Το πρώτο μαζικό τεστ της κυβέρνησης για τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων, που σχετίζονται με τον COVID-19, αφορά από τη μια μεριά, τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου (11 Μαΐου) και τους μαθητές Γυμνασίου μαζί με τους μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου (18 Μαΐου) και από την άλλη, τους καθηγητές, τους γονείς, τους παππούδες, τις γιαγιάδες κ.α.
Με λίγα λόγια το στοίχημα της ζωής, επάξια, εννοείται ότι θα το κερδίσουν οι μαθητές γιατί δεν κινδυνεύουν ιδιαίτερα να νοσήσουν βαριά ή να έχουν σοβαρές επιπλοκές. Οι μαθητές επιστρέφοντας στα σχολεία, κατά το πλείστον θα είναι ασυμπτωματικοί και επομένως θα κάνουν «αθόρυβη» διασπορά του ιού με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Οι χαμένοι της υπόθεσης, κατά πάσα πιθανότητα, θα είναι οι καθηγητές τους, οι γονείς τους, οι παππούδες, οι γιαγιάδες και γενικότερα οι υπερήλικες που θα έρθουν σε επαφή μαζί τους. Δεν θα μας κάνει και ιδιαίτερη εντύπωση αν στην καθημερινή απογευματινή ενημέρωση ο κύριος Τσιόδρας αναγγείλει αύξηση των διασωληνωμένων και των καταγεγραμμένων θανάτων στη χώρα. Άλλωστε είναι αναμενόμενο. Ο μόνος φόβος είναι μήπως έχουν αρθεί τα μέτρα σε λάθος χρόνο με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε ανεξέλεγκτο, δεύτερο ή και τρίτο κύμα μετάδοσης του ιού.
Μαζί με τους μαθητές, που δεν κινδυνεύουν ιδιαίτερα να νοσήσουν βαριά ή να έχουν σοβαρές επιπλοκές, στις αίθουσες θα είναι και οι καθηγητές τους οι οποίοι είναι άνω των 50 ετών σε ποσοστό περίπου 75% και οι περισσότεροι απ΄ αυτούς έχουν «υποκείμενα νοσήματα».
Πάγια κυβερνητική θέση είναι ότι: «όλη η προσπάθεια που έγινε μέχρι τώρα, εντοπίζεται στη προστασία των ευπαθών ομάδων, των ηλικιωμένων, τους οποίους παγκοσμίως, κατά κύριο λόγο «χτυπάει» ο ιός. Αυτούς τους συνανθρώπους μας έχουμε ιερή υποχρέωση να προστατεύσουμε περισσότερο από όλους.»
Για να μετουσιωθεί αυτή η θέση σε πράξη, σε ότι αφορά τους καθηγητές, θα πρέπει ή να αντικατασταθούν οι υπερήλικες με νέους που θα «αντισταθούν» στον COVID-19, προστατεύοντας αυτούς και τις οικογένειές τους, ή να τους προμηθεύσουν με εξοπλισμό ΜΕΘ!
Σε τι εξυπηρετεί, η φυσική παρουσία των μαθητών της Γ΄ λυκείου, τι στιγμή που το υπουργείο θεωρεί ότι η σύγχρονη και ασύγχρονη διδασκαλία μέχρι τώρα έχει πετύχει σε μεγάλο βαθμό; Άλλωστε η ύλη έχει περικοπεί αμετάκλητα. Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει για το Δημοτικό, το Γυμνάσιο και για τις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου. Εξάλλου, η υπουργός δήλωσε ότι: «δεν θα διεξαχθούν προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις παρά μόνο οι πανελλήνιες».
Γιατί τόση βιασύνη; Μήπως είναι μία πρώτης τάξεως ανοιξιάτικη πρόβα για το φθινόπωρο;
30/04/2020
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη