Των αιρετών Ξυδά Απόστολου, Σαμοϊλη Γιάννη αιρετών
Ειναι γνωστό σε όλους τους εκπαιδευτικούς –εκτός ίσως της ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ- ότι για να ξεκινήσουν οι λειτουργικές τοποθετήσεις , οι εκπαιδευτικοί πρέπει να βρίσκονται στα σχολεία ώστε να γίνουν οι αναθέσεις την πρώτη ημέρα από τους συλλόγους διδασκόντων. Ακολουθεί ο χαρακτηρισμός των λειτουργικά υπεράριθμων και η επεξεργασία – ανάρτηση των κενών από τα υπηρεσιακά συμβούλια. Μετά την ανάρτηση των κενών υποβάλλονται αιτήσεις τοποθέτησης από τους εκπαιδευτικούς που ικανοποιούνται με βάση την υπηρεσιακή τους κατάσταση και τα μόρια τους.
Αναρωτιέται κάθε καλόπιστος εκπαιδευτικός πως θα πραγματοποιηθούν όλα τα προηγούμενα μέσα στην Αυγουστιάτικη ραστώνη , με όλους τους εκπαιδευτικούς σε κανονική άδεια; Όμως δεν πρωτοτυπούν οι πολιτικοί φωστήρες της σημερινής κυβέρνησης.
Είχε καλέσει στο τέλος Αυγούστου του 2016 και η προηγούμενη κυβέρνηση να πραγματοποιηθούν υπηρεσιακές μεταβολές , αλλά κατάλαβε το ανέφικτο με κλειστά τα σχολεία και απλά δεν έγιναν.
Γιατί εκδηλώνεται αυτό το ενδιαφέρον για την έγκαιρη λειτουργία των σχολείων και ως εμπόδιο εντοπίζεται η πραγματοποίηση των υπηρεσιακών μεταβολών.
Η απάντηση θα πρέπει να αναζητηθεί στο νέο σχολείο που σχεδιάζει και υλοποιεί η σημερινή και κάθε προηγούμενη κυβέρνηση με βάση τις εντολές της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ.
Στο αυτόνομο , αποκεντρωμένο , κατηγοριοποιημένο σχολείο με διευθυντή που θα έχει λόγο στην επιλογή του προσωπικού , δεν χωρούν υπηρεσιακές μεταβολές , οργανική θέση, ανάρτηση κενών , μόρια δηλαδή τοποθετήσεις με αντικειμενικά κριτήρια. Ακόμα και ο σύλλογος διδασκόντων εμποδίζει την λειτουργία του σχολείου που θα διοικείται από ολιγομελές Δ.Σ. ( διευθυντής- υποδιευθυντής- εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών) . Όσο για αναθέσεις μαθημάτων , εργασιών και ωρολόγιο πρόγραμμα θα τα λαμβάνουμε με ηλεκτρονικό μήνυμα από τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ πριν την έναρξη της σχ. χρονιάς για να μην εμποδίζεται η έγκαιρη έναρξη των μαθημάτων.
Οι κοινωνικοί αγώνες για το καθολικό αγαθό της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας ήταν πάντα συνδεδεμένοι με τους αγώνες για δημοκρατική διακυβέρνηση και αυτό φαίνεται από τα συνθήματα που πρόβαλλαν <προίκα στην παιδεία και όχι στην Σοφία> , <1-1-4> , <ψωμί – παιδεία – ελευθερία>. Με την κυριαρχία της σοσιαλδημοκρατίας την δεκαετία του 1980 , ο ιδρυτικός νόμος της εκπαίδευσης 1566/1985 κατοχυρώνει την δημοκρατική λειτουργία του σχολείου με το σύλλογο διδασκόντων δυναμωμένο , τις οργανικές θέσεις στο υπουργείο, αμετάθετο και άλλα. Χρειάστηκαν ακόμα 10 έτη για αποτυπωθούν νομοθετικά αυτά που είχαν κατακτηθεί στην πράξη από το εκπαιδευτικό κίνημα για τις υπηρεσιακές μεταβολές με τα ΠΔ/50 του 1996 και ΠΔ/100 του 1997 , τα οποία ισχύουν μέχρι σήμερα. Η διοίκηση όμως , η οποία λειτουργεί με την λογική των εξυπηρετήσεων του πελατειακού κράτους της εκάστοτε κυβέρνησης καταστρατηγεί την διαδικασία των υπηρεσιακών μεταβολών, ιδιαίτερα όπου δεν υπάρχει συντεταγμένο κίνημα να υπερασπίσει την κατακτημένη και νομοθετικά αποτυπωμένη λειτουργία. Μην ξεχνάμε ότι οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ πραγματοποιούνται (εκτός των κατά προτεραιότητα ) με μόρια τα τελευταία έτη.
Επειδή είμαστε στην εποχή των <άριστων> και των <άξιων> για να γνωρίζουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλαιότεροι , δικαίωμα υποβολής αίτησης για μετάθεση στην εποχή του επιθεωρητή μέχρι το 1980 είχαν όσοι βαθμολογούνταν από κάποιο βαθμό και πάνω , οι άλλοι θα μπορούσαν να περιμένουν. Όταν θα εγκατασταθεί για τα καλά το προσοντολόγιο και η κακόφημη <αξιολόγηση > στα σχολεία θα υπάρχουν υπηρεσιακές μεταβολές όπως τις γνωρίζουμε ή θα φαντάζουν ουτοπία; Η απάντηση έχει δηλωθεί πολλές φορές από τα μεγαλοστελέχη κάθε κυβέρνησης (περιφερειακούς διευθυντές ) προς τους ιεραρχικά κατώτερους (διευθ. Εκπαιδ.) και είναι ότι η διαδικασία τοποθετήσεων του Σεπτεμβρίου είναι εμπόδιο στην έγκαιρη λειτουργία των σχολείων. Στην ελαστική εργασία των 40000 αναπληρωτών και στο χρόνο πρόσληψης τους δεν γίνεται καμία αναφορά. Αυτούς μπορούν από το 2002 να τους τοποθετούν όπου θέλουν με προσωπική τους απόφαση, χωρίς την σύμφωνη γνώμη ΠΥΣΔΕ που είναι υπεύθυνο για την επεξεργασία των κενών. Στόχος της πολιτικής των κυβερνήσεων διαχρονικά είναι ειδικά τον Σεπτέμβριο να τοποθετούν εκπαιδευτικούς χωρίς κανένα αντικειμενικό κριτήριο. Θα τους το επιτρέψουμε;
Βαθιά υποκριτικό είναι το ενδιαφέρον των κυβερνόντων για την έγκαιρη λειτουργία των σχολείων , για την μόρφωση των μαθητών και το δείχνουν όλα τα κυβερνητικά μέτρα (ποσοστό του ΑΕΠ για την παιδεία, διορισμοί , ελαστική εργασία , προγρ. Σπουδών , βιβλία 20- ετίας και άνω).
Το νομοθετικό πλαίσιο που δημιούργησαν πρόσφατα για τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς είναι οδηγός για να εφαρμοστεί με τις κατάλληλες προσαρμογές και για τους δημόσιους στο σχολείο επιχείρηση με τους μαθητές πελάτες . Η επικοινωνιακή επίθεση που εξαπολύουν με τα ΜΜΕ που σιτίζουν και ελέγχουν τους δείχνει και μπορεί να αισθάνονται παντοδύναμοι , αυτό όμως τους οδηγεί στη ασυδοσία.
Το κοινωνικό – εκπαιδευτικό κίνημα θα απαντήσει με τους αγώνες υπερασπίζοντας το δημόσιο αγαθό της δωρεάν παιδείας.
ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ.
ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΙΡΕΤΟΣ Ή ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΥΣΔΕ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ
ΞΥΔΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ (τακτικός)
ΣΑΜΟΪΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ(αναπλ/τικος)
ΑΙΡΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΥΣΔΕ ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ – ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη