νίκη κεραμέως στη βουλή
Εκλογές εκπαιδεuτικών για τα υπηρεσιακά συμβούλια και ηλεκτρονική Ψηφοφορία

Στις 15 Οκτωβρίου η Κεραμέως, δήλωσε πως “Η ηλεκτρονική ψηφοφορία θα γίνει και τότε θα μετρήσουμε ποιοι θα πάνε με την ΟΛΜΕ και ποιοι με το Υπουργείο”.

Το Σάββατο 7 Νοεμβρίου  ο κόσμος της εκπαίδευσης έδωσε ηχηρή απάντηση και ταυτόχρονα ένα γερό ράπισμα στην Yπουργό Παιδείας.

Παρά τις αλλεπάλληλες και ακραία αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις, το εκλογικό πραξικόπημα στο οποίο προέβη με τη διατήρηση στους εκλογικούς καταλόγους των ψηφοδελτίων που είχαν αποσυρθεί, τα “εντέλλεσθε” της τελευταίας στιγμής προς τις εφορευτικές επιτροπές, τα διαρκή μηνύματα, έως και ελάχιστες ώρες πριν κλείσουν οι ηλεκτρονικές κάλπες, από τα ηλεκτρονικά συστήματα που “υπενθύμιζαν” στους εκπαιδευτικούς την ηλεκτρονική ψηφοφορία, τις υπόγειες πιέσεις προϊσταμένων, διοικητικών μηχανισμών, αλλά και ορισμένων ελάχιστων θλιβερών νεροκουβαλητών της κυβερνητικής πολιτικής που είχαν το θράσος να εμφανίζονται ως “ανεξάρτητοι” υποψήφιοι, η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών έδωσε ηχηρό μήνυμα! Περισσότεροι από 9 στους 10 εκπαιδευτικούς αρνήθηκαν να νομιμοποιήσουν την εκλογική παρωδία που έστησε το ΥΠΑΙΘ και η αποχή που καταγράφηκε κυμάνθηκε από 92 – 98% κατά μέσο όρο. Τα ποσοστά δείχνουν την καταβύθιση της εκλογικής φάρσας. Από τους περίπου 180.000 εκπαιδευτικούς ψήφισαν οι 13.168. Η Υπουργός Παιδείας έτρεξε μόνη της και βγήκε 2η , εισπράττοντας την απόλυτη περιφρόνηση των εκπαιδευτικών.

Η ήττα αυτή του υπουργείου Παιδείας αποτελεί ήττα σ' ένα πολύ κρίσιμο σημείο της γραμμής της για την εκπαίδευση: να διαλύσει τα πρωτοβάθμια σωματεία , με όπλο τον λεγόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους και να τα μετατρέψει σε ηλεκτρονικές καρικατούρες χειροκροτητών της κυβερνητικής πολιτικής.

Ωστόσο η εκλογική φαρσοκωμωδία συνεχίστηκε και μετά τα αποτελέσματα με την ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ η οποία ενώ οι υποψηφιότητες αποσύρθηκαν, οι εκλογείς δεν ψήφισαν, έδινε συγχαρητήρια στους υποψήφιους των ψηφοδελτίων που διατήρησε με το στανιό.

Σειρά αντιδημοκρατικών ενεργειών

Είναι ήδη γνωστά, σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, ο πρωτοφανής αυταρχισμός, το πλήθος των αντιδημοκρατικών ενεργειών και η πολιτική της πυγμής του τύπου «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» που ακολουθεί το ΥΠΑΙΘ, με τελευταίο χαρακτηριστικό παράδειγμα την επιβολή με κάθε τρόπο των εκλογών παρωδία χωρίς ψηφοδέλτια παρατάξεων και υποψηφίους. Είναι γνωστό επίσης, ότι η υπουργός Παιδείας συστηματικά διαστρεβλώνει την πραγματικότητα και επιχειρεί τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης.

Επειδή το ΥΠΑΙΘ αλλά και η ίδια η υπουργός Παιδείας έχει απωλέσει την εμπιστοσύνη που θα έπρεπε να εμπνέει στην εκπαιδευτική κοινότητα, το ΔΣ της ΟΛΜΕ ενημερώνει ότι άμεσα θα ζητήσει από το ΥΠΑΙΘ, ασκώντας τα νόμιμα δικαιώματά του, την συγκεντρωτική ηλεκτρονική κατάσταση ψηφισάντων όλης της χώρας. Αντίστοιχα, οι ΕΛΜΕ θα ζητήσουν τις ηλεκτρονικές καταστάσεις ψηφισάντων για όλα τα ΥΣ από τις κατά τόπους εφορευτικές επιτροπές.

Με ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ καταδικάζει το ΥΠΑΙΘ που, στη διάρκεια της εκλογικής φάρσας, με διαρροές σε διάφορες ιστοσελίδες επιχειρούσε να πείσει –κόντρα στην πραγματικότητα – ότι οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν και ψηφίζουν. Παράλληλα παραδίδει στη χλεύη των εκπαιδευτικών και καταδικάζει ομόφωνα τις κινήσεις υποψηφίων συγκεκριμένων παρατάξεων που ενώ έχουν ήδη δηλώσει την απόσυρση της υποψηφιότητάς τους από τις εκλογές των ΥΣ, έστελναν τις τελευταίες ώρες της εκλογικής παρωδίας μαζικά μηνύματα σε εκπαιδευτικούς για να μπουν στην πλατφόρμα του ΥΠΑΙΘ και να τους ψηφίσουν.

Το μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ Χρήστος Σόφης επισημαίνει ότι οι εκπαιδευτικοί με τη στάση τους επιβεβαιώνουν ότι δεν ευθυγραμμίζονται ούτε αποδέχονται την κυβερνητική πολιτική. Ο κλάδος σχεδόν καθολικά απέρριψε την πολιτική της κυβέρνησης που,  αντί να λάβει μέτρα για την ασφαλή λειτουργία τους, κλείνει τα σχολεία  και στερεί από τα παιδιά το δικαίωμά τους στη μόρφωση, που προωθεί το ηλεκτρονικό φακέλωμα, που ετοιμάζει τη νέα επίθεση ενάντια στα σωματεία, τις Γενικές Συνελεύσεις, την απεργία και τα συνδικαλιστικά δικαιώματα!

Στο ίδιο κλίμα και το μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ Γιάννης Σαμοϊλης σημειώνει ότι  πολιτική της πυγμής, των πραξικοπημάτων και των αυταρχικών μέτρων που επιβάλλει η Κεραμέως και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προσέκρουσαν πάνω στα βράχια του εκπαιδευτικού κινήματος καθώς οι εκπαιδευτικοί με την αποφασιστικότητά τους και την καθολική συσπείρωσή τους στις μαχητικές αποφάσεις του κλάδου και των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ  απέδειξαν πως η κυβερνητική πολιτική δεν είναι αήττητη!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

siriza
Ποια είναι τα σενάρια για την Επιτροπή Πιστοποίησης Συνέδρων του ΣΥΡΙΖΑ
Πληροφορίες κάνουν λόγο για πρόθεση αποκλεισμού ενός πολύ σημαντικού αριθμού συνέδρων που υποστηρίζουν τον Στέφανο Κασσελάκη
Ποια είναι τα σενάρια για την Επιτροπή Πιστοποίησης Συνέδρων του ΣΥΡΙΖΑ
πατρα1
Ανοικτή επιστολή από τους καθαιρεμένους Διευθυντές στην Πάτρα: Υπουργείο και Διευθύντρια Εκπαίδευσης νομοθετούν πάνω από το Σύνταγμα
«Το λιγότερο που είχαμε να κάνουμε ως Διευθυντές που παλεύουμε για το δημόσιο σχολείο, για την αξιοπρέπεια τη δική μας, των μαθητών μας αλλά και των...
Ανοικτή επιστολή από τους καθαιρεμένους Διευθυντές στην Πάτρα: Υπουργείο και Διευθύντρια Εκπαίδευσης νομοθετούν πάνω από το Σύνταγμα
Καλλιτεχνικός μαθητικός διαγωνισμός
Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης: Παράταση Καλλιτεχνικού Μαθητικού Διαγωνισμού
Παράταση Καλλιτεχνικού Μαθητικού Διαγωνισμού του ΙΘΤΠ έως την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου
Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης: Παράταση Καλλιτεχνικού Μαθητικού Διαγωνισμού