση.

   Αν τώρα πιστεύετε ότι η ύλη έχει ήδη βγει από τα φροντιστήρια , να σας πω ότι χιλιάδες παιδιά στην Ελλάδα δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα , οπότε τα  online μαθήματα είναι η μόνη τους διέξοδος

Διαβάστε επίσης:

Πόσο ακόμη βάρος να επωμιστεί η γενιά του 2002; επιστολή μαθήτριας της Γ' Λυκείου

Κραυγή αγωνίας μαθήτριας Γ' Λυκείου: Για να ανασάνουμε ξανά, μας αξίζει μια απόφαση για τις εξετάσεις

Επιστολή μαθήτριας Γ' Λυκείου: Ζητάμε πολλά που θέλουμε να ξέρουμε αν θα μειωθεί η ύλη ή όχι;

Σκέψεις πάνω στο θέμα των πανελλαδικών εξετάσεων, επιστολή από μαθήτρια της Γ' Λυκείου

«Δύο μήνες πριν τις πανελλαδικές νιώθω πως θέλω να τα παρατήσω»: Νέα επιστολή από μαθήτρια της Γ' Λυκείου

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα