Thumbnail
Ανακοίνωση της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Eλλάδας (ΟΕΦΕ) για προηγούμενη ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ

ΚΟΙΤΑΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΑΧΕΣ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΑΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΣΤΗΝ Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

Ανακοίνωση-Απάντηση  της Ο.Ε.Φ.Ε. στη νέα επίθεση της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

Δεν μας ξαφνιάζει πια καμία ανακοίνωση της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. Πράγματι είναι σε θέση να πει οτιδήποτε κακόηθες και αναχρονιστικό, οπισθοδρομικό και ζημιογόνο για το μέλλον των μαθητών για να επιβεβαιώσει έναν δήθεν ριζοσπαστικό λόγο.  Ασφαλώς επιλεγμένος αντίπαλός της  είναι τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης, η Ο.Ε.Φ.Ε. Ακόμα και κατά την περίοδο της καραντίνας, την περίοδο που τα σχολεία ήταν κλειστά και τα Φροντιστήρια σε αναστολή, όταν ιδιοκτήτες Φροντιστηρίων και Εκπαιδευτικοί δίναμε την μάχη να στηρίξουμε την προσπάθεια των μαθητών, η Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. το μόνο που έκανε ήταν να καταγγέλλει την Ο.Ε.Φ.Ε!  Ίσως να ονειρεύεται συγκρούσεις κατά του Μεγάλου Κεφαλαίου και επειδή δεν το κάνει, βλέπει στο πρόσωπο του μέσου Φροντιστή έναν επικίνδυνο κεφαλαιοκράτη. Η εμμονή της αυτή καταντά αστεία, γραφική.

Είναι γνωστό σε όλους, γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, ότι η  ηγεσία της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. τυφλωμένη από ιδεοληψίες, ζει σε άλλον πλανήτη. Δεν αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει στην ελληνική κοινωνία, εκφέρει σταθερά έναν ανεύθυνο λόγο, βρίσκεται εκτός τόπου και χρόνου.  Κλείνει τα μάτια στις διεθνείς εξελίξεις, στις νέες τάσεις στον χώρο της Εκπαίδευσης, αναμασάει ξεπερασμένες θέσεις και υπερασπίζεται εμμονικά θέσεις που κάνουν ζημιά στην πρόοδο, την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος, τη δυνατότητα των νέων αυτής της χώρας να μπορούν να πάρουν τις αναγκαίες γνώσεις και δεξιότητες για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του μέλλοντος.

Αυτό αποδεικνύει και η νέα ανακοίνωσή της με την οποία εμφανίζει την Ο.Ε.Φ.Ε. «ως συμπαραστάτη της Υπουργού Παιδείας για να γίνει το σχολείο εξεταστικό κέντρο και… live streaming Έχει δε το θράσος και τη χυδαιότητα να κατηγορεί ότι οι θέσεις που εξέφρασε ο πρόεδρος της Ο.Ε.Φ.Ε., Γιάννης Βαφειαδάκης στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, ήταν υστερόβουλες με σκοπό να ευνοηθεί η φροντιστηριοποίηση της εκπαίδευσης ώστε να βρούμε «πελάτες».

-          Δεν επιτρέπουμε σε κανέναν διαδρομιστή Υπουργείων και εκλεκτό Κρατικών Οργανισμών να μας εμφανίζει ως συμπαραστάτες οποιουδήποτε.

-          Έχουμε διαχρονικά διαμορφωμένες θέσεις και αυτές εκφράζουμε πάντα είτε αυτό καθιστά αναγκαία τη συμφωνία ή τη διαφωνία με οποιαδήποτε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.  

-          Δεν επιτρέπουμε να διαστρεβλώνει κανείς ιδεοληπτικός το αυθεντικό ενδιαφέρον μας  για τα παιδιά μας, κάτι που αποδείξαμε στο δύσκολο δίμηνο που πέρασε όταν δίναμε τη μάχη για τους μαθητές μας, την ίδια ώρα που ετίθετο σε αμφισβήτηση η βιωσιμότητα πάρα πολλών φροντιστηρίων πανελλαδικά. Εκατοντάδες χιλιάδες γονείς πανελλαδικά έζησαν αυτή την προσπάθειά μας και αναγνώρισαν τον ρόλο μας. Αυτό αποτελεί για εμάς το μεγάλο ηθικό κέρδος που ποτέ δεν θα νιώσει η ηγεσία της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

-         Ναι, λέμε ναι στην ενίσχυση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας και θεωρούμε επικίνδυνα οπισθοδρομική κάθε αντίθετη άποψη. Ασφαλώς και να συζητήσουμε θέματα που αφορούν προσωπικά δεδομένα, την ανάγκη ενίσχυσης του αναγκαίου εξοπλισμού τόσο για το δημόσιο σχολείο, όσο και για τα φροντιστήρια ή άλλες ευαισθησίες. Ωστόσο, αυτός ο «ιερός πόλεμος» κατά της τηλεδιδασκαλίας είναι επικίνδυνος για την εκπαίδευση συνολικά, συνιστά μέγιστο αναχρονισμό.

-          Πάγια θέση της Ο.Ε.Φ.Ε.  για τις Εισαγωγικές και όχι μόνο, ήταν και συμπυκνωνόταν σε μία απλή, ξεκάθαρη πρόταση:

Ο υποψήφιος για τα ΑΕΙ θα πρέπει να αξιολογείται περισσότερες φορές με εξετάσεις εθνικού επιπέδου. Η εμπειρία δείχνει ότι αν ένας μαθητής αξιολογείται πολλές φορές, τότε μειώνεται και το άγχος των υποψηφίων. Για κανέναν λόγο δεν πρέπει να προσμετρούνται οι προφορικοί βαθμοί στην πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μιας και υπάρχει κίνδυνος διαπλοκής καθηγητών–μαθητών. Η ίδια φιλοσοφία θα πρέπει να διαπνέει όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και όχι  μόνο τον τρόπο εισαγωγής στα Α.Ε.Ι .Η εμπειρία δείχνει ότι χρειάζεται σε όλες τις βαθμίδες, σε όλες τις τάξεις μία διαδικασία συνεχούς αξιολόγησης μέσα από τεστ.

        Επίσης, όλα τα θέματα θα πρέπει να μπαίνουν από την Τράπεζα Θεμάτων, ώστε να μηδενίζεται ο κίνδυνος υποκειμενισμού στην επιλογή θεμάτων ανά σχολείο. Αυτές τις προτάσεις καταθέταμε σε κυβερνήσεις, όπως και στην προηγούμενη. Αυτές καταθέσαμε και στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων. Είναι θέσεις που στηρίζονται στην πολύχρονη εμπειρία μας τόσο των Ιδιοκτητών των Φροντιστηρίων, όσο και χιλιάδων Εκπαιδευτικών μας που στην συντριπτική πλειοψηφία τους βρίσκουν αναχρονιστικές τις θέσεις της Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.

Η Ο.Ε.Φ.Ε. έχει ξεκάθαρες προτάσεις για την Παιδεία και τις καταθέσαμε. Η Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. τι έκανε; Κατέθεσε θέσεις που όλες μαζί αποτελούν ένα ΟΧΙ. Όχι στην τηλεκπαίδευση. Όχι στην αντικειμενοποίηση των κριτηρίων εισαγωγής στα Α.Ε.Ι. και στην αντιμετώπιση του άγχους των μαθητών μας που μέχρι τώρα αισθάνονται ότι μία εξέταση καθορίζει την ζωή τους. Όχι στην Τράπεζα θεμάτων, ώστε να μην δημιουργούνται πολλές ταχύτητες στην κρίση των μαθητών. Όχι στην αξιολόγηση κάθε είδους. Όχι ουσιαστικά στην ύπαρξη Φροντιστηρίων, ναι όμως και πέπλο σιωπής απέναντι στη βιομηχανία μαύρου χρήματος από ανεξέλεγκτα ιδιαίτερα. Όχι στην αντιμετώπιση των κοινωνικών ανισοτήτων γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να ενισχύει την προσπάθειά μας για καθιέρωση κουπονιού εκπαίδευσης για τη στήριξη από τα φροντιστήρια παιδιών που δεν μπορούν να έχουν μία πρόσθετη στήριξη λόγω των οικονομικών προβλημάτων.

Η Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. επιτίθεται για άλλη μία φορά στην Ο.Ε.Φ.Ε. γιατί θέλει να κρύψει το οπισθοδρομικό σκεπτικό της, την αδιαφορία της για τα πραγματικά προβλήματα της Εκπαίδευσης, την υποκρισία της αφού το μόνο που την ενδιαφέρει είναι η ύπαρξη ενός μηχανισμού επαγγελματιών συνδικαλιστών που ενδιαφέρονται μόνο να παίζουν κάποιο ρόλο. Δεν καταλαβαίνουν όμως. Όσο συνεχίζουν με το ίδιο ύφος, ήθος και σκεπτικό, τόσο περισσότερο θα απομονώνονται από την κοινωνία, τους γονείς και τους μαθητές, αλλά ακόμα και από τους εκπαιδευτικούς των φροντιστηρίων που αδυνατεί να εκπροσωπήσει. Αυτά μπορούν, αυτά κάνουν.

Η Ο.Ε.Φ.Ε. συνεχίζει αδιαφορώντας για φωνές του παρελθόντος διευκρινίζοντας ότι κάθε επίθεση θα βρίσκει την απάντηση που της αρμόζει. Για εμάς προτεραιότητα είναι η ισχυροποίηση, η αναβάθμιση του Εκπαιδευτικού Συστήματος. Άλλοι κοιτούν προς το   μέλλον, άλλοι δίνουν απλά μάχες οπισθοφυλακών.

 

Δείτε την ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ

«Σύνδεσμος Σχολαρχών και ΟΕΦΕ οι μοναδικοί συμπαραστάτες της υπουργού Παιδείας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»