Γιάννης Βαφειαδάκης - ΟΕΦΕ
Καταγγελία του Συλλόγου Εργαζομένων στην Ιδιωτική Εκπαίδευση Ν. Αττικής «Ο Βύρων» - Πλασματική εικόνα της εκπαίδευσης παρουσιάζουν οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων

Για την καλλιέργεια μιας πλασματικής εικόνας για την εκπαιδευτική πραγματικότητα κατηγορεί τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Φροντιστών Ελλάδος (ΟΕΦΕ), Γ. Βαφειαδάκη, ο Σύλλογος Εργαζομένων στην Ιδιωτική Εκπαίδευση Ν. Αττικής «Ο Βύρων».

Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της ΟΕΦΕ επιχείρησε να καθησυχάσει γονείς και υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων πως «όλα βαίνουν καλώς»παρά τους τρεις, σχεδόν, μήνες κατά τους οποίους οι μαθητές συμμετέχουν στην εκπαιδευτική δραστηριότητα αποκλειστικά μέσω τηλεκπαίδευσης.

Ο λόγος για τον οποίο επιχειρεί να εξωραΐσει την κατάσταση είναι, κατά την εκτίμηση του σωματείου, «η στήριξη της κυβερνητικής πολιτικής στην βάση της υποβάθμισης της δημόσιας και δωρεάν παιδείας. Είναι η κοινή πλεύση του Υπουργείου Παιδείας και των επιχειρηματιών του κλάδου που βλέπουν την πίτα της επιχειρηματικής δράσης να μεγαλώνει.

Η ενίσχυση του σχολείου – εξεταστικού κέντρου αλλά και η προώθηση της τεχνικής εκπαίδευσης ήδη από το τέλος των γυμνασιακών τάξεων θα φέρει ζεστό χρήμα στους φροντιστηριούχους και τους σχολάρχες. Παράλληλα, το ξεχείλωμα του εργάσιμου χρόνου για τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που ήρθε για να μείνει μέσω των διαδικτυακών μαθημάτων αλλά και το ήδη υπάρχον υποτυπώδες μισθολογικό-εργασιακό πλαίσιο, ανοίγει διάπλατα τις πόρτες για κερδοφορία των επιχειρηματιών του κλάδο».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Με «έκδηλο ενδιαφέρον» για το πορτοφόλι των λαϊκών οικογενειών, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Φροντιστών Ελλάδος Γ. Βαφειαδάκης, από το βήμα γνωστού καναλιού-θερμού υποστηρικτή του κυβερνητικού έργου- έσπευσε να καθησυχάσει γονείς και μαθητές για την έκβαση των φετινών Πανελλαδικών εξετάσεων.

Ο πρόεδρος της ΟΕΦΕ χαιρέτησε την κυβέρνηση για την “υψηλού επιπέδου προετοιμασία” που απολαμβάνουν οι μαθητές, αποκρύπτοντας τις τεράστιες ανισομετρίες στην πρόσβαση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Η «ψαλίδα» μεγαλώνει ακόμα περισσότερο αν αναλογιστεί κανείς την οικονομική δυσκολία που αντιμετωπίζει μεγάλος αριθμός μαθητών να στραφεί προς τις δομές Ιδιωτικής Εκπαίδευσης (φροντιστήρια, Κέντρα Μελέτης κ.τ.λ.). Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί το  νομοσχέδιο-κόφτης για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, η τράπεζα θεμάτων και μια σειρά αλλαγών που προκαλούν ανησυχία σε χιλιάδες μαθητές και τις οικογένειές τους.

Τι σημαίνει το «όλα βαίνουν καλώς» που παρουσίασε ως εικόνα ο κος Βαφειαδάκης; Είναι προφανώς η στήριξη της κυβερνητικής πολιτικής στην βάση της υποβάθμισης της δημόσιας και δωρεάν παιδείας. Είναι η κοινή πλεύση του Υπουργείου Παιδείας και των επιχειρηματιών του κλάδου που βλέπουν την πίτα της επιχειρηματικής δράσης να μεγαλώνει. Η ενίσχυση του σχολείου – εξεταστικού κέντρου αλλά και η προώθηση της τεχνικής εκπαίδευσης ήδη από το τέλος των γυμνασιακών τάξεων θα φέρει ζεστό χρήμα στους φροντιστηριούχους και τους σχολάρχες. Παράλληλα, το ξεχείλωμα του εργάσιμου χρόνου για τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που ήρθε για να μείνει μέσω των διαδικτυακών μαθημάτων αλλά και το ήδη υπάρχον υποτυπώδες μισθολογικό-εργασιακό πλαίσιο, ανοίγει διάπλατα τις πόρτες για κερδοφορία των επιχειρηματιών του κλάδου.

Φυσικά, σε ένα τέτοιο πλαίσιο δεν κάνουν καμία εντύπωση οι εξαγγελίες των φροντιστών να διατηρήσουν αντιπαιδαγωγικές πρακτικές, όπως η βιντεοσκόπηση μαθημάτων (τα οποία θα χρησιμοποιούνται ως έτοιμο «διδακτικό υλικό») που όχι μόνο δεν έχουν καμία διδακτική αξία, αλλά επιπλέον οδηγούν στην περαιτέρω άλωση των εργασιακών δικαιωμάτων, την καταπάτηση κάθε προστασίας δεδομένων και τελικά αποσκοπούν στο να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι με μαθήματα-κονσέρβα.

Ως εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί δεν εφησυχάζουμε απέναντι στην αντιεκπαιδευτική πολιτική της Κυβέρνησης που έχει ως μοναδικό σύμμαχο τους επιχειρηματίες της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης. Η μόρφωση δεν είναι εμπόρευμα προς πώληση. Το υποκριτικό τους ενδιαφέρον για τις επιτυχίες των μαθητών – ενώ η τελεκπαίδευση καλά κρατεί – και ο δήθεν «παράδεισος» των φροντιστηρίων τσαλακώνεται από την ίδια την καθημερινότητα που ζούμε. Μέσα από τον Βύρωνα οι εργαζόμενοι δυναμώνουμε τον αγώνα μας για ασφαλές άνοιγμα των δομών της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης και για την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»