Κάμερες
Του Στέργιου Παλπάνη, δάσκαλου του Δημοτικού Σχολείου Γραικοχωρίου, Ν. Θεσπρωτίας

Κυρία υπουργέ, σαν εκπαιδευτικός δεν έχω κάνενα πρόβλημα να μπείτε ακόμη και σεις η ίδια σε ώρα μαθήματος στην τάξη μου και να παρακολουθήσετε το μάθημα, γιατί είμαι σίγουρος όταν θα βγείτε από την τάξη, δε θα σχολιάσετε σε τρίτους ότι ο Γιάννης δεν ήξερε το μάθημα, η Μυρτώ δεν μπορεί να διαβάσει καλά και συλλαβίζει, η Καίτη απάντησε ότι 6×7 κάνει 54, ο Νίκος είπε ότι την 25η Μαρτίου γιορτάζουμε τον πόλεμο με τους Γερμανούς, ο Δημήτρης δεν πρόσεχε και έπαιζε με το μολύβι γιατί έχει διάσπαση προσοχής,  η Μαρία διαμαρτυρήθηκε ότι ο Γιάννης την είπε χοντρή στο διάλειμμα και τόσα άλλα που συμβαίνουν καθημερινά σε μια πραγματική τάξη και το γνωρίζετε πολύ καλά, γιατί και εσείς υπήρξατε μαθήτρια!!!

Στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση , το μάθημα γίνεται με διάφορες μεθόδους και συμμετέχουν ενεργά και οι μαθητές, δε γίνονται διαλέξεις όπως στα πανεπιστήμια και αυτό το γνωρίζετε!!! 

Πώς θα νιώθουν οι γονείς των παραπάνω μαθητών που ανέφερα  , αλλά και τα ίδια τα παιδιά, όταν ξέρουν ότι οι γονείς των παιδιών που μένουν στο σπίτι για τους ειδικούς λόγους, τούς βλέπουν σε ζωντανή μετάδοση και μη μου πείτε ότι θα υπάρξει γονιός που δε θα παρακολουθήσει το μάθημα ;

Ξέρετε ότι πολλά παιδιά θα έρθουν αντιμέτωπα με οικογενειακή βία γιατί οι γονείς των παιδιών που παρακολούθησαν το μάθημα, θα το πουν στη γειτόνισσα, στο φίλο ή σε όποιον βρουν, ότι ο γιος του κυρ-Στέφανου είπε "κοτσάνα", η κόρη της κυρα-Μαρίκας ήταν αδιάβαστη και πως πήραν μεγαλύτερο βαθμό από το παιδί τους !

Όλα αυτά θα φτάσουν σίγουρα στα αυτιά των γονιών  και τότε εσείς τι λέτε ότι θα γίνει ; 

Θα υπάρξει έστω και σε μια περίπτωση κάποια μορφή βίας ; Τι έχετε να πείτε στο μαθητή αυτό που θα την υποστεί;

Κυρία υπουργέ θα προσπαθήσω να σας φέρω στη θέση ενός γονιού!!! 

Πώς θα νιώθατε αν ο γιος σας ή η κόρη σας πήγαινε σε ένα σχολείο  και γίνονταν ζωντανή μετάδοση του μαθήματος και δεν ήξερε να απαντήσει ή πέταγε κάποια "κοτσάνα"  και ήταν συμμαθητές με τα παιδιά του Τσίπρα, Μητσοτάκη, Γεννηματά και άλλων γνωστών σας; 

Κάπως έτσι είναι και οι κοινωνίες που ζούμε, όλοι είμαστε γνωστοί!!! 

Κυρία υπουργέ δεν ξέρω αν μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε όλα τα παραπάνω γιατί αν τα διαβάσετε και τα "καταλάβετε" σίγουρα θα πατήσετε OFF στις κάμερες!!! 

Σας ευχαριστήσω πολύ για τον χρόνο που αφιερώσατε να διαβάσετε τις σκέψεις μου!!! 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παρουσίαση βιβλίου
"Έρωτας όπως Θάνατος": Το νέο βιβλίο της Μαρίας Χατζηχριστοδούλου παρουσιάζεται στο «Γαλαξία» της Ν. Σμύρνης, τη Δευτέρα 2 Δεκέμβρη, στις 7μμ.
Ελένη Αράπη, Νίνα Γεωργιάδου και Γιούλη Χρονοπούλου θα μιλήσουν για το βιβλίο
"Έρωτας όπως Θάνατος": Το νέο βιβλίο της Μαρίας Χατζηχριστοδούλου παρουσιάζεται στο «Γαλαξία» της Ν. Σμύρνης, τη Δευτέρα 2 Δεκέμβρη, στις 7μμ.
foto_education_pencils.jpg
Απίστευτο: «Το ΥΠΑΙΘΑ γνωμοδοτεί για τις απεργίες σαν να είναι δικαστήριο!» - Έγγραφο στα σχολεία
«Το ΥΠΑΙΘΑ σκόπιμα επικαλείται παλιότερες δικαστικές αποφάσεις σχετικά την  κήρυξη απεργίας- αποχής από την ατομική αξιολόγηση των συνδικαλιστικών...
Απίστευτο: «Το ΥΠΑΙΘΑ γνωμοδοτεί για τις απεργίες σαν να είναι δικαστήριο!» - Έγγραφο στα σχολεία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Αξιολόγηση: «Αίσχος! Αντί να λύσουν τα προβλήματα της εκπαίδευσης, διώκουν εκπαιδευτικούς!»
«Στόχος είναι η αισχρή τρομοκράτηση όλου του κλάδου των εκπαιδευτικών, για να αποδεχτεί με την βία και φόβο, το κατάπτυστο περιεχόμενο της...
Αξιολόγηση: «Αίσχος! Αντί να λύσουν τα προβλήματα της εκπαίδευσης, διώκουν εκπαιδευτικούς!»