kellas
Στη Βουλή το ζήτημα των αναπληρωτών

Να προχωρήσει στην ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας και την ηλεκτρονική απόλυση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, καλεί την Υπουργό Παιδείας, κ. Νίκη Κεραμέως, ο αν. Γραμματέας της Κ.Ο. της Ν.Δ., Βουλευτής Ν. Λάρισας, κ. Χρήστος Κέλλας, καταθέτοντας σχετική ερώτηση στη Βουλή.

O κ. Κέλλας αναδεικνύει το βασικό αίτημα των Συλλόγων Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών και των Ομοσπονδιών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, επισημαίνοντας πως η φυσική παρουσία των εκπαιδευτικών στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για τις διαδικασίες ανάληψης υπηρεσίας και απόλυσης δημιουργεί έξοδα και προκαλεί ταλαιπωρία και αναστάτωση λόγω των ιδιαίτερων υγειονομικών συνθηκών της πανδημίας. Κατ’ επέκταση, τονίζει ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας πρέπει να ανταποκριθεί στο συγκεκριμένο αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας, δεδομένου ότι η Κυβέρνηση προχώρησε στην υλοποίηση του ψηφιακού κράτους, με σκοπό την εξ’ αποστάσεως λειτουργία του Δημοσίου και την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης:

«Η κυβέρνηση προχώρησε στην υλοποίηση της ψηφιακής “επανάστασης” του δημόσιου τομέα, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες και τη διευκόλυνση των καθημερινών τους συναλλαγών.

Το ψηφιακό κράτος, εν μέσω μιας πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης και του περιορισμού της κυκλοφορίας των πολιτών, επέτρεψε με μια σειρά ενεργειών την εξ αποστάσεως λειτουργία του Δημοσίου και την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Έτσι, δημιουργήθηκαν πλατφόρμες ψηφιακών υπηρεσιών κι ελήφθησαν ανάλογες νομοθετικές και ρυθμιστικές πρωτοβουλίες.

Στο πλαίσιο αυτό, ένα σημαντικό ζήτημα, που έχει αναδειχθεί ως βασικό αίτημα των Συλλόγων Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών και των Ομοσπονδιών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, είναι η ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας και η ηλεκτρονική απόλυση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, χωρίς τη φυσική τους παρουσία στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Η διαδικασία αυτή,  συνεπάγεται ταλαιπωρία, έξοδα, αναστάτωση, αλλά και υγειονομικά ζητήματα εξαιτίας της πανδημίας του covid 19, για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.

Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα αυξημένο σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, που περιλαμβάνουν νησιά, καθώς οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί υποχρεούνται, για να αναλάβουν υπηρεσία ή να διεκπεραιώσουν τις διαδικασίες απόλυσης, να μεταβούν στην έδρα της Διεύθυνσης, π.χ από νησιά των Κυκλάδων στην Ερμούπολη της Σύρου. 

Κατόπιν των παραπάνω, ερωτάσθε Κυρία Υπουργέ:

Είναι στις προθέσεις σας να προχωρήσετε στην ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας και την ηλεκτρονική απόλυση των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, με συμπλήρωση αντίστοιχης φόρμας; Και, εφόσον είναι, ποιο το χρονοδιάγραμμα των ενεργειών σας;».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis
Πιερρακάκης: «Να αναδειχθεί η Ελλάδα σε περιφερειακό κέντρο γνώσης, έρευνας και καινοτομίας»
Με αφορμή την ολοκλήρωση των εργασιών της 106ης Συνόδου, που διοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Πατρών.
Πιερρακάκης: «Να αναδειχθεί η Ελλάδα σε περιφερειακό κέντρο γνώσης, έρευνας και καινοτομίας»