Τηλεκπαίδευση: Χτες τους έφταιγε η Cisco, σήμερα «έπεσε» το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο...
Λόγω μεγάλου φόρτου το ΠΣΔ "κράσαρε" με αποτέλεσμα να μη μπορεί να ταυτοποιήσει όλους τους  χρήστες. Τρία "φάουλ" κι ένα ερώτημα

Του Νίκου Μάστορα

Χθες, η κυβέρνηση αντί να ζητήσει μια συγνώμη για την ανετοιμότητά της στην τηλεκπαίδευση, έριξε την ευθύνη κατάρρευσης του συστήματος webex στη Cisco και προσπάθησε να βγει κι απο πάνω, κατηγορώντας τους Ελληνες που, εν μέσω lockdown, επιβάρυναν το διαδίκτυο... 

Πρώτο φάουλ:

Κάνοντας σύμβαση με τη Cisco (την οποία πεισματικά αρνείται να δημοσιοποιήσει) η κ.Κεραμέως χώρισε τα σχολεία της χώρας σε ετοιμοπόλεμα και εξαρτημένα από την εταιρεία αυτή ως προς την τηλεκπαίδευση. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλα ιδιωτικά σχολεια χθες, απλά άλλαξαν πλατφόρμα κι έκαναν μάθημα κανονικά, ενώ στα δημόσια περίμεναν να φτιάξει το σύστημα.

Σήμερα τα προβλήματα συνεχίζονται, ενώ νωρίς το πρωί το υπουργείο εξέδωσε μια ανακοίνωση ότι η εταιρεία αναβαθμίζει (τώρα...) το δίκτυο, καλώντας κι όσους εκπαιδευτικούς δεν έχουν μάθημα να μη μπαίνουν. Η δε γενική γραμματέας του υπουργείου κ.Γκίκα, μας είπε οτι η cisco είναι ένας κολοσσός. Κάνει λάθη ο κολοσσός; Αν κάνει, θα είναι κολοσσιαία. Ποιός φταίει σήμερα λοιπόν; Ποιός είναι ο "αστείος" της υπόθεσης; (κατά τον κ.Πέτσα ήταν η αντιπολίτευση που ζήτησε παραίτηση Κεραμέως)

Δεύτερο φάουλ:

Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο δεν είναι ακόμα έτοιμο να δεχτεί το φόρτο των μαθητών. Συμβαίνει το εξής, λένε αυτοί που γνωρίζουν:

Προκειμένου να γίνουν μαθήματα στο webex, πρέπει προηγουμένως το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο να ταυτοποιήσει τον κάθε χρήστη ώστε να του επιτραπεί η  είσοδος στην υπηρεσία webex . Για να γίνει είσοδος στην Τηλεδιάσκεψη WebEx πρέπει οι χρήστες να συνδεθούν στην κεντρική υπηρεσία πιστοποίησης (SSO) με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που διεθέτουν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Λόγω μεγάλου φόρτου όμως το ΠΣΔ "κράσαρε" με αποτέλεσμα να μη μπορεί να ταυτοποιήσει όλους τους  χρήστες. Χαρακτηριστικά, πολλοί εκπαιδευτικοί που προσπαθούν να κάνουν μάθημα από σχολικές μονάδες, δε μπαίνουν με τίποτα όπως μας πληροφορούν.

Τρίτο φάουλ:

Θα ζητήσει συγγνώμη κανείς από τους καθηγητές και τα χιλιάδες παιδιά και γονείς που ταλαιπωρούνται; Θα μπορέσει να προχωρήσει η ύλη;

Κι ένα ερώτημα:

Θα λειτουργήσει από φέτος η Τράπεζα Θεμάτων παρά τα τραγικά αποτελέσματα της ολιγωρίας  του υπουργείου Παιδείας στην τηλεκπαίδευση;

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Η φοιτήτρια Ιατρικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αικατερίνη Παπαδιώτη
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Taekwondo: Η Αικατερίνη Παπαδιώτη έγραψε ιστορία με δύο χρυσά και δύο ασημένια μετάλλια
Η φοιτήτρια Ιατρικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων αναδεικνύεται διπλά Παγκόσμια Πρωταθλήτρια - Τεράστια διάκριση για την Ελλάδα στο Taekwondo ITF 2025
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Taekwondo: Η Αικατερίνη Παπαδιώτη έγραψε ιστορία με δύο χρυσά και δύο ασημένια μετάλλια
μολυβια
Επιστολή–κραυγή από τη Βολισσό: «41 ώρες χωρίς καθηγητές – δεν θα γίνουμε μαθητές δεύτερης ταχύτητας»
Επιστολή-καμπανάκι προς την υπουργό Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, από την Επιτροπή Υπεράσπισης Αμανής
Επιστολή–κραυγή από τη Βολισσό: «41 ώρες χωρίς καθηγητές – δεν θα γίνουμε μαθητές δεύτερης ταχύτητας»
apple-books_foto_education.jpg
Εκπαιδευτικοί Ανατ. Αττικής: «Αυταρχισμός και απαξίωση από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης»
Αντιπαράθεση στα σχολεία της Αν. Αττικής: «Πρωτοφανής απαξίωση των σωματείων» καταγγέλλει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί Ανατ. Αττικής: «Αυταρχισμός και απαξίωση από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης»