Του Νίκου Μάστορα
Ένα ακόμα ηχηρό "Οχι" στο νομοσχέδιο Κεραμέως για την Πανεπιστημιακή Αστυνομία, τη βάση εισαγωγής, τους "αιώνιους" φοιτητές και τις άλλες αλλαγές στα Πανεπιστήμια, είπαν σήμερα καθηγητές από 8 ιδρύματα της χώρας σε κοινή συνέντευξη Τύπου.
Όπως τόνισαν οι Σύλλογοι μελών ΔΕΠ, το νομοσχέδιο αυτό θα ακυρωθεί στην πράξη από φοιτητές και πανεπιστημιακούς που θα αντιδράσουν συλλογικά με κάθε νόμιμο μέσο. Οι οκτώ Σύλλογοι Μελών ΔΕΠ θεωρούν ότι τα Πανεπιστήμια δεν είναι κέντρα ανομίας, δεν χρειάζονται αστυνομία και πειθάρχηση αλλά υποδομές προσωπικό και φοιτητική μέριμνα, ενώ διαπιστώνουν πως οι νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης:
* Αντί για την αναγκαία ενίσχυση των ΑΕΙ με ακαδημαϊκό, διοικητικό και τεχνικό προσωπικό καθώς και με προσωπικό καθαριότητας και φύλαξης, τα πανεπιστήμια «ενισχύονται» με 1000 νέες προσλήψεις αστυνομικών.
* Αντί για τη στοχευμένη ενίσχυση των διδακτικών και εργαστηριακών υποδομών και της φοιτητικής μέριμνας, που οι ελλείψεις τους αναδείχθηκαν με δραματικό τρόπο λόγω της πανδημίας, δεκάδες εκατομμύρια διατίθενται για κάμερες και συστήματα παρακολούθησης και αστυνομικού τύπου ελέγχου της ακαδημαϊκής ζωής.
* Ο καθορισμός ανώτατης διάρκειας φοίτησης δεν έχει καμία σχέση με την ουσιαστική αντιμετώπιση των αιτιών που οδηγούν σε καθυστέρηση ολοκλήρωσης των σπουδών. Αντί για ειδικά μέτρα ενίσχυσης των φοιτητών και των οικογενειών τους στην προσπάθειά τους να ολοκληρώνουν έγκαιρα τις σπουδές τους ανακοινώνονται οριζόντια μέτρα διαγραφών.
* Αντί για τη θωράκιση του κύρους και της αξίας των τίτλων σπουδών των δημοσίων ΑΕΙ και της σύνδεσής τους με τις εργασιακές προοπτικές των αποφοίτων αυτοί υποβαθμίζονται και στην πράξη ισοτιμούνται με των κάθε λογής ιδιωτικών κολεγίων.
* Οι αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στο δημόσιο Πανεπιστήμιο θα εντείνουν την κατηγοριοποίηση και θα οδηγήσουν περιφερειακά ΑΕΙ σε συρρίκνωση και υποβάθμιση, πυροδοτώντας ενδεχομένως νέο γύρο κλεισιμάτων και συγχωνεύσεων. Επιστημονικά αντικείμενα και ειδικεύσεις κινδυνεύουν με αφανισμό καθώς εγκαταλείπονται στους «νόμους» της προσφοράς και της ζήτησης. Οι συνέπειες αυτού του μέτρου μεταφράζονται σε προσφορά σταθερής «πελατείας» στα κάθε λογής εκπαιδευτήρια/κολέγια, όπου μοναδικό κριτήριο εισαγωγής αποτελούν οι οικονομικές δυνατότητες των υποψηφίων. Έτσι, οι αλλαγές αυτές συναντιούνται με τις προηγούμενες νομοθετικές παρεμβάσεις σε σχέση με την τεχνικο-επαγγελματική εκπαίδευση και την ισοτίμηση κολεγίων-πανεπιστημίων.
Οι Σύλλογοι Μελών ΔΕΠ θεωρούν πως τα Πανεπιστήμια δεν έχουν την ανάγκη σωμάτων καταστολής. Έχουν ανάγκη από νέες θέσεις μόνιμου διδακτικού, διοικητικού και τεχνικού προσωπικού, προσωπικού φύλαξης και καθαριότητας, ενίσχυση και εκσυγχρονισμό των υποδομών για φοιτητική μέριμνα, διδασκαλία και έρευνα. Το ν/σ/ της κυβέρνησης δεν είναι σε αυτή την κατεύθυνση και οι προβλέψεις τους υποβαθμίζουν τη Δημόσια Ανώτατη Εκπαίδευση στη χώρα μας και θίγουν καίρια τόσο τα μορφωτικά δικαιώματα όσο και δημοκρατικές ελευθερίες της νεολαίας και του λαού μας
Ετοιμάζουν προσφυγές στο ΣτΕ
Οι διδάσκοντες, όπως ανέφερε η κ.Ξένια Χρυσοχόου, προεδρος συλλογου μελών ΔΕΠ Παντείου, προειδοποίησαν μάλιστα, απαντώντας σε ερώτηση του alfavita.gr για το πως σκοπεύουν να αντιδράσουν εφόσον το νομοσχέδιο ψηφιστεί, ότι εξετάζονται προσφυγές στο ΣτΕ κατά του εφαρμοστικού νόμου, αλλά και αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων στο πλαίσιο του αυτοδιοίκητου των πανεπιστημίων.
"Οι νόμοι ψηφίζονται αλλά δεν είναι δεδομένο ότι εφαρμόζονται. Ενδεικτικά ο ν.815 που περιείχε από τότε και αυτός διαγραφές φοιτητών, καταργήθηκε από την ίδια την κυβέρνηση αφού ψηφίστηκε. Έπειτα άλλος νόμος, πχ της κ.Διαμαντοπούλου που ψηφίστηκε μάλιστα με μεγάλη συμμετοχή βουλευτών, στην πράξη δεν εφαρμόστηκε. Είχαμε τότε εκλογές για Συμβούλια ιδρύματος στα οποία αντιτάχθηκαν οι πανεπιστημιακοί και δεν προχώρησαν με αποδεκτό τρόπο, οπότε έχουμε μπροστά μας αυτή την ιστορία κι εξαρτάται από πανεπιστημιακή κοινότητα και φοιτητικό κίνημα το πως θα προχωρήσουμε μέσα από τους αγώνες μας", είπε η καθηγήτρια κ.Ζορμπαλά, από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου
"Με βάση τις συνταγματικές αρχές είμαστε υποχρεωμένοι να πραγματοποιούμε αυτοδιοίκηση μέσα από τα θεσμικά μας όργανα. Επομένως μετά από συζήτηση θα αποφασιστεί από τα όργανα των ΑΕΙ το πως θα αντιδράσουμε. Η απάντηση δε μπορεί να είναι ενιαία γιατι το ν/σ έχει διαφορετικά περιεχόμενα. Η αστυνομία πχ αφορά μονο 4-5 ιδρύματα", συμπλήρωσε η καθηγήτρια κ.Πουρνάρη, από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Στην κοινή συνέντευξη Τύπου, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι από τους συλλόγους μελών ΔΕΠ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΤΣΟΒΙΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ, ΣΕΦΑΑ ΕΚΠΑ, οι πανεπιστημιακοί τόνισαν με όλους τους τόνους ότι το νομοσχέδιο αυτό υποβαθμίζει τα πανεπιστήμια, συκοφαντεί τους πανεπιστημιακούς και έχει στόχο να εγκαθιδρύσει ένα κλίμα σατυνομοκρατίας στα ιδρύματα, αλλά και να στείλει χιλιάδες υποψήφιους φοιτητές στα ιδιωτικά κολέγια
Πελάτες στα κολέγια...
Ποια είναι η βασική στόχευση του νομοσχεδίου Κεραμέως για τα Πανεπιστήμια που συζητείται στη Βουλή;
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησαν σήμερα διδάσκοντες η εξήγηση για τη βάση εισαγωγής υποψήφιους και 60.840 εισακτέους, δηλαδή εισαγωγή 85%. Το 2021, σύμφωνα με το μέτριο σενάριο θα έχουμε 37.089 εισακτέους, δηλαδή η εισαγωγή θα πέσει στο 48%, ενώ κατά το ευνοϊκό σενάριο θα έχουμε 46.657 εισακτέους άρα η εισαγωγή θα είναι 66%.
Οι υπόλοιποι θα κατευθυνθούν ως "πελατεία" στα διάφορα ιδιωτικά κολέγια, στα οποία η κυβέρνηση χορήγησε επαγγελματική ισοτιμία των πτυχίων τους με αυτά των πανεπιστημίων, παρότι σε όλες τις διεθνείς κατατάξεις τα κολέγια καταλαμβάνουν θέσεις που δεν είναι ανταγωνιστικές και σε αντίθεση με τα πανεπιστήμια, δεν αξιολογούνται ούτε ως προς τα προσόντα των καθηγητών, ούτε ως προς το πρόγραμμα σπουδών τους και βέβαια η εισαγωγή σε αυτά δεν προϋποθέτει κάποια βάση εισαγωγής, αλλά να διαθέτει λεφτά για δίδακτρα ο υποψήφιος...
"Το σχέδιο είναι να έχουμε λιγότερους φοιτητές και οι υπόλοιποι να γίνουν πελάτες στα κολέγια που πήραν επαγγελματικά δικαιώματα, ενώ τόσα χρόνια δεν έδιναν επαγγελματικά δικαιώματα στα ΤΕΙ. Το σωστό θα ήταν να πάνε στη μητρική χώρα των κολεγίων οι απόφοιτοι και να εγγραφούν στα εκεί επιμελητήρια όπου απαιτούνται σκληρές προϋπουθέσεις, κι ας έρθουν κατόπιν σε μας. Εμείς κρινόμαστε καθημερινά, στα κολέγια δε γίνεται καμιά αξιολόγηση", είπε η κ.Λίλιαν Αντωνίου από το ΠΑΔΑ, η οποία συγκέντρωσε και τα στοιχεία που προαναφέρθηκαν...
Η κ.Ξένια Χρυσοχόου από το Πάντειο, ανέφερε μεταξύ άλλων:
20-30.000 φοιτητές λιγότεροι
"Πιστεύουμε ότι το νομοσχέδιο, παρά την αντίθεση της πανεπιστημιακής κοινότητας, η κυβέρνηση επέλεξε να το καταθέσει με την κοινωνία έγκλειστη και με μηδαμινό και προσχηματικό διάλογο. Με αυτό επιχειρείται να μειωθεί η πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση κατά 20-30000 νέους. Θα προκαλέσει μαρασμό στα περιφερειακά ΑΕΙ, θα εξαφανίσει ορισμένα γνωστικά αντικείμενα γνωστικά, θα μειώσει αριθμό επιστημόνων. Και καθώς η ελληνική αγορά δεν μπορεί να τους απορροφήσει, η κυβέρνηση προσπαθεί να μειώσει τεχνητά την πρόσβαση και σπρώχνει νέους σε σπουδές κατάρτισης και σε αμφιβόλου ποιότητας ιδιωτικά κολέγια"
Για τους λεγόμενους "αιώνιους", είπε ότι δεν έχει γίνει καμιά σοβαρή μελέτη για αιτίες καθυστέρησης στην αποφοίτηση ενώ το επιχείρημα αναβάθμισης σπουδών είναι σαθρό, γιατί οι νέοι ωθούνται στην κατάρτιση και στα κολέγια όπου δεν υπάρχει αξιολόγηση αλλά εισάγονται με μόνο κριτήριο τη δυνατότητά τους να πληρώσουν, ενώ η κυβέρνηση ισοτίμησε τα πτυχία με αυτά των ΑΕΙ. Θα στερήσει την κοινωνία από πολίτες με επιστημονική μόρφωση και θα πλήξει οικογένειες.
Όχι στην Πανεπιστημιακή Αστυνομία
Το δεύτερο είναι να πληγεί το αυτοδιοίκητο των πανεπιστημίων και να μπει η πανεπιστημιακή ζωή υπό επιτήρηση. Η ελεύθερη γνώση δεν συμβιβάζεται με αστυνομία. Η πανεπιστημιακή κοινότητα διαπομπεύεται όταν ακούμε ότι έχει αποτύχει στο έργο της. Τα πανεπιστήμια δεν είναι κέντρα ανομίας, οι συγκρούσεις εντός τους είναι μικρότερες από άλλα μέρη της κοινωνίας. Τι θα κάνει ένα αστυνομικό σώμα μέσα εκεί;
Επίσης με το νέο πειθαρχικό δίκαιο επιχειρείται η πειθάρχηση της νεολαίας και απειλείται σειρά κυρώσεων με στόχο την αποθάρρυνση από συλλογικές διεκδικήσεις. Αυτό θα εντείνει τις συγκρούσεις σε μια περιόδο με μεγάλες πιέσεις. Τα άρθρα που προβλέπουν ποινές για παρακώλυση λειτουργίας ανοίγουν τον ασκό αιόλου. Τα Πανεπιστήμια δεν έχουν ανάγκη αστυνομίας, αλλά νέες θέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού, προσωπικού φύλαξης και καθαριότητας, ενίσχυση υποδομών για διδασκαλία και έρευνα", κατέληξε, κάνοντας λόγο για την έναρξη ενός αγώνα μακράς πνοής.
Τοποθετήσεις των πανεπιστημιακών
Γεώργιος Πανταζής ΔΕΠ ΕΜΠ
Ο σύλλογος ΔΕΠ ΕΜΠ στη γενική συνέλευσή του έχει προτείνει μέτρα για όλα τα επίπεδα, δηλαδή συγκεκριμένους τρόπους επίλυσης ασφάλειας και φύλαξης, για το όριο φοίτησης και των πειθαρχικών. Υπάρχουν εσωτερικοί κανονισμοί ή πρέπει να δημιουργηθούν που θα επιλύουν όλα αυτά τα θέματα.
Σταύρος Καμινάρης, ΠΑΔΑ
Τα μέλη ΔΕΠ του ΠΑΔΑ κάναμε χτες συνέλευση όπου εχουμε καλέσει την κοινότητα να συμβάλει στον αγώνα. Εμείς ακόμα κι αν ψηφιστεί το νομοσχέδιο θα συνεχίσουμε προσπάθεια να μην εφαρμοστεί ο νόμος. Και το υπουργείο δεν έχει διδαχτεί τίποτα από τις θεσμικές παλινωδίες 15 ετών στην εκπαίδευση, γιαυτό και οι σημερινές θα έχουν την τύχη πολλών προηγούμενων. Για την επιτήρηση έχουμε στείλει προτάσεις ενώ η Αρχή Προστασίας Δεδομένων εχει ενστάσεις. Θα καταδείξουμε την προβληματικότητα. Είναι η αρχή κι όχι το τέλος του αγώνα.
Τα ΑΕΙ δεν είναι κέντρα ανομίας
Μεταξάς Παν. Θεσσαλίας
Το ν/σ αυτό δυσκολεύει τα πράγματα. Τα πανεπιστήμια δεν είναι κέντρα ανομίας και κέντρα τρομοκρατίας και παραγωγής μολότοφ όπως επιχειρούν να τα εμφανίσουν. Οτι υπάρχουν προβλήματα σημαντικά στα πανεπιστήμια του κέντρου είναι γνωστό εδώ και πολλά χρόνια. Όμως αυτό δε μπορεί να αμαυρώνει την εικόνα των 22 ΑΕΙ της χώρας. Υπάρχουν προβλήματα με σοβαρά ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν, αλλά όχι με αστυνομία μέσα στα ιδρύματα. Για πειθαρχικό: Πειθαρχικό θέμα είναι κι η αντιγραφή και η πώληση ναρκωτικών. Το ενα είναι και ποινικό, το άλλο λύνεται μεσα στο ίδρυμα γιατί υπαρχει ήδη πρόβλεψη. Δε μπαίνουν ολα στο ίδιο καζάνι. Για τους "αιώνιους" φοιτητές πάλι, δεν μπορούμε να έχουμε κοινή γραμμή, άλλοι έχουν προβλήματα, οικογενειακά, εργασιακά, κλπ. Αυτούς θα πρέπει να τους βοηθήσουμε.
Αυξάνονται οι δημοσιεύσεις
Γ.Ψαρράς παν Πατρών
Είναι λάθος η κακή εικόνα στα Πανεπιτήμια. Η κρίση μας εδειξε οτι οι νεοι επιστήμονες βρήκαν έξω δουλειά και είναι επαρκέστατοι. Αν παράγεται νέα γνώση; Οι επιστημονικές δημοσιεύσεις δείχνουν ότι από 7295 δημοσιεύσεις το 2004, και τώρα είναι 11.606 το 2018. Η Ελλάδα παραγει το 1% της παγκόσμιας επιστημονικής έρευνας, όταν ο πληθυσμός είναι πολύ μικρότερος, Στην έρευνα, στην ΕΕ ξοδεύεται πάνω από 2% ΑΕΠ, στην Ελλάδα 1,01%. Όμως παραγονται σχεδόν 5,4 δημοσιεύσεις για κάθε εκατομμύριο επιδότησης, όταν η Γερμανία λχ για κάθε εκατομμύριο παράγει μόλις 1,1 δημοσίευση. Το 6% των καθηγητών Ελληνικών ΑΕΙ, ανήκει στο καλύτερο 2% παγκοσμίως.
Για αιώνιους, μόλις 40% αποφοιτά στα ετη σπουδών, ενώ 70% αποφοιτά σε 2Ν. Η αριστεία δεν επιτυγχάνεται με καταστολή, αλλά με προσωπικό, υποδομές, υποτροφίες, χρηματοδότηση έρευνας. Τα Ελληνικά ΑΕΙ είναι γενικά ασφαλή. Θέλουμε καλή ασφάλεια, αλλά σίγουρα η ύπαρξη αστυνομίας δε θα φέρει αποτέλεσμα, και να εγκατασταθούν τμήματα στο χώρο ΑΕΙ έχει να γίνει από την περίοδο της χούντας,. Δε θα ξαναγίνει.
Συρίγος και αυτολογοκρισία
Καλτσώνης Παντειο
Είμαστε 200 μέλη ΔΕΠ στο Πάντειο, και αναρωτιέμαι αν υπάρχει δεύτερος πλην του κ.Συρίγου να υποστηρίξει οτι αυτολογοκρινόμαστε λόγω φόβου.
Κώστας Δημουλάς από Πάντειο.
Αν δεχτούμε ότι ο κύριος Συρίγος έχει ένα κλάσμα δικαίου στην άποψή του οι κάμερες, οι καταγραφές εικόνας και οι παρουσία αστυνομικών που προτείνει ως λύση θα περιορίσουν ή θα αυξήσουν την υποτιθέμενη "αυτολογοκρισία";
Κώστας Σκορδούλης ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ
Η δική μου σχολή βρίσκεται Χαριλάου Τρικούπη και Ναυαρίνου, το πιο κοντινό πανεπιστημιακό κτήριο στα Εξάρχεια. Ως πρόεδρος τμήματος έχω να πω ότι δεν είχαμε κανένα περιστατικό βίας ακόμα και μικροκλοπή, τα τελευταία πολλά χρόνια. Που είναι η εγκληματικότητα που μας αναφέρουν; Σε άλλο ζήτημα, ανάμεσα στους εισακτέους υπάρχουν και ειδικές κατηγορίες, οπως 5% ΑμΕΑ, 5% ομογενείς, Τι θα γίνει με αυτές τις κατηγορίες; Το νομοσχέδιο το αφήνει απέξω αυτό. Για ιδιωτική εκπαίδευση, νομίζω ότι η μεγαλύτερη κοροϊδία είναι τα κολέγια, των οποίων οι απόφοιτοι θα έχουν εξίσωση επαγγελματικών δικαιωμάτων με τους αποφοίτους των ΑΕΙ,. Που δεν συγκρίνεται ποιότητα σπουδών (δείτε προσόντα διδασκόντων, αξιολόγηση, πιστοποίηση προγραμμάτων κλπ κλπ) Αυτό είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο. Αυτό που θέλει να κάνει το ν/σ είναι να κλείσει τμήματα από περιφερειακά ΑΕΙ και να διοχετεύσει πελατεία στα ιδιωτικά κολέγια. Ο σκεπτικισμός και η αντίθεση ως προς παρουσίας αστυνομίας στα ΑΕΙ είναι και επειδή είμαστε πεπεισμένοι ότι όσοι θα επιφορτιστούν με το έργο δεν έχουν κατ' αρχήν την αντίστοιχη εκπαίδευση. Πως ένας φρουρός με μια εκπαίδευση 3-6 μήνες θα μπορέσει να διαχειριστεί καταστάσεις που γίνονται σε πανεπιστήμια; Η εγκληματικότητα στα Πανεπιστήμια δεν αποτελεί δείκτη χάους, αλλά είναι ένα ελάχιστο υποπολλαπλάσιο της γενικής εγκληματικότητας. Πιστεύω ότι η προσπάθεια εφαρμογής της πανεπιστημιακής αστυνομίας θα εντείνει το συγκρουσιακό κλίμα, κοινώς θα φέρει τα "Εξάρχεια" ( σε εισαγωγικά) μέσα στα πανεπιστήμια.
Πουρνάρη, Παν.Ιωαννίνων
Η δραστηριότητα ενός τέτοιου σώματος μέσα στα ΑΕΙ, προσβάλει και υπονομεύει εκ του αποτελέσματος την ακαδημαϊκη ειρήνη. Δε θα μπορέσει να σεβαστεί την ιδιωτικότητα των μελών της ακαδημαικής κοινότητας. Αν υπολογίσουμε και τα δεδομένα που θα συσσωρεύει το πανοπτικό σύστημα με κάμερες, ο ρόλος αστυνομίας θα είναι αρνητικός κι αν συνυπολογίζουμε την ατεκμηρίωτη κρίση ότι αυτολογοκρίνονται μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, προσβάλει κατάφωρα όλα τα μελη της κοινότητας σα να είναι φοβικοί άνθρωποι και όχι υπεύθυνοι.
Δημήτρης Δαμίγος ΕΜΠ
Με βάση στοιχεία, δεν υπάρχει αστυνομία μέσα στα ιδρύματα στην Ευρώπη. Άνθρωποι που δε θα'χουν τελειώσει καμιά σχολή, θα έχουν ανακριτικά καθήκοντα και θα βρεθούν δίπλα με καθηγητές και φοιτητές.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη