sxoleio italia
Ενημέρωση των αιρετών ΠΥΣΔΕ Γ΄Αθήνας Αγγελικής Φατούρου, Αντώνη Πέττα

Την δημιουργία τμημάτων με 15 μαθητές ζητούν οι αιρετοί ν ΠΥΣΔΕ Γ΄Αθήνας Αγγελική Φατούρου, Αντώνης Πέττας σε ανακοίνωσή του.

Παράλληλα, απαιτούν να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για την υγειονομική προστασία μαθητών και  εκπαιδευτικών και τη συνεχή καθαριότητα των σχολικών χώρων. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

 22ο  ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΔΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ                                             26/8/2020

 

  • Δημιουργία τμημάτων με  15 μαθητές ΑΜΕΣΩΣ. Πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού για την ομαλή λειτουργία των σχολείων, ειδικά εν μέσω πανδημίας.
  • Να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για την υγειονομική προστασία μαθητών και  εκπαιδευτικών και τη συνεχή καθαριότητα των σχολικών χώρων. ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ!

 

Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι.

Ευχόμαστε ολόψυχα δημιουργική σχολική χρονιά, με υγεία και πρόοδο για τους μαθητές μας και για μας.

Καλωσορίζουμε τους νεοδιορισθέντες συναδέλφους μας στην Ειδική Αγωγή, αποτέλεσμα των πολύχρονων αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος, τους ευχόμαστε καλή τοποθέτηση και τους περιμένουμε στις Γενικές συνελεύσεις και στις ΕΛΜΕ [η τοποθέτηση γίνεται με ευθύνη του προϊσταμένου, σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος απευθυνθείτε στην ΕΛΜΕ που ανήκετε].

Καλωσορίζουμε, επίσης, τους 230 αναπληρωτές συναδέλφους μας, και ελπίζουμε, με τους εντεινόμενους κοινούς μας αγώνες, σύντομα να είναι κι αυτοί μόνιμοι. Τα σωματεία μας, όπως γνωρίζετε οι περισσότεροι, εντάσσουν τους αναπληρωτές ως ΕΝΤΕΛΩΣ ΙΣΟΤΙΜΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ.

 

Χρειάστηκε μια πανδημία για να φανεί και στον πιο ανυποψίαστο ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΑΜΕ...

                                                                 Όταν εδώ και χρόνια  ζητούσαμε και παλεύαμε για

  • μείωση των μαθητών στις τάξεις [ανώτατο όριο 20 μαθητές, 15 στις κατευθύνσεις, 10 στα εργαστήρια]
  • δεκάδες χιλιάδες διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών, ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά και ο θεσμός του αναπληρωτή να περιοριστεί στις κυριολεκτικά έκτακτες περιπτώσεις [ασθένειες, εγκυμοσύνες, κλπ].

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΜΕ!. ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ στις ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΛΜΕ και στις κινητοποιήσεις!

 

Σχετικά με το ΠΥΣΔΕ και τις τοποθετήσεις

Σχετικά με τη διαδικασία των τοποθετήσεων για την κάλυψη των λειτουργικών κενών στο ΠΥΣΔΕ Γ΄ ΑΘΗΝΑΣ, η απαράδεκτη εγκύκλιος για τοποθετήσεις μέχρι 14/8 τελικά δεν υλοποιήθηκε. Άλλωστε την καταγγείλαμε αμέσως [βλ. 31/7/2020, 21ο Ενημερωτικό]. Η σχετική συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί τελικά την Παρασκευή 28/8.

Υπενθυμίζουμε ότι στην αρχή της σχολικής χρονιάς πραγματοποιείται αυτή η διαδικασία με ευθύνη του κάθε Υπηρεσιακού Συμβουλίου χωρίς την ύπαρξη σαφούς νομικού πλαισίου, όπως τα ΠΔ50 και ΠΔ100 για τις οργανικές τοποθετήσεις που ανάγονται στις κατηγορίες μετάθεσης. Παρ’ όλα αυτά τα συγκεκριμένα ΠΔ προβλέπουν και παραπέμπουν σε αντίστοιχη διαδικασία για την κάλυψη των λειτουργικών κενών των σχολείων στην περίοδο του Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, το ΠΔ50/96 στο άρθρο 14 που ρυθμίζει την άρση της υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών, στην παράγραφο 7 αναφέρει: «Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους». Επίσης στο ΠΔ50/96 στο Άρθρο 14 που ρυθμίζει την οργανική τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε σχολική μονάδα στην παράγραφο 12 αναφέρει: «Οι εκπαιδευτικοί που δεν τοποθετήθηκαν σε σχολεία της προτίμησής τους τοποθετούνται προς το συμφέρον της υπηρεσίας στις υπόλοιπες κενές θέσεις. Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν ως υπεράριθμοι στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με τη διαδικασία του εδαφίου β' της παρ. 7 του άρθρου 14 σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.»

Το ΠΥΣΔΕ τοποθετεί τους εκπαιδευτικούς μετά από αίτησή τους με βάση τα μόρια (μετάθεσης κι απόσπασης)  και την υπηρεσιακή κατάσταση των συναδέλφων με την ακόλουθη σειρά: 1. Λειτουργικά υπεράριθμοι [εκπαιδευτικοί με οργανική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα). 2] Διάθεση ΠΥΣΔΕ (εκπαιδευτικοί που δεν πήραν οργανική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα και είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ) - Εκπαιδευτικοί που ζητούν Απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ (όσοι έχουν οργανική τοποθέτηση σε σχολική μονάδα και επιθυμούν να αλλάξουν σχολείο για την τρέχουσα σχολική χρονιά). 3] Αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΔΕ. 5] Εκπαιδευτικοί που τοποθετήθηκαν στην περιοχή από Μετάταξη (αν υπάρχουν). 6]  Αναπληρωτές.

Οι διαθέσεις των εκπαιδευτικών πραγματοποιούνται για την κάλυψη μικρών κενών και σε καμία περίπτωση για κάλυψη ολόκληρων κενών που θα προκαλέσουν την κατάτμησή τους. Σε κάθε περίπτωση κάλυψη τέτοιου κενού με διάθεση δύο εκπαιδευτικών, σε ακραίες περιπτώσεις, μπορεί να πραγματοποιηθεί στο τέλος της διαδικασίας των λειτουργικών τοποθετήσεων. Οι διαθέσεις πρέπει να γίνονται στο τέλος της διαδικασίας των λειτουργικών τοποθετήσεων, εκτός απ’ τις προφανείς περιπτώσεις, όπου βολεύουν καλύψεις ωραρίου σε κοντινά και όμορα σχολεία. Μετά τη Β΄ φάση λειτουργικών τοποθετήσεων, η συμπλήρωση ωραρίου των εκπαιδευτικών για την κάλυψη του ωραρίου τους με διάθεση σε άλλη σχολική μονάδα να γίνεται με βάση την εγγύτητα των σχολικών μονάδων. Αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα και υπάρχουν περισσότεροι του ενός εκπαιδευτικοί που πρέπει να καλύψουν ωράριο, να ζητούνται δηλώσεις προτίμησης και η μετακίνηση να γίνεται με βάση τα μόρια του κάθε εκπαιδευτικού. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εκδήλωση ενδιαφέροντος, θα μετακινείται ο εκπαιδευτικός με τα λιγότερα μόρια. Οι εκπαιδευτικοί που θα τοποθετηθούν στην Α΄ φάση δεν πρέπει να χάσουν την έως τότε υπηρεσιακή τους κατάσταση και με αυτή θα  έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν τα κενά της Β΄ φάσης που πιθανά θα προκύψουν, αφού τα τμήματα των Λυκείων και των ΕΠΑΛ δεν έχουν ακόμη ολοκληρωθεί [λόγω της κινητικότητας των εγγραφών των μαθητών και της διαδικασίας των εξετάσεων για τους μετεξεταστέους μαθητές]. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα (σύμφωνα με την πρακτική των προηγούμενων ετών) να ανακοινωθούν νέες αποσπάσεις εκπαιδευτικών μετά τις 7 Σεπτεμβρίου, όπως και η πιθανότητα στην επεξεργασία των κενών της Α’ φάσης να προκύψουν λάθη, λόγω του μικρού χρόνου που έχουν τα σχολεία και το ΠΥΣΔΕ για τον ακριβή καθορισμό των εκπαιδευτικών αναγκών.

Σε κάθε περίπτωση σας ενημερώνουμε ότι θα στηρίξουμε όλες τις αιτήσεις απόσπασης εντός ΠΥΣΔΕ και όλες τις αιτήσεις για μείωση ωραρίου για σοβαρούς λόγους υγείας. Επίσης δεν ψηφίζουμε καμιά τοποθέτηση συναδέλφου σε περισσότερο των δύο σχολείων. Επίσης, για οποιοδήποτε πρόβλημα καλούμε τους συναδέλφους να απευθύνονται στις ΕΛΜΕ τους.

 

ΥΣ. Υπενθυμίζουμε ότι

1. Η εκπαίδευση είναι υποχρεωτική.  Δεν αποδεχόμαστε την πολιτική του υπουργείου που με την υιοθέτηση των «υπεύθυνων δηλώσεων» την κατέστησε προαιρετική τον περασμένο Μάιο και Ιούνιο, εξευτελίζοντας την εκπαιδευτική διαδικασία. Δεν θα ανεχθούμε καμία επανάληψη αυτής της πρακτική.

2. Καμία εκπαιδευτική πράξη δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την «εξ αποστάσεως» ή τη ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων, πολύ περισσότερο την ώρα που τα σχολεία βρίσκονται σε λειτουργία. Δεν αποδεχόμαστε την εγκατάσταση και χρήση καμερών μέσα στην τάξη. Η κυβέρνηση να λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα, προσλαμβάνοντας το αναγκαίο προσωπικό για τη στήριξη των μαθητών που αδυνατούν πραγματικά να παρακολουθήσουν τα μαθήματα (ενισχυτική, πρόσθετη, κατ’ οίκον διδασκαλία, παράλληλη στήριξη). Να εγκριθούν όλα τα «ολιγομελή» στα ΕΠΑΛ και τα ΓΕΛ τα τμήματα β΄ξένης γλώσσας που ξεπερνούν τον αριθμό τμημάτων γενικής παιδείας;

3. Να μειωθεί τώρα ο αριθμός των μαθητών και να γίνουν μαζικές προσλήψεις μονίμων εκπαιδευτικών που θα καλύψουν τις ανάγκες. Κανένα τμήμα με περισσότερους από 15 μαθητές. Πέρα από την παιδαγωγική αξία του μικρού αριθμού μαθητών στα τμήματα, η πανδημία ανέδειξε την εξίσου σημαντική υγειονομική πτυχή του ζητήματος. Η πολιτική που τα προηγούμενα χρόνια έβαλε λουκέτο σε 1500 σχολεία, υπηρετεί μόνο το στόχο των περικοπών και της εξοικονόμησης πόρων, αδιαφορώντας τόσο για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης όσο και για τη διασφάλιση της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών. Το αίτημα του εκπαιδευτικού κινήματος για μείωση των μαθητών ανά τμήμα είναι επίκαιρο όσο ποτέ. Αν πραγματικά το ΥΠΑΙΘ αγωνιά για την υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών ας ανοίξει τώρα τα σχολεία που έκλεισε, ώστε να αποσυμφορήσει την κατάσταση. Άλλωστε σε πολλά σχολεία υπάρχουν κενές αίθουσες και αυτό μπορεί να υλοποιηθεί αύριο το πρωί.

4. Δέσμευση χρημάτων του κρατικού προϋπολογισμού για νέες αίθουσες και σύγχρονες κτιριακές εγκαταστάσεις – με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό.

5. Μέσα προστασίας και υγιεινής για όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Είναι ευθύνη της κυβέρνησης και του υπουργείου να διασφαλίζει την τακτική καθαριότητα των σχολικών κτιρίων, στελεχώνοντας τα με το απαιτούμενο μόνιμο προσωπικό. Να στελεχωθούν τα σχολεία με το απαιτούμενο ειδικό προσωπικό (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί κλπ) για τη στήριξη εκπαιδευτικών και μαθητών.

6. Ειδικά για τους συναδέλφους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, απαιτούμε να υπάρξει μέριμνα και ανεμπόδιστη παροχή αδειών ειδικού σκοπού. Δεν διαπραγματευόμαστε την υγεία κανενός!

7.Μαζική διενέργεια δωρεάν τεστ - δωρεάν διάθεση μασκών και αντισηπτικών .

8. Αφήνουμε στη δημόσια χλεύη τις δηλώσεις της υπουργού για τους μέσους όρους! Κανονικά, έπρεπε να επέμβει ο εισαγγελέας για διασπορά ψευδών ειδήσεων [αφού άλλη διασπορά δεν γνωρίζει η κυρία από το Χάρβαρντ]

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες