ΔΙΕΚ
Τους λόγους για τους οποίους δεν θα προβεί σε αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της αναλύει σπουδάστρια ΔΙΕΚ σε ανοιχτή επιστολή της

«Δεν θα κάνω αξιολόγηση προς τους εκπαιδευτικούς, διαφωνώ με αυτό». Έτσι, ξεκινά την επιστολή της σπουδάστρια του ΔΙΕΚ Πειραιά, τονίζοντας πως άλλα ζητήματα πιο σοβαρά απασχολούν πραγματικά τους σπουδαστές, όπως τα ασφαλή μέτρα ενάντια στη διασπορά του κορονοϊού, η διά ζώσης εκπαίδευση και οι σοβαρές ελλείψεις.

Συγκεκριμένα, η σπουδάστρια αναφέρει: 

Δεν θα κάνω αξιολόγηση προς τους εκπαιδευτικούς, διαφωνώ με αυτό. Θεωρώ πως άλλα ζητήματα είναι πιο σοβαρά και απασχολούν πραγματικά τους σπουδαστές, όπως το ότι αντί να υπάρχουν αίθουσες και να γίνονται κανονικά τα μαθήματα με ολιγάριθμα τμήματα και αποστάσεις για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού, αναγκάστηκε η κυβέρνηση και το Υπουργείο να κλείσουν εντελώς τα σχολεία και οι σχολές, όπως το ότι δε δικαιούμαστε πάσο, ότι δεν υπάρχουν βιβλία και γίνεται προσωπικό ζήτημα του κάθε εκπαιδευτικού το αν θα φτιάξει σημειώσεις και παρουσιάσεις ή όχι. Δεν θα έπαιρνα ευθύνη να κρίνω τη δουλειά τους εφόσον δεν είμαι αρμόδια για αυτό. Δεν είμαι υπεύθυνη τους. Θεωρώ πως όποιος αρμόδιος μπει στην πλατφόρμα μπορεί να κρίνει αν κάποιος εκπαιδευτικός ασχολείται ή όχι πραγματικά με την εξ αποστάσεως διδασκαλία. 

Επίσης εγώ δεν έχω εικόνα για το εάν οι εκπαιδευτικοί έχουν διδαχθεί να κάνουν μάθημα μέσα από τέτοια προγράμματα ώστε να ανταπεξέλθουν, εάν είναι όλοι καταρτισμένοι με την τεχνολογία και κατά πόσο, και δε θεωρώ πως είναι και υποχρεωμένοι να τα γνωρίζουν ειδικά αν το αντικείμενό τους είναι άλλο και δεν έχει να κάνει καθόλου με υπολογιστές. Επίσης δε γνωρίζω με τι συνθήκες δουλεύει ο καθένας τους από το σπίτι αφού δεν είναι στο φυσικό του χώρο που είναι οι αίθουσες διδασκαλίας. Αν έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό, καλό ίντερνετ, αν πχ έχει παιδιά μες στο σπίτι ή κάποιον υπερήλικα που φροντίζει, άρα αν έχει ¨καθαρό¨ χρόνο να ασχοληθεί όπως χρειάζεται με τη διαδικασία της τήλε-εκπαίδευσης ή της ασύγχρονης. 

Τέλος και τα ζητήματα πάνω στα οποία καλούμαστε να τους αξιολογήσουμε και αφορούν τη μεταδοτικότητα, την προετοιμασία του μαθήματος, το κλίμα που πρέπει να υπάρχει στις τάξεις, μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας, σαφήνεια παράδοσης κτλ δε θεωρώ πως είναι ατομική υπόθεση του κάθε εκπαιδευτικού, αλλά είναι συνολική ευθύνη του Υπουργείου που έχει να κάνει με το πως τους εκπαιδεύει/διαπαιδαγωγεί . Οπότε θα απέχω από αυτή τη διαδικασία. Είναι καλύτερα πιστεύω να λυθεί άμεσα κάτι πολύ πιο σοβαρό, που είναι πως κάποιοι σπουδαστές όλους αυτούς τους μήνες μπαίνουν, παρακολουθούν, κάνουν τις εργασίες τους (για παρουσία ή για πρόοδο και σε λίγο καιρό για τελικές εξετάσεις) μόνο από το κινητό τους καθώς δεν έχουν πρόσβαση σε υπολογιστή ή τάμπλετ. Η γνώμη μου είναι πως μόνο με αυτό θα έπρεπε αυτή τη στιγμή να ασχοληθούμε.

Καλή χρονιά σε όλους!!! 

Κουτσουραδή Στεφανία Α'2 ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ-ΑΡΤΟΠΟΙΙΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα