Ειδικοί παιδαγωγοί – ψυχολόγοι ρωτήθηκαν για τις πιθανές επιπτώσεις στους μαθητές μας της απευθείας μετάδοσης των μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο ούτως ώστε να εφαρμοστεί η συνεχώς επαναλαμβανόμενη ρήση της υπουργού για την επανέναρξη των μαθημάτων «εμείς ακούμε τους ειδικούς» Εδώ τους έλαβε υπόψη;
Εδώ και μέρες ζούμε την πλήρη απαξίωση των εκπαιδευτικών.
Ενορχηστρωμένα οι καθοδηγητές της ενημέρωσης της κοινωνίας μας, βάλλουν συνέχεια εναντίον των εκπαιδευτικών, χαρακτηρίζοντάς μας τεμπέληδες και ότι δεν επιθυμούμε να εργαστούμε, να πάμε στα σχολεία μας και να διδάξουμε, να δούμε τους μαθητές μας.
Θεωρούν ότι οι αγωνίες μας, οι φόβοι μας που συνδέονται με την μεταδοτικότητα του ιού λόγω του συγχρωτισμού στις σχολικές μονάδες, τόσο μεταξύ των συναδέλφων όσο και μεταξύ των μαθητών και εκπαιδευτικών, κατά την επανέναρξη των μαθημάτων, αποτελούν προσκόμματα για να συνεχίσουμε όπως σε όλους τους τόνους διατείνονται .
Στην κοινωνία υπάρχει ικανός αριθμός συνανθρώπων μας που για διαφόρους λόγους πνέει τα μένεα εναντίον μας.
Αδίκως, δικαίως;
Πρέπει να υπάρξει συζήτηση για κάθε μία περίπτωση για να δοθεί η απάντηση και βεβαίως να την αποδεχθεί ο καλοπροαίρετος συνομιλητής μας.
Τα διαμειφθέντα όλα αυτό το χρονικό διάστημα, έχουν πληγώσει την εκπαιδευτική κοινότητα, την έχουν στενοχωρήσει.
Όμως το απογευματινό της Παρασκευής της 8ης Μαΐου, έχει εξοργίσει την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών.
Και τούτο διότι κατατέθηκε «εκπρόθεσμα» τροπολογία (ευτυχώς βρισκόμαστε σε κανονικότητα) από την νομικό υπουργό παιδείας περί της μετάδοσης ζωντανά των μαθημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας.
Κάτι που το ανέφερε σε μία από τις πολλές της δημόσιες εμφανίσεις στους τηλεοπτικούς σταθμούς που οδήγησαν δημοσιογράφο να της πεί «μάθε τέχνη και άστηνε» αναφερόμενος ότι θα μπορούσε και η ίδια να έχει δική της τηλεοπτική εκπομπή.
Και η πρόταση αυτή της ζωντανής μετάδοσης των μαθημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας «ενισχύθηκε» έτι περαιτέρω με την επανάληψη αυτής από την υφυπουργό αλλά και «τεκμηριώθηκε», λέμε τώρα, από το αστείο επιχείρημα ότι μπορεί να υπάρξει μετάδοση του μαθήματος μέσω κινητού τηλεφώνου.
Δε θα ασχοληθώ με το επιχείρημα της κυρίας υπουργού διότι άπτεται τεχνικών θεμάτων που αγνοεί και το δυστύχημα είναι ότι αγνοεί και το Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο.
Και ναι το ζήσαμε και αυτό!!!
Αυτό είναι το εν τοις πράγμασιν και όχι μόνον εν τοις λόγοις ευχαριστώ που συνέχεια έλεγε με την έναρξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Αυτή είναι η ανταμοιβή αυτών που στήριξαν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση χωρίς μέσα και χωρίς βοήθεια.
Και η εκπαιδευτική κοινότητα στήριξε το εγχείρημα αυτό με κάθε τρόπο - με κάθε μέσο:
άλλοι από φόβο,
άλλοι θέλοντας να εφαρμόσουν τις γνώσεις που είχαν αποκτήσει,
άλλοι από υπερβάλλοντα ζήλο,
αλλά ΟΛΟΙ από το φιλότιμο που είναι ίδιον όλων μας για να στηρίξουμε τους μαθητές μας.
Και βεβαίως τα πάντα γίνονται Παρασκευή ή Σάββατο.
Παρασκευή 1η Μαΐου ανακοινώνεται σε τηλεοπτικό σταθμό ότι οι εκπαιδευτικοί θα επιστρέψουν στα σχολεία τους πριν την έναρξη των μαθημάτων, το Σάββατο 2 Μαΐου αργά το βράδυ δημοσιεύεται το έγγραφο του υπουργείου παιδείας που εντέλλεται την επιστροφή μας στις σχολικές μονάδες προ της ενάρξεως των μαθημάτων.
Ας περιμένουμε λοιπόν αύριο ένα έγγραφο που να μας εντέλλεται από Δευτέρας κιόλας να λαμβάνει χώρα το LiveStreaming.
Και είναι επίσης σαφές ότι όλα αυτά ισχύουν αποκλειστικά και μόνον για τους εκπαιδευτικούς της αθμιας και της βθμιας.
Και η εκπρόθεσμη τροπολογία γιατί δεν τέθηκε σε διαβούλευση;
Γιατί κατατέθηκε σε ανύποπτο χρόνο εν κρυπτώ;
Τι είχε άραγε να κρύψει και να φοβηθεί η αγέρωχη υπουργός παιδείας;
Μπορεί να χαίρεται και να καμαρώνει διότι τα κατάφερε και επέβαλε για μία ακόμη φορά την άποψή της.
Να χαίρεται και να καμαρώνει, διότι αποφασίζει και πράττει ό,τι θέλει αδιαφορώντας για τις αντίθετες από αυτή απόψεις της.
Να επιχαίρει διότι βρίσκεται στο απόγειο της δυνάμεώς της.
Να επιχαίρει διότι ως οδοστρωτήρας εφαρμόζει αυτά που επιθυμεί χωρίς διάλογο και συναίνεση.
Όμως με τούτη την ενέργειά της έχει απέναντί της, προσωπική εκτίμηση, το 90% των εκπαιδευτικών, για να μη το γενικεύσω.
Και όχι μόνον των εκπαιδευτικών αλλά και μεγάλο μέρος των γονέων και κηδεμόνων και των μαθητών μας.
Και εφόσον αυτό το μέτρο είναι δημοκρατικό και σύννομο γιατί δεν το εφαρμόζει και στην γθμια εκπαίδευση και δη στην νομική σχολή;
Και γιατί δεν ενημερώνεται η κοινωνία σε Live Streaming για τις συζητήσεις των υπουργικών συμβουλίων; Δεν μας αφορούν;
Προφανώς και μας αφορούν, αφού αυτές οι συζητήσεις αποσκοπούν στην βελτίωση της ζωής μας, στην προστασία μας και σε τόσα άλλα θέματα που μας αφορούν.
Γιατί δεν ενημερωνόμαστε σε Live Streaming για τα διαμειβόμενα μεταξύ υπουργείου και περιφερειακών διευθυντών και διευθυντών διευθύνσεων αφού αφορούν σε εμάς;
Γιατί άραγε;;;
Γιατί η υπουργός όταν ρωτήθηκε για τον αριθμό των εκπαιδευτικών που έχουν προβλήματα υγείας προσχηματικά απάντησε ότι είναι προσωπικά δεδομένα;
Ποιο; Επαναλαμβάνω:
Ο αριθμός των εκπαιδευτικών με προβλήματα υγείας.
Το εάν είναι νόμιμο ή όχι το Live Streaming δε το γνωρίζω δεν είμαι νομικός.
Ερωτώ όμως:
Η εγκύκλιος Φ.25/103373/Δ1/22-6-2018 του υπουργείου παιδείας με θέμα:
«Χρήση Κινητών Τηλεφώνων και Ηλεκτρονικών Συσκευών στις σχολικές μονάδες» ήταν εσφαλμένη και τώρα ανακαλύφθηκε η αλήθεια επ’ αυτού; Τώρα ανακαλύψαμε την Αμερική; Πιο πριν δεν είχε επιληφθεί νομικός επί της συντάξεως της εγκυκλίου αυτής και δε συνεργάστηκε με την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων;
Και ποια ήταν τα άτομα της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που τοποθετήθηκαν θετικά περί της δυνατότητας της απευθείας μετάδοσης των μαθημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας; Και ποια η επιχειρηματολογία τους;
Έχουμε δε εμπεδώσει από τα λεχθέντα της κα υπουργού ότι ακούει τους ειδικούς περί ανοίγματος των σχολικών μονάδων.
Ερώτηση: Ειδικοί παιδαγωγοί – ψυχολόγοι ρωτήθηκαν για τις πιθανές επιπτώσεις στους μαθητές μας με την εφαρμογή της μετάδοσης των μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο; Εδώ δεν εφαρμόζεται η ρήση «εμείς ακούμε τους ειδικούς»;
Στην παρούσα συγκυρία υπήρξε όντως η δυνατότητα παρακολούθησης μαθημάτων από τους μαθητές μέσω των τηλεοπτικών τους δεκτών.
Αυτό όμως είχε τα εξής χαρακτηριστικά:
Συναίνεσαν συνάδελφοι να διδάξουν μαθήματα και να καταγραφεί η διδασκαλία τους ούτως ώστε να μεταδοθεί για τους μαθητές
Δεν πραγματοποιήθηκε σε πραγματικό χρόνο κατά τη διδασκαλία των μαθημάτων παρουσία μαθητών και μαθητριών.
Και βεβαίως τα μαθήματα που πραγματοποιήθηκαν και αναμεταδόθηκαν από τους τηλεοπτικούς μας δέκτες είναι αποθηκευμένα για μελλοντική χρήση.
Τα μαθήματα που θα καταγραφούν εντός της αίθουσας διδασκαλίας για ποιο λόγο θα διατηρούνται; Γνωρίζουμε;
Η κυρία υπουργός εντρυφήσασα στα περί της νομικής επιστήμης καθώς και οι νομικοί συνεργάτες της άμα και οι της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων γνωρίζουν άριστα τον κανονισμό GDPR για τα προσωπικά δεδομένα. Και θεωρούν ότι τους το επιτρέπει αυτός ο κανονισμός;
Η χρονική συγκυρία είναι ιστορική χωρίς καμία δόση υπερβολής.
Η ΟΛΜΕ πρέπει να λάβει ομόφωνη απόφαση για τη διαχείριση αυτής της κρίσης πέρα και πάνω από μικροπαραταξιακά συμφέροντα.
Πρέπει, κατ΄ εμέ, να αποταθεί σε νομικό γραφείο που ασχολείται με το θέμα των προσωπικών δεδομένων και να αναζητήσει ουσιαστική λύση. Τώρα, όχι αύριο. Για την ακρίβεια, χθες.
Αναμένουμε τις ενέργειές της.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη