Σ. Ζαχαράκη: Μεριμνήσαμε ώστε να προσληφθούν εκπαιδευτικοί νε αναπηρία
Απάντηση της Σ. Ζαχαράκη σε ερώτηση της Κ. Αδάμου για την πρόσληψη εκπαιδευτικών με αναπηρία

Ερώτηση για τις δυσκολίες κατά την πρόσληψη εκπαιδευτικού επιστημονικού και βοηθητικού επιστημονικού προσωπικού με αναπηρία στο Δημόσιο κατέθεσε η βουλευτής Κωνσταντίνα Αδάμου του ΜέΡΑ25 (αναλυτικά εδώ).

Σύμφωνα με την απάντηση της υφυπουργού Παιδείας, «Ελήφθη πρόνοια ώστε οι διοριστέοι να μοριοδοτούνται για τυχόν ποσοστό αναπηρίας που μπορεί να διαθέτουν και μάλιστα με την έκδοση του ν.4589/2019, το ποσοστό αναπηρίας το οποίο πλέον μοριοδοτείται μειώθηκε από 67% σε 50%, ενώ συμπεριλαμβάνεται εκτός από την αναπηρία των ιδίων και των τέκνων και η αναπηρία των συζύγων των υποψηφίων, διευρύνοντας έτσι το φάσμα συμπερίληψης και υποστήριξης των ατόμων με αναπηρία”.

Αναλυτικά η απάντηση της Σ. Ζαχαράκη:

Απαντώντας στην Ερώτηση με αριθμό 4462/24-2-2020, την οποία κατέθεσε η Βουλευτής κ. Κωνσιαντίνα Αδάμου, με θέμα «Δυσκολίες κατά την πρόσληψη εκπαιδευτικού επιστημονικού και βοηθητικού επιστημονικού προσωπικού με αναπηρία στο Δημόσιο», σας κάνουμε γνωστά τα ακόλουθα Με γνώμονα και ιδιαίτερη ευαισθησία ως προς τα ζητήματα αναβάθμισης της παρεχόμενης παιδείας προς τους συμπολίτες μας οι οποίοι εμπίπτουν σε κάποια κατηγορία με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και κατά συνέπεια τη βελτίωσή της αντιμετώπισής τους από το σύνολο της ελληνικής πολιτείας, έχει ληφθεί ήδη από τον πρώτο μήνα ανάληψης των καθηκόντων μας μέριμνα με στοχευμένες νομοθετικές ρυθμίσεις. 

Με γνώμονα και ιδιαίτερη ευαισθησία ως προς τα ζητήματα αναβάθμισης της παρεχόμενης παιδείας προς τους συμπολίτες μας οι οποίοι εμπίπτουν σε κάποια κατηγορία με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και κατά συνέπεια τη βελτίωσή της αντιμετώπισής τους από το σύνολο της ελληνικής πολιτείας, έχει ληφθεί ήδη από τον πρώτο μήνα ανάληψης των καθηκόντων μας μέριμνα με στοχευμένες νομοθετικές ρυθμίσεις. 

Αναφορικά με τις οριστικές τοποθετήσεις των νεοδιόριστων και σύμφωνα με το άρθρο 62 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α’), όπως τροποποιήθηκε/συμπληρώθηκε πρόσφατα με τον ν. 4653/2020 (ΦΕΚ 12 Α ), θα γίνουν σύμφωνα με τα κριτήρια μετάθεσης που αναφέρονται στην παρ. 2 του άρθρου 16 του Π Δ 50/1996 (ΦΕΚ 45 Α).

Στις τοποθετήσεις υφίσταται η πρόταξη των ειδικών κατηγοριών, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 13 του ίδιου Π.Δ.. Οι ειδικές αυτές κατηγορίες, όπως αναφέρονται στο άρθρο 8 του Π.Δ. 56/2001 (ΦΕΚ 47 Α’), αφορούν σε συγκεκριμένες παθήσεις των τέκνων, των ιδίων και των συζύγων καθώς και στην πολυτεκνία. 

Επίσης, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι οι ΣΜΕΑΕ στις περισσότερες των περιπτώσεων εδρεύουν σε κεντρικές περιοχές του εκάστοτε νομού και δεν έχουν τη διασπορά που παρουσιάζουν οι σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης.

Στην κατεύθυνση αυτή, ελήφθη πρόνοια ώστε οι διοριστέοι να μοριοδοτούνται για τυχόν ποσοστό αναπηρίας που μπορεί να διαθέτουν και μάλιστα με την έκδοση του ν.4589/2019, το ποσοστό αναπηρίας το οποίο πλέον μοριοδοτείται μειώθηκε από 67% σε 50%, ενώ συμπεριλαμβάνεται εκτός από την αναπηρία των ιδίων και των τέκνων και η αναπηρία των συζύγων των υποψηφίων, διευρύνοντας έτσι το φάσμα συμπερίληψης και υποστήριξης των ατόμων με αναπηρία. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ανακαλούνται αυτά τα γνωστά δημητριακά βρώμης

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 23/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παιδί παίζει με παιχνίδια
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
Ο αγώνας των γονιών αφότου ο γιος τους διαγνώστηκε με νευρολογική αναπτυξιακή διαταραχή στο φάσμα του αυτισμού.
Ασπεργκερ σε ακριτικό νησί
εκπαιδευτικος ΑΜΕΑ
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
Από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η μονάδα (αφού το σχολείο τους κρίθηκε -και ήταν- ακατάλληλο και επικίνδυνο) που θα φιλοξενούσε τα παιδιά τους...
Ειδικά σχολεία: Στην ψηφιακή εποχή δεν υπάρχει πρόσβαση
depy
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης
Η ακριβής διάγνωση συχνά εξαρτάται από την κατανόηση του ασθενή και την αξιολόγηση 10 συμπτωμάτων τα οποία συνήθως οδηγούν σε λανθασμένη διάγνωση της...
ΔΕΠΥ: Συχνά συμπτώματα που διαφεύγουν της διάγνωσης