fofi gennimata
«Γιατί δεν μπορούσαν να βρεθούν περισσότερες αίθουσες; Γιατί δεν μπορούσαν να ενεργοποιηθούν οι καθηγητές είτε με εθελοντισμό είτε με προσλήψεις;», σημείωσε η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ, ασκώντας δριμεία κριτική στην κυβέρνηση αναφορικά με το άνοιγμα των σχολείων

Σκληρή κριτική στην κυβέρνηση εφ' όλης της ύλης, μιλώντας για έλλειψη στρατηγικής κι αδυναμία στη διαχείριση τόσο της έξαρσης του κορονοϊού όσο και για τις σημαντικές επιπτώσεις στην οικονομία, την ανεργία, την Παιδεία με το άνοιγμα των σχολείων, τον τουρισμό, άσκησε η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής, Φώφη Γεννηματά, από το βήμα της Βουλής, στην προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση για τις οικονομικές και υγειονομικές επιπτώσεις της πανδημίας μετά από σχετικό αίτημα που κατέθεσε η ίδια.

Απευθυνόμενη στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη προσωπικά, η κ. Γεννηματά διατύπωσε τις προτάσεις του Κινήματος Αλλαγής και κατηγόρησε την κυβέρνηση για αναξιοπιστία, ασυνέπεια και αναποτελεσματικότητα και ότι πορεύεται με την τακτική «βλέποντας και κάνοντας», ενώ άσκησε αιχμηρή κριτική και για τον τρόπο με τον οποίο θα ανοίξουν τα σχολεία. «Μακριά από μας οι λογικές τού να μην ανοίξουν τα σχολεία. Εμείς δεν θέλουμε κλειστά σχολεία. Θέλουμε ασφαλή σχολεία», επισήμανε.

Επιπλέον, η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ σημείωσε ότι «χρειάζεται καμπάνια ενημέρωσης υπέρ του εμβολίου, αλλά χρειάζεται καμπάνια ενημέρωσης και υπέρ της μάσκας. Είναι αδιανόητα αυτά που ζούμε τις τελευταίες μέρες στην Ελλάδα. Πρέπει να χτυπηθεί αυτή η λογική της θεωρίας συνωμοσίας μια και έξω στον τόπο. Μία λογική που ξεκίνησε στο ξεκίνημα της οικονομικής κρίσης»

Επίσης, ζήτησε να ενισχυθεί η επιστρεπτέα προκαταβολή με επιπλέον 2 δισ. ευρώ και να χρησιμοποιηθεί το απόθεμα του μαξιλαριού, ιδίως στο κομμάτι που δεν χρειάζεται την έγκριση του ΕSM. «Αν δεν το κάνετε τώρα που τα αδιέξοδα είναι εμφανή πότε θα το κάνετε; Σας ενοχλεί η κριτική που σας κάνω με το βλέποντας και κάνοντας, αλλά τι διαφορετικό ακολουθείτε στο θέμα των σχολείων;», σημείωσε.

Αναλυτικά το απόσπασμα της ομιλίας της Φώφης Γεννηματά για τα σχολεία:

«Η κατάσταση που δημιουργείται με το άνοιγμα των σχολείων αναδεικνύει για άλλη μια φορά ότι η Κυβέρνηση ήταν ανέτοιμη. 

Μακριά από εμάς οι λογικές του να μην ανοίξουν τα σχολεία. Εμείς δεν θέλουμε κλειστά σχολεία, θέλουμε ασφαλή σχολεία. Εδώ ελάτε, να δούμε και να συζητήσουμε. Τι έχετε κάνει και τι μπορούσε να γίνει; Γιατί χάσατε όλους αυτούς τους μήνες στους οποίους θα μπορούσατε να έχετε συζητήσει και με την εκπαιδευτική κοινότητα και να έχετε ενημερώσει γονείς και μαθητές και να έχετε λάβει τα μέτρα σας ώστε να μην έχουμε πάνω από 15 παιδιά σε κάθε τμήμα; Αυτό το στοιχειώδες δεν μπορούσαμε να το συμφωνήσουμε; 

Κι έρχεστε και μου λέτε κ. Πρωθυπουργέ ότι «ναι, το ακούω για τα ολιγομελή τμήματα, καλό θα ήταν, αλλά δεν μπορούμε να το κάνουμε». Γιατί δεν μπορείτε να το κάνετε; Γιατί δεν μπορούσαν να βρεθούν περισσότερες αίθουσες; Γιατί δεν μπορούσαν να ενεργοποιηθούν οι καθηγητές είτε με εθελοντισμό είτε με προσλήψεις; Γιατί δεν μπορούσε να αξιοποιηθεί η πραγματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση και όχι η τάξη-studio; Μπορούσατε να έχετε κάνει επιμόρφωση των καθηγητών όλο αυτό το διάστημα. Γιατί δεν μπορούσατε να έχετε οργανώσει ακόμη και βάρδιες; Μπορούσατε να έχετε μειώσει ακόμα και την ύλη. Χίλια πράγματα μπορώ να σας συζητήσω, έτσι τώρα.

Γιατί λοιπόν ήταν τόσο δύσκολο και αδύνατον τελικά να κάνουμε αυτόν τον διάλογο που κάνουν οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες; Και πρέπει να επιβάλλετε τελικά εσείς το συνωστισμό στα παιδιά μέσα στην τάξη.

Εμάς λοιπόν μας ενδιαφέρει η ασφάλειά τους. Και των παιδιών και εκπαιδευτικών και των εργαζομένων στα σχολεία και των οικογενειών όλων αυτών. Είναι πολύ κρίσιμο. Αλλά φαίνεται ότι αρκεί στην κυβέρνηση να έχουν τα παιδιά μία μάσκα κι ένα παγουρίνο. Και ο Θεός βοηθός, προσθέτω εγώ. Σας ενοχλεί η κριτική που σας κάνω συνέχεια ότι ακολουθείτε τη λογική του βλέποντας και κάνοντας, αλλά τι διαφορετικό έχετε κάνει στο άνοιγμα των σχολείων; Πείτε μας κάτι συγκεκριμένο.

Κύριε Μητσοτάκη,

Θα σας διαβάσω  μία επιστολή που ήρθε στο mail μου και η οποία αποτυπώνει το αλαλούμ που έχετε προκαλέσει στα σχολεία. 

Μου γράφει λοιπόν: «θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα γεγονός το οποίο με προβλημάτισε ιδιαίτερα. Η σύζυγος μου είναι δασκάλα και την Πέμπτη το βράδυ έλαβε ένα ενημερωτικό  e-email σύμφωνα με το οποίο μετά από επικοινωνία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ο ΕΟΔΥ έδωσε οδηγία σύμφωνα με την οποία η ίδια και όλοι οι δάσκαλοι του σχολείου της θα πρέπει να μπουν σε καραντίνα για 14 μέρες. Ο λόγος: μια δασκάλα η οποία συμμετείχε στην συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου της που έγινε πριν 2-3 μέρες βρέθηκε θετική στον COVID-19! Δεν μπορώ να σας περιγράψω την αναστάτωση  που προκλήθηκε στους ανθρώπους αυτούς και τις οικογένειες μας. Την επόμενη μέρα μετά από παρέμβαση του Υπ. Παιδείας και διαβούλευση με τον ΕΟΔΥ στάλθηκε νέα ενημέρωση!!! Σύμφωνα με την οποία δεν θα μπουν σε καραντίνα όλοι οι δάσκαλοι που συμμετείχαν στην συνεδρίαση, αλλά μόνο αυτοί που κάθονταν δίπλα στην δασκάλα που βρέθηκε θετική… Προφανώς δεν είμαι σε θέση να κρίνω την ουσία της υπόθεσης. Όμως είναι ορατή δια γυμνού οφθαλμού η παντελής απουσία ενός πλαισίουβασικών οδηγιών από τους αρμοδίους φορείς. Δεν σας κρύβω ότι νιώσαμε μόνοι μας, δεν ξέραμε τι να κάνουμε, και η ανασφάλεια είναι ο χειρότερος σύμβουλος σε τέτοιες περιπτώσεις.Αντιλαμβάνεστε ότι η εκπαιδευτική κοινότητα είναι σε αναβρασμό…»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepisthmio_dytikis_makedoniaw.jpg
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τους διδάσκοντες
Από την ερχόμενη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου - Η αξιολόγηση θα είναι ανώνυμη και θα γίνει ηλεκτρονικά
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τους διδάσκοντες
school_education_tetradia_notbook_kimolies_chalks_apple.jpg
Για την κινητοποίηση στη Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά σχετικά με την ΕΔΕ του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά
«Kαλούμε όλους τους συναδέλφους - Μέλη μας, τη ΔΟΕ αλλά και τα λοιπά σωματεία να βρίσκονται σε εγρήγορση ενόψει και της έκδοσης του πορίσματος της...
Για την κινητοποίηση στη Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά σχετικά με την ΕΔΕ του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά
sxoleio
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης
Στους δύο πίνακες κατάταξης για τη Γενική Παιδεία αίτηση υπέβαλαν συνολικά 152.278 εκπαιδευτικοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης