Σε απολογία κλήθηκε εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευση στα Χανιά επειδή επικοινώνησε με μαθητές εκτός της «επίσημης» πλατφόρμας τηλε-εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση των Αγωνιστικών Κινήσεων, η συγκεκριμένη κίνηση αποτελεί την κορυφή του παγόβουνου σε ένα σύνολο αυθαίρετων πρακτικών που παρατηρούνται στο πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση των Αγωνιστικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών:
Καμιά δίωξη εκπαιδευτικών!
Να μην νομιμοποιήσουμε τον κόφτη δικαιωμάτων στις σπουδές και τη δουλειά που λέγεται τηλε- «εκπαίδευση»
Μέρα με τη μέρα φανερώνεται ότι η λεγόμενη τηλε-«εκπαίδευση» γίνεται το εργαλείο του υπουργείου για να επιβάλλει παραπέρα ταξικούς φραγμούς στην εκπαίδευση των μαθητών και να καταστρατηγήσει εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Το κάλεσμα εκπαιδευτικού της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Χανίων σε γραπτή απολογία επειδή επικοινωνούσε με τους μαθητές ηλεκτρονικά χωρίς να χρησιμοποιεί τις πλατφόρμες του υπουργείου, αποτελεί την κορυφή του παγόβουνου των συνθηκών που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί προκειμένου να υλοποιήσουν την εικονική πραγματικότητα που λέγεται «εκπαίδευση» από απόσταση. Πιέσεις διευθυντών, συντονιστών για χρήση των πλατφορμών του υπουργείου, ενώ αυτό δεν είναι υποχρεωτικό, ολοήμερα ωράρια εργασίας, εντατικοποίηση, μετατροπή των εκπαιδευτικών σε πολυεργαλείο. Παρόλο που η ίδια η Κεραμέως δηλώνει ότι η φυσική παρουσία στην τάξη δεν μπορεί να υποκατασταθεί, η δε Ζαχαράκη παραδέχτηκε ότι το 1/5 των μαθητών δεν έχει δυνατότητα ( δεν έχει internet ή tablet), να παρακολουθεί τα «τηλε- μαθήματα» απαιτούν συμμόρφωση στην εικονική πραγματικότητα. Μόλις χθες 14-04 ο περιφερειάρχης Κρήτης παρέδωσε 170 tablets για τους μαθητές της Γ Λυκείου στα Χανιά. Οι μαθητές των άλλων τάξεων που δεν δύνανται, …... θα «ακούν από το σταθερό τηλέφωνο», όπως είπε η υπουργός!
Αν ο ταξικός διαχωρισμός για τις δυνατότητες πρόσβασης στην τεχνολογία των μαθητών έγινε πιο φανερός με την τηλε-εκπαιδευση, υπάρχει ένας μόνιμος και πιο βαθύς διαχωρισμός των μαθητών με βάση την οικονομική και κοινωνική κατάσταση τους, που στις σημερινές δύσκολες συνθήκες γίνεται ακόμη και πιο έντονος. Ένας διαχωρισμός που τα τελευταία χρόνια έχει διευρυνθεί και οξυνθεί αν λάβουμε υπόψη μόνο το ότι, τουλάχιστον το 38% των νοικοκυριών ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Είναι οι μαθητές που οι γονείς τους είναι ήδη άνεργοι, ή έχουν τεθεί σε «αναστολή σύμβασης εργασίας», που ενώ περίμεναν να δουλέψουν σε εποχιακές δουλειές βλέπουν μπροστά την ανεργία ή την υποαπασχόληση. Είναι οι μαθητές των αγροτικών οικογενειών που βοηθούν τις οικογένειες τους στις δουλειές και τα σπίτια τους δεν έχουν τις ανέσεις των λίγων, όπως και η πλειοψηφία των μαθητών στις πόλεις, που ζουν σε συνθήκες εγκλεισμού και συνεχώς καλλιεργούμενου κλίματος φόβου και τρομοκράτησης. Είναι μαθητές που αγωνιούν μαζί με τις οικογένειες τους να μην αρρωστήσουν γιατί γνωρίζουν ότι δεν θα έχουν την περίθαλψη που απαιτείται.
Σ’ αυτές τις συνθήκες, με τα κλειστά σχολεία , η «εκπαίδευση» από απόσταση κατηγοριοποιεί ακόμη παραπέρα τους μαθητές, τους αποθαρρύνει και τους οδηγεί στην απόρριψη αφού υλοποιεί πιο φανερά τη θεωρία «ότι δεν κάνουν όλοι οι μαθητές για γράμματα». Αυτό εκφράζουν και οι συντονιστές όταν λένε «όποιοι μαθητές θέλουν να παρακολουθήσουν».
Αυτά εφαρμόζει και το Υπουργείο Παιδείας με την εγκύκλιο για «δυνατότητα διδασκαλίας επιπλέον ύλης με τηλε-«εκπαίδευση», και την Π.Ν.Π για «μαθήματα» τις μέρες των διακοπών του ¨Πάσχα. Την παραπέρα ένταση των ταξικών φραγμών επιδιώκει το υπουργείο με την βιαστική κατάθεση του νέου νομοσχεδίου για το Λύκειο και συνολικά την εκπαίδευση.
Κανένας τεχνολογικός εξοπλισμός δεν μπορεί να αναιρέσει τους ταξικούς διαχωρισμούς και δεν μπορεί να υπάρξει «ισότιμη και αποτελεσματική τηλε-εκπαίδευση» για όλους τους μαθητές, όπως ζητάνε από την κυβέρνηση διάφορες δυνάμεις.
Ταυτόχρονα το υπουργείο εκμεταλλεύεται αυτές τις συνθήκες για να παγιώσει την τηλε-«εκπαίδευση» αντί της πρόσληψης αναπληρωτών σε κάποιες περιοχές, ή σε όμορα σχολεία, όπως υλοποιήθηκε φέτος σε μικρά νησιά.
Αυτή την πολιτική εκβιάζονται, μέσω των συκοφαντιών, και πιέζονται από τα στελέχη να εφαρμόσουν οι εκπαιδευτικοί.
Αυτή την πραγματικότητα συγκάλυψαν οι ΟΛΜΕ και ΔΟΕ και η πλειοψηφία των πρωτοβάθμιων σωματείων και άφησαν μόνους τους εκπαιδευτικούς να αντιμετωπίσουν αυτές τις συνθήκες
Οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών καταγγέλλουμε τις πιέσεις, τους εκβιασμούς και τη συκοφάντηση των εκπαιδευτικών που στόχο έχουν τον πειθαναγκασμό τους προκειμένου να υλοποιηθούν τα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης.
Καμία δίωξη εκπαιδευτικού!
Να ενώσουμε τις φωνές μας μαζί με τους άλλους εργαζόμενους για πλήρη και δωρεάν πρόληψη και περίθαλψη για όλους και να αντισταθούμε στα σχέδια του συστήματος και της κυβέρνησης να εκμεταλλευτεί την πανδημία για να νομιμοποιήσει μια σειρά αντιδραστικές μεθοδεύσεις ενάντια στα δικαιώματα στη δουλειά, στις δωρεάν σπουδές, στις ελευθερίες.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη