Αδιαμφισβήτητο είναι πλέον το γεγονός ότι στην Ελλάδα ο COVID 19, αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία από την Κυβέρνηση της Ν.Δ., για κάθε είδους παρεμβάσεις στις κατακτήσεις και τα δικαιώματα ενός ολόκληρου λαού αλλά και δικαιολογία για κάθε είδους ανεπάρκεια στη διαχείριση τους. Από το νομοσχέδιο Βρούτση, για απλήρωτες και αέναες υπερωρίες, μέχρι την εκτίναξη του Δημόσιου Χρέους , της Ανεργίας και της φτώχειας.
Την ίδια τακτική ακολουθούν και οι ομοϊδεάτες τους άρχοντες στην τοπική Αυτοδιοίκηση. Σε αυτό το κλίμα λοιπόν η Δήμαρχος Χαλκιδέων κ. Βάκα αλλά και ο Αντι περιφερειάρχης Π.Ε. Εύβοιας, κ. Κελαιδιτης , σπεύδουν να δηλώσουν, προδικάζοντας τις εξελίξεις, ότι κανένας μαθητής, μαθήτρια από τη Δομή της Ριτσώνας δεν θα φοιτήσει φέτος στα Δημόσια Σχολεία της περιοχής, σε συνάντηση για το θέμα με τους ειδικούς γραμματείς από τα Υπ. Παιδείας και Μετανάστευσης, όπου να σημειωθεί δεν κλήθηκαν εκπρόσωποι της Εκπαιδευτικής Κοινότητας και φυσικά ούτε οι συντονιστές εκπαίδευσης της Δομής που υπάγονται στο Υπ. Παιδείας, ώστε να καταθέσουν την επιστημονική τους άποψη. Εντυπωσιακό είναι δε το γεγονός ότι η κ. Βάκα, ως Νομικός, παρέβλεψε ότι η Εκπαίδευση μαθητών προσφύγων είναι νομικά κατοχυρωμένη από το εθνικό μας σύνταγμα αλλά και το Ευρωπαϊκό δίκαιο. Επίσης εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι ο κ. Κελαιδιτης φαίνεται να ξεπερνά τις αρμοδιότητες του επί του θέματος καθότι, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας έχει στην δικαιοδοσία της μόνο την μεταφορά των μαθητών προς και από τα σχολεία, συνεπικουρώντας στον σχεδιασμό των αρμόδιων υπουργείων.
Επειδή το θέμα εκπαίδευσης Προσφύγων και Μεταναστών δεν επαφίεται στη διάθεση κανενός αιρετού και δεν μπορεί να αποτελεί πεδίο μικροπολιτικής καλούμε τις αυτοδιοικητικές αρχές του τόπου και όλους τους αρμόδιους να σκύψουν με την απαραίτητη σοβαρότητα στο ζήτημα και να βοηθήσουν ώστε να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση προασπίζοντας τη Δημοσία Υγεία περιφρουρώντας όμως ταυτόχρονα τα δικαιώματα των φιλοξενούμενων παιδιών προσφύγων και μεταναστών, μακριά από κάθε είδους κοινωνικό αυτοματισμό που τείνει να καλλιεργηθεί μετά από τέτοιου είδους διακηρύξεις.
Είναι δεδομένο ότι τα Σχολεία άνοιξαν με πολλά προβλήματα: από τον συνωστισμό των μαθητών – μαθητριών σε μικρές αίθουσες, την έλλειψη εκπαιδευτικών, την έλλειψη καθαριστριών, την ανεπάρκεια υποδομών και εξοπλισμού, την έλλειψη μέτρων ατομικής προστασίας.
Θα προτείναμε στην κα Δήμαρχο, αντί να χρησιμοποιεί ως επιχείρημα τις λιγοστές καθαρίστριες, τα πολυμελή τμήματα κλπ. ώστε να μην φοιτήσουν τα παιδιά στα σχολεία, καλό θα ήταν να βγει μπροστά και να διεκδικήσει και να πιέσει την Κυβέρνηση, για περισσότερες καθαρίστριες, περισσότερους εκπαιδευτικούς, καλύτερες συνθήκες στα σχολεία μας!
Ο δε κος Αντι περιφερειάρχης, ας μην μας περιγελά, λέγοντας μας ότι για φέτος θα στηθεί δημοτικό σχολείο μέσα στη Δομή της Ριτσώνας, καθώς και εγκαταστάσεις Τηλε- εκπαίδευσης για τις υπόλοιπες βαθμίδες… Είναι ένα σύντομο ανέκδοτο…. Με ποιους εκπαιδευτικούς, με ποια μέσα;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη